Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde

Pagina's : [1] 2

ZonderzonlevenD
02-12-2003, 01:58

je wou zo graag mijn hart als een verovering je zag alleen zwart volharde in mijn vernedering vrij ben ik van jou zie je lopen als een dwaas ik weet van wie ik hou van mezelf vrij en eigen baas kruip zacht over het gras je nagels graven en graven mijn hart die lang geleden genas ik zie je langzaam dalen ik loop en kijk naar beneden daar lig je dan ik zwaai naar je streken zucht, hoe ik je uit mijn hart verban kruip maar, het lukt je niet ik buig en steek mijn hand naar je uit voor et eerst zie ik in je ogen verdriet je richt je geweer, maar ontbeert kruit zelfs al toon ik medelijden wil je me steken met je dolk ik zal je zien wegkwijnen zoals het gebeurt op aarde volk na volk je hebt me gebroken nu is eindelijk mijn overwinning daar je hebt jezelf begraven je liefste gebaar dank je wel

zoubida
02-12-2003, 02:00
:blauwkus: prachtig lieve sgat egt waar.... Nu begrijp ik het ook een beetje ;)

zoubida
02-12-2003, 02:05
;) ;) ;) :rolleyes: ;)

ZonderzonlevenD
02-12-2003, 02:24
thnx ki check die van jou zoubida thnx

Himieto_zinador
02-12-2003, 02:33

Origineel gepost door ZonderzonlevenD je wou zo graag mijn hart als een verovering je zag alleen zwart volharde in mijn vernedering vrij ben ik van jou zie je lopen als een dwaas ik weet van wie ik hou van mezelf vrij en eigen baas kruip zacht over het gras je nagels graven en graven mijn hart die lang geleden genas ik zie je langzaam dalen ik loop en kijk naar beneden daar lig je dan ik zwaai naar je streken zucht, hoe ik je uit mijn hart verban kruip maar, het lukt je niet ik buig en steek mijn hand naar je uit voor et eerst zie ik in je ogen verdriet je richt je geweer, maar ontbeert kruit zelfs al toon ik medelijden wil je me steken met je dolk ik zal je zien wegkwijnen zoals het gebeurt op aarde volk na volk je hebt me gebroken nu is eindelijk mijn overwinning daar je hebt jezelf begraven je liefste gebaar Zie je liefde bestaat niet!!!!!!!! dank je wel

Lampjuh
02-12-2003, 02:49
Ik wil je niet meer Oh wat wil ik schreeuwen Zeggen dat ik je niet meer wil Eindelijk bevrijd Van een liefde vol verdriet Nu eindelijk kan ik zeggen Ik hoef geen antwoord voor me vragen Die mijn hart kwetsten al die dagen Wat zat ik toch fout Denken dat je van me hield En als je nu wel van me houdt Doe geen moeite alsjeblieft Want ik hield wel van je Gevangen zat ik in je liefde Jij zag het als een last En greep de kans niet vast Nu is het laat En de tijd is geschikt Dat mijn hart mij gevoelens verlaat Ik zal je zeggen Dat ik niet meer op je wacht Ik zie een toekomst die naar me lacht Ik ben niet meer zoals je dacht Dat je liefde alles voor me was Dat is wat jij dacht Maar dat ik het niet meer wil hebben in me leven Dat had je niet verwacht Ja je hoort het goed Voor het allereerste keer Diep uit mijn hart bedoeld Ik wil je niet meer Nooit zal ik je liefde nog eens voelen Nooit meer wil ik het voelen Nooit meer weer al die pijn En mijn hart is nu weer rein Het trekt me niet meer aan Alles wat ik wil Is bij je weg gaan Wetend dat je het niet verdient Mijn liefde is te goed voor jou En onthoud het goed Dat ik niet meer van jou houd En de tijd zal het je leren….;)

sweetlady-casa
02-12-2003, 02:55
zooo gruwelijk hoor en nu vertellen voor wie je dit had geschreven ??

Lampjuh
02-12-2003, 03:06
Origineel gepost door sweetlady-casa zooo gruwelijk hoor en nu vertellen voor wie je dit had geschreven ?? hoezo gruwelijk? :rolleyes:

ZonderzonlevenD
02-12-2003, 03:54
Origineel gepost door Himieto_zinador hahaha bestaat wel alleen is et een b.itch :D

ZonderzonlevenD
02-12-2003, 03:55
Origineel gepost door sweetlady-casa zooo gruwelijk hoor en nu vertellen voor wie je dit had geschreven ?? gruwelijk, angstaanjagend, pijn, ellende en alles wat slecht is :kwaad:

Lampjuh
02-12-2003, 03:57
Origineel gepost door ZonderzonlevenD gruwelijk, angstaanjagend, pijn, ellende en alles wat slecht is :kwaad: Het ging dus over jou gedicht, daarom begreep ik het niet :p

sweetlady-casa
02-12-2003, 03:59
k vond het juist wel mooi mooi omdat het zo oprecht was dat is alles hoor en als iemand zo denkt over degene met wie hij of zij was dan vindt het gruwelijk mooi dat zoiets op zo'n manier verwoord wordt that's all mensen Maar ik denk dat liefde iets moois is als je het eenmaal gevonden hebt

Lampjuh
02-12-2003, 04:00
Origineel gepost door sweetlady-casa k vond het juist wel mooi mooi omdat het zo oprecht was dat is alles hoor en als iemand zo denkt over degene met wie hij of zij was dan vindt het gruwelijk mooi dat zoiets op zo'n manier verwoord wordt that's all mensen Maar ik denk dat liefde iets moois is als je het eenmaal gevonden hebt Als je het gevonden hebt ja :rolleyes:

sweetlady-casa
02-12-2003, 04:07
nou mensen komop positief zijn insha allah vindt iedereen zijn geluk of wordt het zelfs in z'n schoot geworpen trust me

ZonderzonlevenD
02-12-2003, 04:08

Origineel gepost door Lampjuh Het ging dus over jou gedicht, daarom begreep ik het niet :p hahaha geeft niks en je hebt nog steeds niet mijn vervolg op die andere afgemaakt :o

Pagina's : [1] 2