Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Apothekersassistentes in Rdam om hulp gevraagd.

Ewaywa
21-02-2008, 20:37

Dag dames, Zoals jullie lezen ben ik met spoed op zoek naar een apothekersassistente in Rotterdam. Het betreft een persoonlijke vraag. Gr. Ik.

Omid
22-02-2008, 16:03
Lieve Ewaywa, Ik ben dan geen dame maar misschien dat je erbij zou kunnen zetten wat de functie eisen zijn en waar ze aan moeten voldoen en wat de werkzaamheden zijn. :D Succes verder! ;)

marociaatje
22-02-2008, 21:15
ik doe de opleiding apothekersassistente misschien dat ik je kan helpen?

hayatydunya
22-02-2008, 21:16
Lieve Ewaywa, Ik ben dan geen dame maar misschien dat je erbij zou kunnen zetten wat de functie eisen zijn en waar ze aan moeten voldoen en wat de werkzaamheden zijn. :D Succes verder! ;) Whahaha functieeisen? Ze wilde een persoonlijke vraag stellen over iets en niet een baan aanbieden? Of lees ik het verkeerd wat je zei?

Omid
23-02-2008, 04:29

Whahaha functieeisen? Ze wilde een persoonlijke vraag stellen over iets en niet een baan aanbieden? Of lees ik het verkeerd wat je zei? Ah ik zie dat ik het verkeerd had gelezen; ik dacht namelijk dat het ging om een functie maar ik zie dat het nu gaat om een persoonlijke vraag. Mijn fout.:goedzo: Wa Salam.

Ewaywa
24-02-2008, 11:53
ik doe de opleiding apothekersassistente misschien dat ik je kan helpen? Ik pm je even.

hayatydunya
24-02-2008, 13:01
Ah ik zie dat ik het verkeerd had gelezen; ik dacht namelijk dat het ging om een functie maar ik zie dat het nu gaat om een persoonlijke vraag. Mijn fout.:goedzo: Wa Salam. whaha oke :maf2: