Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slaan en geslagen worden

GoudenGids
04-09-2002, 20:38

Hoe denken jullie daarover?? Ikzelf keur het slaan van een ander persoon af (ook al is t een man die zijn vrouw een zgn corrigerende tik geeft)..wie geeft jou het recht iemand anders aan te raken----->ben je meer 'waard'??? We zijn allemaal even nietig en zullen hetzelfde eindigen. Wel vind ik een corrigerende tik bij een kind ok....maar dan wel nadruk op tik én op corrigerend, zolang het kind weet dat het levensgevaarlijk is om zijn vingertjes in de stopcontact te steken. Veel mensen gaan te ver hierin...je hoeft je kind geen blauw oog te verkopen :( Het slaan dat gebeurt tussen 2 personen dat kan gewoon niet!!!Zelfverdediging is natuurlijk ok, maar als iemand tegen je schreewt en je reactie is een stomp dan is er ergens boven een steekje los, al zullen er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn. Ik kan hier te lang over doorgaan, maar dat zal ik jullie besparen ;) Ik ben gewoon erg benieuwd hoe jullie erover denken.

Dida
04-09-2002, 20:40
een tikje mag wel.. maar niet overdrijven. Ik zelf sla me broertje altijd als hij wat doet.. Af en toe te hard..maar ja eigen schuld dikke bult. Ciao BAby ;)

GoudenGids
04-09-2002, 20:53
Origineel gepost door FarD In man-vrouw relatie absoluut niet... Ook geen corrigerende tik, ze zijn beide immers volwassen.. Ik geloof er nog altijd in dat met communicatie een hoop op te lossen valt... :goedzo: ben t er helemaal mee eens Ouder-kind relatie, eerlijk gezegd ook niet... Misschien als het klein is en bijv. spulletjes pakt waar het kind niet aan mag zitten een klein tikje op de hand. Maar anders niet. Straf is gewoon naar zijn/haar kamer sturen, met het kind praten wat het verkeerd heeft gedaan etc. Een kind dat nog te jong is om te begrijpen wat jij zegt en te jong is om naar zijn of haar kamer gestuurd te worden-----> Als dit kind zijn vinger in een stopcontact steekt dan is een tik op de vingers op zn plaats, want dan weet t kind dat t fout is (gevaarlijk voor t kind zelf).

Chaimaa
04-09-2002, 21:26
Marokaanse ouders hebben een verkeerde/slechte manier om hun kinderen te motiveren en dat veroorzaakt haat...ik geef eerlijk toe dat het me niet goed heeft gedaan ik ga later inchaillah mijn kinderen als ik die ooit krijg...op een hele andere manier opvoeden :jammer:

Diano
04-09-2002, 23:15

http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/devil_whip.gif DiaNo

Jemal2002
04-09-2002, 23:21
Origineel gepost door FarD In man-vrouw relatie absoluut niet... Ook geen corrigerende tik, ze zijn beide immers volwassen.. Ik geloof er nog altijd in dat met communicatie een hoop op te lossen valt... Ouder-kind relatie, eerlijk gezegd ook niet... Misschien als het klein is en bijv. spulletjes pakt waar het kind niet aan mag zitten een klein tikje op de hand. Maar anders niet. Straf is gewoon naar zijn/haar kamer sturen, met het kind praten wat het verkeerd heeft gedaan etc. Ouder-kind relatie zou ik het wel doen, maar alleen in uitzonderlijke gevallen. Ik zou me kind niet om de haverklap tikken uitdelen, want daar leer het kind ook niks van.

Junkie
04-09-2002, 23:56
Origineel gepost door FarD [B]In man-vrouw relatie absoluut niet... Ook geen corrigerende tik, ze zijn beide immers volwassen.. Ik geloof er nog altijd in dat met communicatie een hoop op te lossen valt...  Ook niet in een SM-relatie? :stomp:

DintelOx
05-09-2002, 10:52
klappen krijgen is gezond, gewoon lekker hard slaan des te harder des te beter de boodschap, vrouwen moet je ook slaan en zo hard mogelijk gewoon vastbinden en super harde zweepslagen verkopen daar wordt ze immers hard van en af en toe jezelf tegen de muur gooien is ook een manier om jezelf weer hard te maken kortom klappen zijn gezond dus dames en heren gewoon SLAAAAAN MET DIE BANAAN, nu ik het toch over bananen heb, is het ook wel eens verstandig om soms je vrouw met fruit te beschieten, ik koop meestal een kilo 2kilo als ik boos ben, en die gooi ik dan kijhard tegen mijn vrouw aan leuk om te zien hoor, mijn zoontje is nog jong dus die bekogel ik maar met appels wel vreemd dat ie elke keer bij de 3e appel pas begint te huilen maar ja bij de 50ste appel is ie wel weer stil en dan is het niet leuk meer en dan stop ik ermee. wat ik de heren aanraad is dat ze ten alle tijden een riem bij zich moeten hebben zodat ze daarnmee hun vrouw kunnen, je hoeft niet persee een reden te hebben, gewoon doen als je daar zin in hebt daar zijn vrouwen immers voor, ze vinden het leuk om geslagen te worden. nou ik wil hiermee mijn verhaalthje afsluiten dus vrouwen prepare yourself, maar ja dames als het jullie teveel wordt pak je gewoon de bezem en sla je zo hard mogelijk terug, maar ik raad jullie wel daarna gelijk de keuken in te vluchten gezien de marokaanse mannen best wel snel boos worden en jullie daarna willen vermoorden, mocht ie je om de een of andere reden bij de keuken gepakt te hebben dan pak je gewoon de eerste de beste koekepan en sla hem hiermee knock out,. dus allemaal slaan................ groetjes

mack_379
05-09-2002, 11:28
Origineel gepost door DintelOx klappen krijgen is gezond, gewoon lekker hard slaan des te harder des te beter de boodschap, vrouwen moet je ook slaan en zo hard mogelijk gewoon vastbinden en super harde zweepslagen verkopen daar wordt ze immers hard van en af en toe jezelf tegen de muur gooien is ook een manier om jezelf weer hard te maken kortom klappen zijn gezond dus dames en heren gewoon SLAAAAAN MET DIE BANAAN, nu ik het toch over bananen heb, is het ook wel eens verstandig om soms je vrouw met fruit te beschieten, ik koop meestal een kilo 2kilo als ik boos ben, en die gooi ik dan kijhard tegen mijn vrouw aan leuk om te zien hoor, mijn zoontje is nog jong dus die bekogel ik maar met appels wel vreemd dat ie elke keer bij de 3e appel pas begint te huilen maar ja bij de 50ste appel is ie wel weer stil en dan is het niet leuk meer en dan stop ik ermee. wat ik de heren aanraad is dat ze ten alle tijden een riem bij zich moeten hebben zodat ze daarnmee hun vrouw kunnen, je hoeft niet persee een reden te hebben, gewoon doen als je daar zin in hebt daar zijn vrouwen immers voor, ze vinden het leuk om geslagen te worden. nou ik wil hiermee mijn verhaalthje afsluiten dus vrouwen prepare yourself, maar ja dames als het jullie teveel wordt pak je gewoon de bezem en sla je zo hard mogelijk terug, maar ik raad jullie wel daarna gelijk de keuken in te vluchten gezien de marokaanse mannen best wel snel boos worden en jullie daarna willen vermoorden, mocht ie je om de een of andere reden bij de keuken gepakt te hebben dan pak je gewoon de eerste de beste koekepan en sla hem hiermee knock out,. dus allemaal slaan................ groetjes Ohhhhhhh krijg ik ze dan onder de duim, tjaa ik wist dat ik iets verkeerd deed, mohiem thanks man, dat van die riem zal ik onthouden...

jimpie
07-09-2002, 22:18
Ik ben ook tegen Fysiek geweld.....of het nou bij een kind is of volwassen onder elkaar........ Maar sommige mensen willen dingen oplossen door te gaan slaan.....ik geloof daar absoluut niet in......