Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Studeren en Trouwen

Mariam_18
01-12-2003, 21:04

Studeren En Trouwen? (Bericht #) Salaam mensen. Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die getrouwd waren toen zij nog aan het studeren waren.Want er is iemand om mijn hand komen vragen alleen hij studeert nog Full-time en hij werkt Part-Time.En ik werk Full-time en studeer Part-Time.Dus hoe we dat gaan combineren weet ik niet maar als iemand advies heeft graag. Beslama

sobeha
01-12-2003, 21:50
nou dat kan toch gewoon alleen denk ik dat hij partime moet leren offff wa8ten met trouwen

Mariam_18
01-12-2003, 21:59
Hij wil niet wachten met trouwen en hij wil ook niet part time studeren :(

turkgirl
01-12-2003, 22:50
Vraag hem hoe hij het wil doen, hoe hij het wil gaan aanpakken. Als je zijn antwoord bevredigend genoeg vind moet je ervoor gaan. Maar wees voorbereid, het klinkt heel moeilijk, trouwen, werken en nog studeren.

C_warrior
02-12-2003, 00:32

ik zou ook wel willen trouwen wanneer ik nog studeer huis via via regelen met subsidie enzo, maar ja een vrouw wilt een grote huwelijk enzo dus daarvoor moet je werken

Mariam_18
07-12-2003, 12:02
Ja oke maar je trouwt met zijn tweeen dus ik vind je allebei me moet betalen :)

zhino
07-12-2003, 12:50
ja het wordt moeilijk als ik jou was zou ik of kiezen om te trouwen of je studie afmaken enblijven werken want echt het gaat echt niet allemaal tegelijk

C_warrior
07-12-2003, 14:15
Origineel gepost door Mariam_18 Ja oke maar je trouwt met zijn tweeen dus ik vind je allebei me moet betalen :) Tja In princiepe zou dat makkelijker zijn, maar ja het is nooit makkelijk in deze tijd maar de mogelijkheid is er wel om te kunnen trouwen wanneer je studeert