Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me vragen over de Islam beantwoorden?

Pagina's : [1] 2

1992
20-02-2008, 21:48

Beste Lezers, Tien jaar loop ik met vragen over de Islam en ken niemand vinden die me vragen kan beantwoorden. Bent u degene of kent u iemand die me kan helpen hoor ik het graag van u. Alvast bedankt, Asfoura

chaimpje
20-02-2008, 21:55
Stel je vraag maar zuster,misschien dat iemand hier het antwoord voor je heeft.We hebben niet allemaal de wijsheid in pacht,maar samen komen we er wel uit,inshallah.

1992
22-02-2008, 19:11
Hoi Chaimpje, Bedankt voor je reactie! Me vragen over de Islam gaan ook over boven de achtien. Deze site word door verschillende leeftijden bezocht Het is beter via email maar, hoe komen we aan ons emailadres? Asfoura

chaimpje
23-02-2008, 16:26
Ja,maar weet ik veel of je geen man bent. Ga ik een beetje mailen over zulke onderwerpen...... Onder 4 ogen met een vrouw zou ik er wel over praten,maar ik heb geen zekerheid,dus dat houdt op. Trouwens als je even googlet over een onderwerp dan krijg je ook veel antwoorden,hoor. Succes.

Moker_Hollanda
23-02-2008, 22:10

ahahaha deze vond ik goed

1992
24-02-2008, 16:45
Hoi Chaimpje, Wallah!! ik ben een vrouw en heel serieus uit schaamte wil ik me vragen anoniem stelen. ik ben jaren op zoek naar iemand die me kan helpen en kan niemand vinden Wat je zei over googel heb ik al gedaan maar helaas ben ik de antwoorden op me vragen niet tegen gekomen. ik heb ook HADITH boeken gelezen en ben niet wijzer geworden en koraan kan ik wel lezen maar helaas wienig begrijpen. Ik begrijp jou bezorheid voorkomen. er zij gekken mensen nogmaals ik ben heel serieus. shokran

chaimpje
24-02-2008, 16:55
Je hebt ook cyber-imams die je anoniem je vragen kunt stellen....

lallakouzina
24-02-2008, 17:44
Je hebt ook cyber-imams die je anoniem je vragen kunt stellen.... Op welke sites zitten die cyber-imams?

chaimpje
24-02-2008, 18:12
www.google.nl

1992
25-02-2008, 22:00
Hoi Chaimpje, Ik heb cyber site bezocht en kan niet vinden hoe ik me vragen kan stellen. Bedankt dat je me probeerd te helpen. shokran asfoura.

Moker_Hollanda
25-02-2008, 22:03
geloof er geen bal van :)..... elke geleerde kan je vraag beantwoorden.... tenzij jij vragen hebt waarop gezegd word, de kennis zit bij Allah ;) er word ook overgeleverd door de profeet vrede zij met hem, dat schaamte geen muur behoort te vormen voor de vragen die jij wilt stellen, het hoort je kennis richting islam niet tegen te houden, dit is verboden (lijkt me logisch ook)... Welke overlevering... www.google.nl ;) En als er dan bij staat bij welke overleveraar het hoort, dan pak je het boek erbij of kijk je of het betrouwbare en bekende overleveringen zijn , succes schaamte hoort op zijn tijd, stel je vraag gewoon, dat jij het antwoord op een site zoekt waarop je weet dat 99procent alles vna google haalt, dat kan jij ook. korte reactie dan : niemand kan je hier helpen helaas noem is een voorbeeld van zo'n vraag.... er klopt hier iets niet ;)

1992
26-02-2008, 22:34
weet je ook de email van cyber imams?

Moker_Hollanda
27-02-2008, 12:58
cyber imams zou ik niet op durven te vertrouwen hoor :).... boeken boeken boeken

DaanA
27-02-2008, 13:00
cyber imams zou ik niet op durven te vertrouwen hoor :).... boeken boeken boeken Je hebt ook genoeg boeken met onzin. Gewoon je eigen hersens gebruiken.

Moker_Hollanda
27-02-2008, 13:02

Je hebt ook genoeg boeken met onzin. Gewoon je eigen hersens gebruiken. Als iedereen zijn eigen hersens zou gebruiken om kennis te vergaren, dan zouden we ver komen inderdaad ;) PS : nietsnut :)

Pagina's : [1] 2