Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oke give the girl a break, nu zijn de jongens weer aan de beurt.

Pagina's : [1] 2

Fatomaat
04-09-2002, 19:08

Zoals jullie vast hebben begrepen is het meisjes dit en jongens dat. Nou ff de meiden adempauze geven en de jongens weer laten zweten :D Hoe staan jullie tegenover jongens/mannen die goud dragen? Nou we gaan weer eens kijken of en hoe r gereageerd wordt.

Chaimae
04-09-2002, 19:24
mannen mogen toch geen goud dragen in de islam ??? enne kvind zilver bij een man mooier:D

Obiwan_kenobi
04-09-2002, 19:25
Goud maakt geen verschil bij mij.. je weet wel dat spreekwoord.. over apen en goud :D :D

Chaimae
04-09-2002, 19:30
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Goud maakt geen verschil bij mij.. je weet wel dat spreekwoord.. over apen en goud :D :D welk spreekwoord ??????

Obiwan_kenobi
04-09-2002, 19:32

Origineel gepost door chemie welk spreekwoord ?????? Meen je dat nou??? je weet wel.. al draagt een aap een gouden ring.....etc..etc. :)

Chaimae
04-09-2002, 19:40
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Meen je dat nou??? je weet wel.. al draagt een aap een gouden ring.....etc..etc. :) nopezzzzzzzzzz

Obiwan_kenobi
04-09-2002, 19:44
owkee Edit: al draagt een aap een gouden ring hij is en blijft een lelijk ding ken je die nie?

Chaimae
04-09-2002, 19:46
Origineel gepost door Obiwan_kenobi owkee Edit: al draagt een aap een gouden ring hij is en blijft een lelijk ding ken je die nie? ne wel :D

Guadaloupe
04-09-2002, 20:55
[QUOTE]Origineel gepost door FarD [B]Goud is verboden voor mannen: In de Naam van Allah, de Erbarmer, de Meest Barmhartige. Het dragen van goud is toegestaan voor vrouwen en verboden voor mannen. Abdoellah ibn ‘Abbaas heeft overgeleverd dat de profeet (vrede en zegen van Allah zij met hem) een gouden ring zag aan de hand van een man. De profeet haalde de ring van zijn hand en gooide het weg, zeggende: “Zou iemand van jullie brandend kool in zijn handen nemen en het vasthouden?” Wanneer de profeet weg was, zei iemand tegen de man: “neem je ring en haal er voordeel uit (door het bijvoorbeeld te verkopen).” De man antwoorde: “Nee, bij Allah, ik zal het niet meer pakken nadat de Profeet het weg heeft gegooid.” (overgeleverd door Moeslim, nr. 2090). dus, ze mogen het ook niet vastpakken???

Fatomaat
04-09-2002, 23:26
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Goud maakt geen verschil bij mij.. je weet wel dat spreekwoord.. over apen en goud :D :D Draag je goud en ben je lelijk?Of andersom? Of alleen een beetje aperig? En apen zijn helemaal niet lelijk ze zijn schattig, vooral die kleintjes.

Diano
04-09-2002, 23:28
no gold 4 me k vind zilver veel en veel mooier DiaNo

Fatomaat
04-09-2002, 23:35
Ik ben ook meer een zilver type maargoed ik praat soms te veel :D

Bahjaouia
04-09-2002, 23:37
sieraden zijn zoiezo niet voor mannen...........en vrouwen die sieraden dragen...moeten ook goed opletten.......een vrouw mag er de aandacht niet mee trekken....je ziet veel van die meiden en vrouwen met allemaal van die hangers....dat is haram...meestal maken die geluid tijdens het lopen en dan trek je de aandacht van een man.....enne je mag al helemaal geen panter ofzo aan je ketting hangen......dat zal gerekend worden alsof je die panter aanbid! Omdat je n'm de hele dag om je nek hebt hangen.........el asnam zijn zoiezo haram!!!

Junkie
04-09-2002, 23:42
Hoe zit het dan met trouwringen? Moet ik'm afdoen?

Hanaetje
04-09-2002, 23:44

Goud is lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!! Geef mij maar mooie zilveren enkelbandjezz...:). Dat is het enige sieraad die ik draag en dan af en toe een armbandje:rolleyes: Thalla Hanaetje....

Pagina's : [1] 2