Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb heeel erg veel spijt:( HElUUp

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Supah_Freak
20-02-2008, 15:44

ik heb een jongen ontmoet. Hij is 20 en hij dacht dat ik 18 was maar nee ik was toen 15 nu ben ik 17 en hij is 22 maar hij denkt dat ik 20 ben ik heb all die verjaardagen gelogen. Pff en nu wil hij mn hand komen vragen maar ik durf hem niet te vertellen dat ik 17 ben i.p.v. 20. Zou hij nog wat met mij te maken willen hebben? Zal hij me het vergeven? Hoop dat jullie me kunnen zeggen wat ik moet doen alvast bedankt.

Supah_Freak
20-02-2008, 15:48
pff ik weet niet waarom ik heb gelogen ik wou gewoon ouder zijn denk ik :(

missriffia_xx
20-02-2008, 15:54
pff ik weet niet waarom ik heb gelogen ik wou gewoon ouder zijn denk ik :( beter dat jij het hem zelf verteld dan dat hij straks bij je thuis is en dat hij het van je ouders moet horen :goedzo: Vertel het hem gwn en als het mekteb is blijven jullie gwn bij elkaar:goedzo: Ma3a salama...:vrede:

doody
20-02-2008, 16:06
whahahaha jij bent echt keihard gewoon zieke mensen van tegenwoordig nu is het te laat begrepe, had er maar eerder aan gedacht ;) nu is het beste is als je 18 bent dan meteen trouwen met hem

Sharifa__
20-02-2008, 16:09

Hij 20 en jij 15?? dat zijn gewoon pedopraktijken hhahahahah Nee natuurlijk zal hij het je vergeven, hij wil je hand komen vragen notabene dan doet leeftijd toch niet toe lijkt mij... zoek wel een subtiele manier om het hem te vertellen.... als hij daardoor alles stopzet weet je ook genoeg thalla....

PrinceAladin
20-02-2008, 16:12
ergens is het voor hem weer beter. ben je lekker 2 jaar jonger:hihi:

misslatifa
20-02-2008, 16:18
beter dat jij het hem zelf verteld dan dat hij straks bij je thuis is en dat hij het van je ouders moet horen :goedzo: Vertel het hem gwn en als het mekteb is blijven jullie gwn bij elkaar:goedzo: Ma3a salama...:vrede: mee eens!!! als hij echt van je houdt en hij wil echt dat jij zijn vrouw bent.. dan let hij echt nie op die 2jr.. het zijn maar getallen .. lkkr boeiend :maf2:

missriffia_xx
20-02-2008, 16:25
whahahaha jij bent echt keihard gewoon zieke mensen van tegenwoordig nu is het te laat begrepe, had er maar eerder aan gedacht ;) nu is het beste is als je 18 bent dan meteen trouwen met hem Het is zeker te laat.. maar jah er kan nu niks aan gedaan worden.. Enn ze weet heus wel dat ze dom is geweest om te liegen...mohim...ciao :goedzo:

berkaniaatjuh
20-02-2008, 16:26
Leeftijd ,zo een groot verschil is het ook weer niet . Liefde zou toch alles moeten overwinnen ,ook een paar jaartjes verschil.

douar_ifrajdir
20-02-2008, 16:27
ik heb een jongen ontmoet. Hij is 20 en hij dacht dat ik 18 was maar nee ik was toen 15 nu ben ik 17 en hij is 22 maar hij denkt dat ik 20 ben ik heb all die verjaardagen gelogen. Pff en nu wil hij mn hand komen vragen maar ik durf hem niet te vertellen dat ik 17 ben i.p.v. 20. Zou hij nog wat met mij te maken willen hebben? Zal hij me het vergeven? Hoop dat jullie me kunnen zeggen wat ik moet doen alvast bedankt. Hahaha superr, als ik zo een meevaller zou meemaken zou ik een gat in de lucht springen. Kijk hij denkt dat je 20 bent (oma) maar je bent gewoon 17 joh...(jonkie) dus wat huil je nou

riffia_4ever
20-02-2008, 16:28
Als hij je egt wilt dan zal hij het wel begrijpen.. HIj zou er problemen mee hebben maar uiteindelijk tog wel begrijpen. En zoals er al gezegd is: Als het elmektaab is dan kan nix of niemand jullie uit lkaar halen :d Succes

Anoniempje25
20-02-2008, 17:19
Je hebt wel lekker lang gelogen over je leeftijd.. Ik zou gewoon eerlijk zijn, want vroeg of laat zal hij er toch achter komen.

NadOrable
20-02-2008, 23:01
Het gaat hier niet om de leeftijd maar om het feit dat ze gelogen heeft en wel 2 jaar lang...

tanger123
21-02-2008, 11:24
ik weet niet of ie je het kan vergeven omdat je zolang hebt gelochen IN ZE GEZICHT NOG WEL... heeft ook met vertrouwen te maken, nu gaat ie denken als ze daar al over gelochen heeft..? meschien ook wel over andere dingen fhemti.. maar begrijp ook niet van hem dat jullie zolang samen zijn, nog nooit iets van je gezien heeft legitimatie ofzo haha maar goed lay houwnik en hoop dat alles goed komt inshallah xxx n.

missriffia_xx
21-02-2008, 11:40

ik weet niet of ie je het kan vergeven omdat je zolang hebt gelochen IN ZE GEZICHT NOG WEL... heeft ook met vertrouwen te maken, nu gaat ie denken als ze daar al over gelochen heeft..? meschien ook wel over andere dingen fhemti.. maar begrijp ook niet van hem dat jullie zolang samen zijn, nog nooit iets van je gezien heeft legitimatie ofzo haha maar goed lay houwnik en hoop dat alles goed komt inshallah xxx n. ??? :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6