Bekijk originele versie : Studeren En Trouwen?
Salaam mensen.
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die getrouwd waren toen zij nog aan het studeren waren.Want er is iemand om mijn hand komen vragen alleen hij studeert nog Full-time en hij werkt Part-Time.En ik werk Full-time en studeer Part-Time.Dus hoe we dat gaan combineren weet ik niet maar als iemand advies heeft graag.
Beslama :zwaai:
Allah jekemmel belghier!!! Alles gaat samen als de wil er is! Ik werk fulltime en mijn man ook en we studeren parttime!Alhamdoelillah!
Mariam_18
01-12-2003, 17:14
Ik denk dat je alleen wat zuiniger moet gaan leven als jullie beiden studeren.
Mariam_18
01-12-2003, 18:23
Ja, Maar ik bedoel verdeel je het dan qua rekeningen ofzo.Want ik bedoel een bruiloft is ook niet goedkoop.Misschien dat jullie ouders jullie kunnen helpen.
Mariam_18
01-12-2003, 20:56
Daar heb je gelijk in meid :)
chyhaantje
01-12-2003, 21:15
Origineel gepost door Melalia
Salaam mensen.
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die getrouwd waren toen zij nog aan het studeren waren.Want er is iemand om mijn hand komen vragen alleen hij studeert nog Full-time en hij werkt Part-Time.En ik werk Full-time en studeer Part-Time.Dus hoe we dat gaan combineren weet ik niet maar als iemand advies heeft graag.
Beslama :zwaai: ...
Ik ben niet getrouwd, maar ben wel gestopt met school toen ik zwanger was. Omdat ik financieel niet afhankelijk wilde zijn van mijn ex vriend en mijn ouder. Maar ik neem aan dat jij eerst je studie afmaakt en dan pas ana kinderen begint, dat is wel te combineren. Mijn vriendin is getrouwd en ze doet een hbo opleiding full time en het bevalt haar prima :)
Mariam_18
01-12-2003, 21:26
Ja maar ik neem aan dat je vriendin haar man wel werkt?
misSanae
01-12-2003, 21:36
Ik denk dat je wel kan trouwen hoor, je moet het een tijdje zuinig aan doen alleen. Mijn neef is pas geleden ook getrouwd en hij zit ook voltijds op school, en zijn vrouw werkt. Je doet alles gewoon samen, als je echt wil dan moet het inshallah wel lukken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.