Bekijk originele versie : mensen PLEASE help het is kLIK snel aub en kIJk wat ik van je vRAag aUB!!
hEYYY lIeve mensen..Ik had een vraagje :confused: oF juLLie me kONden helpen met ietss...Ik wil namelijk 2 dingen vrAgen..
Me broertje ( RedOuan) gaat a.s zaterdag sbOH (geboortefeest) doen..NOu wil ik OOk iets voor me lieve brO kOpen :rolleyes: mAar ik weet niet wat!!!...<<<< HElp me PLease..Het is nOg al belangrijk want ik heb al eerder een topic geopend maar was niet echt veel rezultaat ik hOOp deze keer wel :kusgrijs:
en me tweede vrAag...>>welke mUziek zoUden jullie mIJn aanraden..OOk daarbij wil ik gRAag zo snel moGelijk antwoord :rolleyes: ik ga namelijk donderdag muziek moeten kOPen (ik weet ik ben laat) :( maar please HELP!!!!
Alvast bedankttt :zwaai: *b*o*E*s*a* IbTISAME {A}{K}{A} KEltoum!
samiatje16
01-12-2003, 17:21
hallo
he je kunt een een macsicosi kopen als tie het nog niet heeft
lijkt me wel leik het is wel prijzig maar je kunt ook goedkope zoeken
je zou ook bad spullen kopen. zoals een bad met de steel je weet wel waar je de bad kunt neer zetten. en shampoo, krems en zo is wel leuk
je kan ook een set kopen. met een baddoek en een hand doek zit ook handschoenen in en zo. als hij geen kinder wagen heeft kun je dat ook halen. kleertje zijn ook leuk. je kunt ook leuke kleine spullen kopen en samen in een groote mand doen. heeft iemand ook gdaan toen mijn neefje was geboren. in de mand zat een fles, een beker, speen, hand doek, bad doek, shampoo. lekker geurtje van de baby's,en een luier geloof. en nog meer spullentjes.als het een meisje is kun je alles in het roze doen en als het een jonge is kun je alles in het blauw doen
ik hoop dat ik je een beetje heb geholepen
over de muziek en zo heb ik geen verstand van ik ga aan mij mijn schoonzus vragen want zij heeft wel verstand van muziek en dan laat ik je het wel weten
veel sucses meid
xxxxxxx samia
Hey hBiba hardstikke bedankttttt :kusgrijs: IK denk dat ik die mand doe want de rest heeft hij namelijk al..Hij is tbarkelah al 8 weken we deden de sabah laat Vanwege de ramadan..L-muhim BEDANKT(k) EN ZOU ERG FIJN ZIJN ALS JE het aan je schoonzus zou vragen bedankt :kusgrijs:
ChOcOtOfFfF
02-12-2003, 01:34
op je 2 e vraag: Anasheed
Wat dacht je van een gouden ring
tangia19
02-12-2003, 01:41
weet je wat.Koop een kleine goude ketting met de naam erop van de baby (als het een meisje is) en als het een jongetje is dan moet je een zilveren kopen.
en over die liedjes.Ik zou gewoon sha3bi kopen en sharki.
Thanxxx en het is een JONGEN ;) <<< en hij heeft al een ring,ketting en een armbandje :(
samiatje16
03-12-2003, 17:54
hallo
geen dank meid ik ben blij dat ik je geholpen heb
he ik heb het aan mijn schoonzus gevraagt en ze zij dat je naar een marokkaanse muziek winkel kunt gaan en het aan hun vragen
zij weten mestal wel wat je op een baby feest kunt draaien
he meid nog gefelisiteerd met je neefje
en hoop dat je een baby feest krijgt
xxxxxx samia
samiatje16
03-12-2003, 17:56
sorry een leuke baby feest
hahah
xxxxx samia
nadiratoen17
03-12-2003, 17:58
Je kunt naar marokkaanse muziek winkel gaan en vragen naar anasheet als je een goeie winkel hebt dan kun je daar nog hele leuke anasheet bandjes vinden
hahaha Thanxxxxxx(K)(K)(K)(K) voor juLLie reactie`s!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.