Amanatallah
04-09-2002, 17:41
Ohh als ik nou een bnet minirokje zou zijn, hoe zou mijn dag eruit zien? >>droom droom droom<< Om half zeven opstaan omdat ik met een ene ventje heb afgesproken in Den Bosch, omdat ik in Eindhoven woon en hij in Amsterdam, leek Den Bosch de juiste plaats om af te spreken. O jee..half zeven wat vroeg, maar ik red het precies denk ik, het is drie uurtjes voor de spiegel staan. Ohh!! wat is dit?? een puist? wiellie wiellie, zal ik er tandpasta opsmeren?misschien dat het wel verdwijnt, wiellie wiellie!!! Zal ik vandaag mijn oksels scheren? nee joh, we gaan volgens mij niet naar de bioscoop... Hmmm...waar is mijn gezicht nou..? ik zie 'm bijna niet meer door de make-up, hihih...ma3liesh, zo lijk ik knapper. ff op de teletekst checken hoe het weer vandaag zal zijn,...ohh wiellie wielle(typisch bnet minirokjes stopwoord)het is vandaag koud!!! het wordt -8 graden, ohh wiellie wiellie, dat betekent gewoon dat mijn haar in de war gaat raken. ohtfoe 3la legra (sorry..heshek). Ik heb twee verschillende rokjes, die zwarte en die andere die nog zwarter is. Hmm ...ik neem die zwartere, die staat mij sexxyy!! ohh i look goood, i'm so sexy, ookal weeg ik 85 kilo en ben maar 1.65m, maar wie gaat mij vertellen dat ik niet knap ben? n3ail lie maj je7shem!!! Tring tring...(cheb ghalid melody)..."hallo met wie spreek ik"? ohh dat is Fatosha...die heeft ook een date, maar 'lwaqt walloe..(geen tijd) tijd is kostbaar!!hoe minder tijd , hoe minder ik in die BMW kan zitten genieten... Helleluja!! het is al 12 uur, ff kijken waar papa hadj zit...ff denken ff denken...ja!!!..ik weet het:" babba!!, ben net opgebeld door mijn werk , moet gaan werken!! (baba zegt: maar je doet toch schoonmaak, waarom ga je in die kleren?) "baba, we moeten vandaag kantoortjes schoonmaken en moeten netjes komen en het duurt tot..half...hmmm...half negen. zo zie je maar dat een minirokjes droom niet is zo als het lijkt of voelt te zijn, geen: >>...droom...droom...droom..<< Dus..wat wel?.... >>>..een absoluute nachtmerrie..<
goudblondje01
04-09-2002, 17:58
whuahahahhahaahahaha leuke :hihi:
karim7
04-09-2002, 19:15
hee ******* verzin je eigen verhaal hoor.kom je hierzo met de verhalen van aboe van maroc.nl
rachidas
09-09-2002, 10:27
iwa sorry ik weet niet waar dat allemaal op slaat.............
bnet mini rokjes....
niet zo negatief praten
Billalthefirst
09-09-2002, 10:58
nee, vind het geen leuk verhaaltje, solly
Amanatallah
09-09-2002, 13:39
geeft niet, over mening valt niet te twisten..... had het per mail gekregen en ik moest er wel om lachen, dus.....
Krullebol
13-09-2002, 15:35
Grappig, erg grappig hahahahah. Ik heb er smakelijk om gelachen!!!!!!
Maarre deel 1 is nog grappiger.
Als je die wilt wil ik 'm wel per mail naar je sturen, stuur me maar een pb als je 'm wil!
Houdou :zwaai:
Staha
13-09-2002, 15:38
Origineel gepost door Amanatallah
geeft niet, over mening valt niet te twisten..... had het per mail gekregen en ik moest er wel om lachen, dus.....
alsof er niet genoeg bnat minirokjes zijn die dus echt wel zo hun dagjes doorbrengen :confused:
chirihane
13-09-2002, 19:37
k vint deeze topic nergens op slaan meisje.
het lijkt net of je jaloers bent op bnett minirokjes?
he meisje praat niet zo negatief k ben ook een meisje die soms minirokjes aan heeft zelfs nu op deze moment omdat het lekker weer is snapje maaruh meisje thalai
big hug...............
roddels ontstaan door jaloezie
Amanatallah
13-09-2002, 19:43
Jaloers??????????????????????????????????????
Op elhram??????????????????????????????????
Itaqi allah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
hug terug sis.............. probeer te begrepen wat ik bedoel....... en de tekst heb ik niet zelf geschreven, die talent heb ik niet.
Asri
14-09-2002, 22:12
Origineel gepost door chirihane
he meisje praat niet zo negatief k ben ook een meisje die soms minirokjes aan heeft zelfs nu op deze moment omdat het lekker weer is snapje maaruh meisje thalai
big hug...............
Sarcasme ontbreekt nogal bij sommige :rolleyes:
Het is van Aboe van MarocNL
er zijn nog meer verhalen van hem op de Caboe forum van MarocNL
Hoesjo reclame maken :D
-Y-
tangia19
14-09-2002, 22:22
Origineel gepost door chirihane
big hug...............
ik ben benieuwd of je het in de HEL ook lekker weer zal vinden :rolleyes:
Asri
14-09-2002, 22:30
Origineel gepost door tangia19
ik ben benieuwd of je het in de HEL ook lekker weer zal vinden :rolleyes:
Nou nou...Wie ben jij om daar over te beoordelen! :(
-Y-
Carralle
15-09-2002, 00:13
Origineel gepost door Asri
Sarcasme ontbreekt nogal bij sommige :rolleyes:
Het is van Aboe van MarocNL
er zijn nog meer verhalen van hem op de Caboe forum van MarocNL
Hoesjo reclame maken :D
-Y-
De verhalen van Caboe zijn zijn moeilijk :hihi:
tangia19
17-09-2002, 15:05
Origineel gepost door Asri Nou nou...Wie ben jij om daar over te beoordelen! :( -Y- nee jij vind dat normaal zeker zo'n mini rokje girl!!dat hoort niet bij de Islam en dat weet je dondersgoed.Wij moslims moeten elkaar op het rechte pad zetten en helpen of niet? :rolleyes: :kwaad: en ik ben gewoon een mens net als zij en ieder hier.Ik zou me dood schamen als ik haar was.Je ziet dan gewoon de onderbroek als ze zit :kwaad: :kwaad: 7shoema
Pagina's :
[1]
2
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.