Bekijk originele versie : salaris onderhandelen (van uitzendkracht naar vast voor bedrijf)
fatihamarokaans
20-02-2008, 11:23
Salaam alaikoem
ik werk nu via een uitzendbureau.
en moet nog een paar uur, voordat ik overgenomen kan worden.
ik krijg een contract bij de bedrijf waar ik werk.
en nu krijg ik volgende week mijn contract. met daarop de salaris.
als je als uitzendkracht overgaat naar hun, dan krijg je toch een andere salaris?
en stel dat ik niet tevreden ben met de salaris die ze willen geven.
hoeveel moet ik meer vragen??
100 euro meer vragen dan ik nu verdien voor de uitzendbureau?
of meer??
wie kan me hierbij hepen, want ik heb er geen verstand van.
en weet niet waar ik recht op heb.
alvast bedankt
Vraag wat je collega's, die even lang in dienst zijn, verdienen. Zit je er ver onder, dan kun je meer vragen, anders niet.
Yas_smin
20-02-2008, 12:40
je verdiend iets meer
fatihamarokaans
20-02-2008, 13:04
hier hangt het af van hoe je je functioneert.
elke jaar gaan ze bij je beoordeling kijken hoe je het hebt gedaan.
als het goed is ga je 2 procent omhoog
en anders als je het erg goed hebt gedaan met 4 procent omhoog.
en niemand werkt hier zo kort als mij.
ze werken hier allemaal meer dan 10 jaar.
Miss_Consultant
20-02-2008, 13:18
Salaam alaikoem
ik werk nu via een uitzendbureau.
en moet nog een paar uur, voordat ik overgenomen kan worden.
ik krijg een contract bij de bedrijf waar ik werk.
en nu krijg ik volgende week mijn contract. met daarop de salaris.
als je als uitzendkracht overgaat naar hun, dan krijg je toch een andere salaris?
en stel dat ik niet tevreden ben met de salaris die ze willen geven.
hoeveel moet ik meer vragen??
100 euro meer vragen dan ik nu verdien voor de uitzendbureau?
of meer??
wie kan me hierbij hepen, want ik heb er geen verstand van.
en weet niet waar ik recht op heb.
alvast bedankt
Hey meid,
Als je vanuit een uitzendbureau wordt overgenomen door het bedrijf kun je ervan uitgaan dat je meer gaat verdienen. De organisatie betaalde voorheen namelijk het uitzendbureau. Dat zij jou in vaste dienst willen hebben is een goed teken.
Als ik jou was zou ik de organisatie een aanbieding laten doen (wat waarschijnlijk ook zal gebeuren). Aan de hand daarvan kan je aangeven dat je het er niet mee eens bent en een hoger salaris verwachtte. Je kunt ook rondkijken naar soortgelijke functies en aangeven dat je wellicht ook al andere aanbiedingen hebt gehad.
Er is nu zo een krappe arbeidsmarkt dat goede werknemers schaars zijn. Je kunt er dus zeker wel wat uithalen!
Groetjes Miss Consultant
fatihamarokaans
20-02-2008, 13:30
Hey meid,
Als je vanuit een uitzendbureau wordt overgenomen door het bedrijf kun je ervan uitgaan dat je meer gaat verdienen. De organisatie betaalde voorheen namelijk het uitzendbureau. Dat zij jou in vaste dienst willen hebben is een goed teken.
Als ik jou was zou ik de organisatie een aanbieding laten doen (wat waarschijnlijk ook zal gebeuren). Aan de hand daarvan kan je aangeven dat je het er niet mee eens bent en een hoger salaris verwachtte. Je kunt ook rondkijken naar soortgelijke functies en aangeven dat je wellicht ook al andere aanbiedingen hebt gehad.
Er is nu zo een krappe arbeidsmarkt dat goede werknemers schaars zijn. Je kunt er dus zeker wel wat uithalen!
Groetjes Miss Consultant
heel erg bedankt
maar stel dat ik niet tevreden ben met de salaris?
hoe kan ik het beste aanpakken. en wat moet ik zeggen om hun te overtuigen dat ik meer waard ben.
ik denk zelf aan 200 meer salaris dan ik nu verdien.
maar weet niet hoe ik ze moet overtuigen :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.