Bekijk originele versie : salaris onderhandelen (van uitzendkracht naar vast voor bedrijf)
fatihamarokaans
20-02-2008, 11:23
Salaam alaikoem
ik werk nu via een uitzendbureau.
en moet nog een paar uur, voordat ik overgenomen kan worden.
ik krijg een contract bij de bedrijf waar ik werk.
en nu krijg ik volgende week mijn contract. met daarop de salaris.
als je als uitzendkracht overgaat naar hun, dan krijg je toch een andere salaris?
en stel dat ik niet tevreden ben met de salaris die ze willen geven.
hoeveel moet ik meer vragen??
100 euro meer vragen dan ik nu verdien voor de uitzendbureau?
of meer??
wie kan me hierbij hepen, want ik heb er geen verstand van.
en weet niet waar ik recht op heb.
alvast bedankt
Vraag wat je collega's, die even lang in dienst zijn, verdienen. Zit je er ver onder, dan kun je meer vragen, anders niet.
Yas_smin
20-02-2008, 12:40
je verdiend iets meer
fatihamarokaans
20-02-2008, 13:04
hier hangt het af van hoe je je functioneert.
elke jaar gaan ze bij je beoordeling kijken hoe je het hebt gedaan.
als het goed is ga je 2 procent omhoog
en anders als je het erg goed hebt gedaan met 4 procent omhoog.
en niemand werkt hier zo kort als mij.
ze werken hier allemaal meer dan 10 jaar.
Miss_Consultant
20-02-2008, 13:18
Salaam alaikoem
ik werk nu via een uitzendbureau.
en moet nog een paar uur, voordat ik overgenomen kan worden.
ik krijg een contract bij de bedrijf waar ik werk.
en nu krijg ik volgende week mijn contract. met daarop de salaris.
als je als uitzendkracht overgaat naar hun, dan krijg je toch een andere salaris?
en stel dat ik niet tevreden ben met de salaris die ze willen geven.
hoeveel moet ik meer vragen??
100 euro meer vragen dan ik nu verdien voor de uitzendbureau?
of meer??
wie kan me hierbij hepen, want ik heb er geen verstand van.
en weet niet waar ik recht op heb.
alvast bedankt
Hey meid,