Bekijk originele versie : Soussie en een Riffia
Tiztoutinlover
01-12-2003, 15:50
Iets wat niet vaak voorkomt: een riffia die een relatie heeft met een echte soussie.
Zodra iemand me vraagt naar waar mijn vriend vandaan komt en ik dan zeg dat hij een Soussie is staat iedereen met open mond vol tanden.
Waarom heeft men dan altijd van die opmerkingen van:
Swassa zijn gierig
Swassa zijn niet serieus
Swassa zijn arrogant
Mensen waar gaat dit heen?
Wie vindt het nog meer niet kunnen een soussie en een riffia?
(weet dat relaties haram zijn,dus hoef geen reacties van mensen die me uitschelden)
Agadir4Life
01-12-2003, 17:50
Weet je wat het is?
Mensen die iemand iets misgunnen verzinnen dingen gewoon om ze zwart te maken....dus als ze zeggen dat swassa gierig zijn je weet waarom dat komt :D
Mn broer zelf is met een riffia getrouwd ze zijn samen alhamdolilah gelukkig dus waarom zou het niet kunnen??? :kwaad:
ps ik zal niet zeggen dat een relatie HARAM is.... :rolleyes:
miss_nadoria162
01-12-2003, 18:03
ik ken ook iemand die met een soesie is getrouwd ..maar sorry hoor die soessies zijn echt niet gierig!! noooooooooooooooooooo!! dat is gewoon bla!!
allemaal merk kleding en al die sh!t..
juist de (sommige) riffies zijn gierig!!!
Zo I love Soesies geweldig mensen, absoluut..:goedzo: Dat ze gierig zijn is inderdaad bla..! :)
:goedzo:
Ikram_4ever
01-12-2003, 18:36
Ik vind Sousies juist super lieve mensen. Tijdens mijn doorreis door o.a. Zuid Marokko kwam ik alleen maar leuke en lieve Soussies tegen.
De meeste Marokkanen gunnen mekaar helaas weinig. Laat ze maar lekker praten, het is gewoon jaloezie!!!! Ik ben ook met een jongen verloofd die niet uit mijn streek komt. Het eerste wat ik hoor is dat het strenge mensen zijn. Nou ik zal je zeggen dat ik daar echt niets van merk.
Leef en laat leven!!!!
Ma salama, Ikram
:)
Origineel gepost door Ikram_4ever
Ik vind Sousies juist super lieve mensen. Tijdens mijn doorreis door o.a. Zuid Marokko kwam ik alleen maar leuke en lieve Soussies tegen.
De meeste Marokkanen gunnen mekaar helaas weinig. Laat ze maar lekker praten, het is gewoon jaloezie!!!! Ik ben ook met een jongen verloofd die niet uit mijn streek komt. Het eerste wat ik hoor is dat het strenge mensen zijn. Nou ik zal je zeggen dat ik daar echt niets van merk.
Leef en laat leven!!!!
Ma salama, Ikram
Juist :goedzo:
Ik zal me voorzichtig uitdrukken:
Ik ken 2 swassas en een gier is niets bij hen vergeleken. Lijkenpikkers dat zijn het. Wij shab niet 'Sousie' delen veel meer.
Origineel gepost door Da_flow
Ik zal me voorzichtig uitdrukken:
Ik ken 2 swassas en een gier is niets bij hen vergeleken. Lijkenpikkers dat zijn het. Wij shab niet 'Sousie' delen veel meer.
Ik ken anders verdomd veel berbers die echt gierig zijn..voornamelijk uit Al Hoceima..!
Voor de duidelijkheid ben ook berbers voordat ze me hier opeten.. :rolleyes:
Origineel gepost door cheima
Ik ken anders verdomd veel berbers die echt gierig zijn..voornamelijk uit Al Hoceima..!
De reactie die hier stond is niet goed voor mijn imago :D
Wael_Beni_Saidi
01-12-2003, 18:56
ik wou net een hap nemen :D
Origineel gepost door Da_flow
Klopt, zij zijn de fleshers. Het is flashen of geflashed worden en ik spreek uit ervaring.
Ps. ben vaak geflashed :kwaad:
Wuahhahahha..
Midar 4 life..
Beter flashen dat geflashed worden.. :cool:
Diegene die mij kan flashen moet nog geboren worden.. :p
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
ik wou net een hap nemen :D
:jammer: Kannibaal..
:hihi:
Wael_Beni_Saidi
01-12-2003, 19:02
:jammer: Kannibaal..
:hihi:
geintje meid ;)
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
geintje meid ;)
I know..:p
Wuahhahahha..
Midar 4 life..
Beter flashen dat geflashed worden.. :cool:
Diegene die mij kan flashen moet nog geboren worden.. :p
Hm .. :confused:
Flashen is een groot woord bij nader inzien :D
Ik geflashed .. wel heb je ooit? Gloeiende, gloeiende ... !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.