Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : utrecht!

LZN
01-12-2003, 15:18

hello people, ik doe hierbij een oproep aan jullie ik wil binnenkort een marokkaans feest in utrecht houden, maar ben nog heftig opzoek naar een geschikte lokatie. ik ben opzoek naar een zaal waar ongeveer 300 tot 400 ondergebracht kunnen worden. De lokatie die ik zoek moet het liefst in utrecht centrum zijn. En uiteraard geen verkoop van alchol! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) salaam.

Mariam_18
01-12-2003, 15:47
In utrecht? Er zijn wel vele zalencentrums :)

zhino
01-12-2003, 17:18
de jaarbeurs is ook best geschikt als je over het geld beschikt ;)

A_K_A
01-12-2003, 17:49
Genoeg ruimte in het park...

noortje2003
01-12-2003, 22:09

Origineel gepost door looking4yoy hello people, ik doe hierbij een oproep aan jullie ik wil binnenkort een marokkaans feest in utrecht houden, maar ben nog heftig opzoek naar een geschikte lokatie. ik ben opzoek naar een zaal waar ongeveer 300 tot 400 ondergebracht kunnen worden. De lokatie die ik zoek moet het liefst in utrecht centrum zijn. En uiteraard geen verkoop van alchol! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) salaam is het een feest voor alleen vrouwen ....................? of voor alleen mannen...................?

Mariam_18
01-12-2003, 22:11
Origineel gepost door A_K_A Genoeg ruimte in het park... De bouwspeeltuin :D

Mariam_18
01-12-2003, 22:18
Uhm misschien omdat het Haram is.Vrouwen en Mannen in een ruimte

Mariam_18
01-12-2003, 22:20
gezellige tent? Hmzz

Mariam_18
01-12-2003, 22:22
O sorry hoor

Mariam_18
01-12-2003, 22:37
Oke :)

noortje2003
01-12-2003, 22:50
Origineel gepost door looking4yoy Het is een gemengd feest met arabische muziek. why ? :) zehma zeg je alcohol is haram door mannen en vrouwen te mengen ben je nog gevaarlijker bezig, en jij wil het op je geweten hebben dat je nu met de satan samen werkt om al deze mensen nog meer zondes te laten maken. Dus jij werkt samen met de satan tegen ALLAH swt, maar je vergeet niet dat deze ze dag zal komen dat de satan zegt dat hij jou niet gedwongen heeft om hem te volgen en dat je zelf de persoon was die ALLAH swt nergeerde en toevlucht zocht bij de satan. http://www.islamweb.net/english/black_white/18 kan jij je zelf verzekeren dat je er over een half uur je ziel op de aarde is, nee denk dus daar aan voor dat het te laat is mensen die uit gaan feesten in discotheken. ik was de eerste die naar zo'n feest zou gaan als de wereldt voor eeuwig zou zijn, maar de wereldt is niet voor eeuwig. think be for you act wie zegt dat de doodt jou niet morgen komt ophalen of zo, wat ga je ALLAH swt dan zeggen. mensen ik wil geen les op lezen maar ik hoop dat er een soort lampje gaat branden dat het leven elk moment kan eindigen. wa salaam jullie zuster fie dien.