Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb echt lieve ouders

Pagina's : [1] 2

Aicha_El
01-12-2003, 15:03

Mijn ouders zijn schatten!!!!! I love you mom en dad! Ik had nieuwe broeken gekocht en aangezien ik niet zo groot ben, moet ik ze altijd inkorten!!! Maar daar was ik de laatste tijd een beetje te lui voor. Dus wat had ik bedacht! Vastmaken met speldjes!!!!!!!! Me ouders verklaarden me voor gek! Dus ik kom vandaag thuis........ roept mijn lieve mammie me.... Kijk we hebben je broeken ingekort...... :Iluvu: lief he???? Mijn pappie had ze geknipt en me moeder genaaid, zijn ze niet geweldig???? I love them!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

miss_saliha
01-12-2003, 15:04
hahahaha.....lieve ouders hoor.....heb ze ook trouwens....:D

RisLaine
01-12-2003, 15:08
Origineel gepost door Aicha_El Mijn ouders zijn schatten!!!!! I love you mom en dad! Ik had nieuwe broeken gekocht en aangezien ik niet zo groot ben, moet ik ze altijd inkorten!!! Maar daar was ik de laatste tijd een beetje te lui voor. Dus wat had ik bedacht! Vastmaken met speldjes!!!!!!!! Me ouders verklaarden me voor gek! Dus ik kom vandaag thuis........ roept mijn lieve mammie me.... Kijk we hebben je broeken ingekort...... :Iluvu: lief he???? Mijn pappie had ze geknipt en me moeder genaaid, zijn ze niet geweldig???? I love them!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: RisLaine Sure Knows What U Mean. 'K Heb Nog Nooit Klappen OntVangen, En M'n Pa Heeft Gister Weer Eens, Voor De 100e Maal, Mijn Fiets, EigenHandig Gerepareerd. :hihi: EerBetoon Ma En Pa. :D

Aicha_El
01-12-2003, 15:11
Beter! We boffen echt met zulke ouders!!!! Had de bus een keer gemist..... pa heeft me nog snel even naar het station gebracht..... Ik heb ook nog nooit klappen gehad van pa en ma. Altijd alles goed uitpraten...

LellaBerkane
01-12-2003, 15:14

Origineel gepost door Aicha_El Beter! We boffen echt met zulke ouders!!!! Had de bus een keer gemist..... pa heeft me nog snel even naar het station gebracht..... Ik heb ook nog nooit klappen gehad van pa en ma. Altijd alles goed uitpraten... Ahhhh... wel lief:D Ik heb 1x een klap gehad vam me vader Allah I Ra7moe....:huil: En hij had er zo'n spijt van vooral omdat ie wist dat het eigenlijk onterecht was :( . Uiteindelijk hebben we alles uitgepraat, en heeft me sindsdien nooit meer geslagen.. Ik ben hartstikke blij met de manier van opvoeding van me ouders!!! Ik Hou Met Heel Me Hart En Ziel Van Ze!!!!!!!!! :zwaai:

maghrebgirl20
01-12-2003, 21:06
I love my parents :zwaai:

chyhaantje
01-12-2003, 21:13
Origineel gepost door Aicha_El Mijn ouders zijn schatten!!!!! I love you mom en dad! Ik had nieuwe broeken gekocht en aangezien ik niet zo groot ben, moet ik ze altijd inkorten!!! Maar daar was ik de laatste tijd een beetje te lui voor. Dus wat had ik bedacht! Vastmaken met speldjes!!!!!!!! Me ouders verklaarden me voor gek! Dus ik kom vandaag thuis........ roept mijn lieve mammie me.... Kijk we hebben je broeken ingekort...... :Iluvu: lief he???? Mijn pappie had ze geknipt en me moeder genaaid, zijn ze niet geweldig???? I love them!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Mijn moeder stuurt me weg met die broek.. Ze suurt me naar een kleermaker!!! Mijn stiefvader wil er al helemaal niets van hebben, dus je hebt geluk... Ik pas mijn broeken wel, dus heb t gelukkig niet nodig :)

sneakynawal
01-12-2003, 21:19
Waar wonen je ouders... mijn broek is te lang :D

Da_flow
01-12-2003, 21:25
Het enigste wat bij mij ingekort wordt is mijn lengte, met wat mokerslagen :D

ChOcOtOfFfF
01-12-2003, 21:34
Dat is zeker heel lief :D Ik heb echt heel veel klappen gehad, echt je wilt niet weten, maar ja ik was dan ook een etterbakje vroeger :( Ik ben ook gek op mijn ouders :Iluvu: ze doen alles voor ons, ik kan me niks beters wensen Alhamdoulilah :verliefd: :zwaai: Sou

Lady_moi
01-12-2003, 21:37
ik ben blij voor je aicha :)

noui
01-12-2003, 21:43
ik heb ook schatten van ouders love them :Iluvu: !\ Mij vader maakt mij fiets en anders brengt hij mij en in de kouw,mag ik echt niet op de fiets.ghehehehehehe :)

sobeha
01-12-2003, 22:02
hahahaaaaa Da Flow enjoy the club (geintje)

Da_flow
01-12-2003, 22:13
Origineel gepost door sobeha hahahaaaaa Da Flow enjoy the club (geintje) ahum .. ik maak ook maar een geintje kuch, kuch (Sterk spul die Fishermans Friend) . :tranen: .

yasmina112
01-12-2003, 22:26

wat een lieve ouders die heb ik ook thank god

Pagina's : [1] 2