Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn maroc meisjes zo hatelijk tegen elkaar...

Pagina's : [1] 2 3

leila002
01-12-2003, 14:43

sommige meisjes zijn erg. ze roddelen zo erg over andere meisjes .en waarom ze het doen is omdat ze jaloers zijn ,,en als je langs loopt dan kijken ze je zo grof aan net als je hun iets hebt aangedaan terwijl je ze helemaal niet kent ,,,ze kunnen nooit eens n keer normaal kijken altijd die boze blik....mohiem je raakt er niet over uitgepraat .. maar zien jullie dat ook vaak dat meisjes zo zijn .zo hatelijk.

Himieto_zinador
01-12-2003, 14:45
Origineel gepost door leila002 sommige meisjes zijn erg. ze roddelen zo erg over andere meisjes .en waarom ze het doen is omdat ze jaloers zijn ,,en als je langs loopt dan kijken ze je zo grof aan net als je hun iets hebt aangedaan terwijl je ze helemaal niet kent ,,,ze kunnen nooit eens n keer normaal kijken altijd die boze blik....mohiem je er niet over uitgepraat .. maar zien jullie dat ook vaak dat meisjes zo zijn .zo hatelijk. Dat zijn geen meisjes!Jij bent een meisje en dat zijn s.l.e.t.t.e.n.Begrijp het dat eens een keer.Je moet er niks van aantrekken.

amiira
01-12-2003, 14:48
Origineel gepost door leila002 sommige meisjes zijn erg. ze roddelen zo erg over andere meisjes .en waarom ze het doen is omdat ze jaloers zijn ,,en als je langs loopt dan kijken ze je zo grof aan net als je hun iets hebt aangedaan terwijl je ze helemaal niet kent ,,,ze kunnen nooit eens n keer normaal kijken altijd die boze blik....mohiem je raakt er niet over uitgepraat .. maar zien jullie dat ook vaak dat meisjes zo zijn .zo hatelijk. waaom dit, waarom dat. En was het maar iets zinnigs. het zijn altijd van die flauwe dingen. Het lijkt de praktijk van een psychiater wel.

LellaBerkane
01-12-2003, 14:51
Origineel gepost door leila002 sommige meisjes zijn erg. ze roddelen zo erg over andere meisjes .en waarom ze het doen is omdat ze jaloers zijn ,,en als je langs loopt dan kijken ze je zo grof aan net als je hun iets hebt aangedaan terwijl je ze helemaal niet kent ,,,ze kunnen nooit eens n keer normaal kijken altijd die boze blik....mohiem je raakt er niet over uitgepraat .. maar zien jullie dat ook vaak dat meisjes zo zijn .zo hatelijk. Ik zie het in mijn omgeving ook heel vaak gebeuren...:jammer: Tjah, helaas vinden sommige meiden het noodzakelijk om het leven van andere meiden zuur te maken :rolleyes:

RisLaine
01-12-2003, 15:16

Origineel gepost door Himieto_zinador Dat zijn geen meisjes!Jij bent een meisje en dat zijn s.l.e.t.t.e.n.Begrijp het dat eens een keer.Je moet er niks van aantrekken. S.letten Is Nog Te Zacht UitGedrukt. :rolleyes:

miss_saliha
01-12-2003, 15:22
:hihi: is dat zo?? ewa nietss aaan te doen marokanen nou eenmaaal he!

zinnagirl
01-12-2003, 15:27
Here we go again!!!!!!!!!!!!!! Meid niets van aantrekken, jij hebt blijkbaar iets wat zij jou niet gunnen……

DanGd_LayDy
01-12-2003, 15:34
Yep, het is inderdaad zo dat de meeste marokaanse meiden egt vel naar je kunnen kijken zonder dat je wat doet, Maar het is gewoon puur uit jaloezie zoals er al is aangeven, maar wat het is bij veel marokaanse meiden die gunnen elkaar niets, en dan komt dat weer overeen met jaloezie en nog wat....... K heb het zelf ook twee jaar lang meegemaakt roddels velle blikken gehad alleen omdat ze jaloers waren en vraag nie om wat om de gekste dingens, k liet het altijd over me heen lopen, maarjah op een dag wordt je het beu en zeg je het gewoon duzz dat was het ook bij mij het geval...en nu heb ik er geen enkel last van.... Maar velle blikken krijg je hoe dan ook van alle kanten, duzz wat ik ook nu doe gewoon vel terug kijken..dan kijken ze wel om :D Beslama Thalla XXXXXXXXXXMOI :)

amiira
01-12-2003, 15:57
jullie hebben echt geen leven. Is dit nu iets wat je bezig houdt?

chebbajosra
01-12-2003, 16:34
je bent gewoon lekkerder dan hun, terwijl zij moeite hebben om een methode te vinden om hun overgroeiende haar te verwijderen, en om hun hangende bil wat meer naar boven te trainen. Kijk dat hoef jij niet te doen want bij jou zit alles goed en daar kunnen ze niet tegen. Waarom zij en ik niet !!!!!!!! dat is wat ze denken. Maar ja geen aandacht geven aan dat soort mensen. Wat ik altijd doe is heel lief glimlachen zo van ik weet dat je me lekker vindt maar nee sorry val niet op vrouwen. DAT HELPT !!!!!! :D

DanGd_LayDy
01-12-2003, 16:45
Origineel gepost door chebbajosra je bent gewoon lekkerder dan hun, terwijl zij moeite hebben om een methode te vinden om hun overgroeiende haar te verwijderen, en om hun hangende bil wat meer naar boven te trainen. Kijk dat hoef jij niet te doen want bij jou zit alles goed en daar kunnen ze niet tegen. Waarom zij en ik niet !!!!!!!! dat is wat ze denken. Maar ja geen aandacht geven aan dat soort mensen. Wat ik altijd doe is heel lief glimlachen zo van ik weet dat je me lekker vindt maar nee sorry val niet op vrouwen. DAT HELPT !!!!!! :D :giechel: ahhaha, je haalt me de woorden uit de mond meid...Hihihih THalla.....XXXXXXXXXMOI :zwaai:

LadyCurly
01-12-2003, 16:52
Meld je, je aan op marokko.nl denk je als ik me verveel even lekker meediscussieren krijg je deze eindeloze onzin! :rolleyes: Neem voortaan je slipper mee in je rechterhand en begin te gooien hla sda3....who gives a damn....hou je bezig met nuttige dingen das mijn advies voor toi! ;)

berbersbloedje
01-12-2003, 16:59
Dat zijn van die f*cking B*tches die jaloers zijn en je daardoor zwart willen maken maar zulke wijven moet je gewoon negeren. Dat weten ze dat het je niks intereseert dus let them talk girl!!!

DanGd_LayDy
01-12-2003, 17:00
Origineel gepost door LadyCurly Meld je, je aan op marokko.nl denk je als ik me verveel even lekker meediscussieren krijg je deze eindeloze onzin! :rolleyes: Neem voortaan je slipper mee in je rechterhand en begin te gooien hla sda3....who gives a damn....hou je bezig met nuttige dingen das mijn advies voor toi! ;) Iedereen mag tog een topic openen met elk onderwerp dat ie wilt, En iedereen mag er op reageren, zoals jij ik en de rest duzz......... :confused: Maar voel jij je soms aangesproken ofzo dat jij zo reageerd,......????

LadyCurly
01-12-2003, 17:06

Origineel gepost door TnAwIeS Who gives a damn dat je je verveelt! :rolleyes: Dans je ook zo scheef als die op je avatar a scheverd! :) Move on sucker! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3