Bekijk originele versie : De werklozen
Hoelang zijn jullie al op zoek naar een (vaste) job?
Bij mij duurt het al 4/5 maanden en ik word er :maf: en depri van! :jammer:
douar_ifrajdir
19-02-2008, 20:48
Hoelang zijn jullie al op zoek naar een (vaste) job?
Bij mij duurt het al 4/5 maanden en ik word er :maf: en depri van! :jammer:
ben je veeleisend? of zoek je shiekie functie met je Uni diploma?
ben je veeleisend? of zoek je shiekie functie met je Uni diploma?
Zeker niet.
Hoelang duurde het dan bij jou?
nadorladys4ever
20-02-2008, 12:06
zo vertel mij wat zeg...
fatihamarokaans
20-02-2008, 13:57
ik heb ook een half jaar zonder werk gezeten.
gewoon alle uitzendbureaus aanmelden.
en veel solliciteren per brief, en internet
en laat je cv achter op internet
ik heb nu een hele leuke baan.
ben hier begonnen via uitzendbureau, en krijg een contract bij de bedrijf zelf.
fatihamarokaans
20-02-2008, 14:00
wat voor werk zoek je ? welke omgeving?
en wat voor diploma heb je ?
Samia.Berkania
20-02-2008, 14:46
Zelf ben ik 2 maanden werkloos en ik word er hélémaal tuureluurs van, Ook omdat iki nog geen recht heb op uitkering, anders had ik dat wel tijdelijk aangevraagd.
Zelf ben ik nu echt overal aan het zoeken, eerst deed ik nog wat moeilijk over de reistijd maar nu ben ik zelfs aan het kijken voor functie van anderhalf uur of meer reizen...
m0cr0_007
20-02-2008, 17:44
Zelf ben ik 2 maanden werkloos en ik word er hélémaal tuureluurs van, Ook omdat iki nog geen recht heb op uitkering, anders had ik dat wel tijdelijk aangevraagd.
Zelf ben ik nu echt overal aan het zoeken, eerst deed ik nog wat moeilijk over de reistijd maar nu ben ik zelfs aan het kijken voor functie van anderhalf uur of meer reizen...
Diploma's/niveau? Wat zoek je? Regio?
Misschien kunnen we je helpen? :goedzo:
ik heb ook een half jaar zonder werk gezeten.
gewoon alle uitzendbureaus aanmelden.
en veel solliciteren per brief, en internet
en laat je cv achter op internet
ik heb nu een hele leuke baan.
ben hier begonnen via uitzendbureau, en krijg een contract bij de bedrijf zelf.
Op welke internetsite je c.v. achterlaten dan?
Ik snap echt niet waar je al die geduld vandaan had. :hihi:
Wat voor job heb je nu?
wat voor werk zoek je ? welke omgeving?
en wat voor diploma heb je ?
In de administratieve sector, omgeving Antwerpen en heb a2.
Denk je dat je me kan helpen ofzo? :o
Ja da's ook het probleem bij mij, moet nog ruim 6 maanden wachten op die uitkering. :huil:
Maar morgen heb ik een proef voor als verkoopster voor 2 uurtjes moet ik in de winkel staan mij heeft ze uitgekozen samen met 2 anderen uit de 40 kandidaten dus everybody fingers crosst en insha'Allah dat ze mij zal aannemen! :banana:
Bij mij niet lang. Ik kreeg viavia een halfjaar contract. Dus ik moet nu ook even op zoek maar ik zou als ik jou was in de tussentijd gewoon van alles doen(schoonmaak, productie, lmoehiem gewoon bezig blijven en blijven solliciteren voor een luxere functie op niveau)
Ben nu momenteel bezig als schoonmaakster paar dagen in de week, ik weet is beter dan thuis zitten en heb het geld echt hard nodig. Ben wel die schaamhaar bij de herentoiletten beu gezien. :verdriet:
Samia.Berkania
20-02-2008, 19:18
Diploma's/niveau? Wat zoek je? Regio?
Misschien kunnen we je helpen? :goedzo:
Zelf zoek ik bijvoorbeeld licht administratief werk, Klantenservicemedewerker(dus Géén callcenter outbound) , data-entry medewerker, desnoods archivering, of als bankhalmedewerker,
Ik zoek het omgeving Rotterdam, en momenteel heb ik mijn mbo4 opleiding beeindigd, en ben ik nog aan het nadenken over wat ik exact wil.
Als iemand me kan helpen aan leuk werk, met goede verdiensten...
Ik woon namelijk al samen dus dat is wel nodig..
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.