Bekijk originele versie : sommige jongens die toch dwingen om sex
miryam196
01-12-2003, 13:42
sommige jongens die ik kende en waar ik het mee heb gehad die wilde je echt dwingen om wreed je maagdelijkheid op te geven en voor hen te kiezen en dan uiteindelijk je dumpen.
Ik bedoel dat ik nooit heb toegegeven aan deze jongens maar het is wel raar als een marokkaanse jongen dat van je vraagt
ik wil jullie meningen graag hierover horen zowel jongens als meiden
ik wil hierbij echt geen jongens zwart maken want de meeste jongens zijn schatten van mensen maar de enkeling die dit wel doet zit me dwars.
Hoe denken jullie hierover
:confused:
chebbajosra
01-12-2003, 13:51
NOU wat ik dan zou zeggen is, er bestaat zo iets als de WALLEN, dat vind je bijvoorbeeld achter het Centraal Station in Amsterdam.
Want je behoort een moslima niet om sex te vragen, daarintegen zijn er genoeg sletjes die hun zelf wel willen geven. Maar ja niet alle marokanen zijn moslim natuurlijk. maar een moslim !!! moet welllll als maagd het huwelijk in stappen.
miryam196
01-12-2003, 13:53
ik ben het volkomen met je eens ik wil ook niet zeggen dat ik geen maagd ben want ik ben dat wel en heb me nooit in de verleiding gebracht weet je wel maar ik vind het laag van de marokkaanse jongens dat ze je het toch vragen
mohammed_b74709
01-12-2003, 14:38
Maar ik weet waarom ze dat willen want een meisje hoort zich te bedekken en een meisje hoort geen vriend te hebben en zowel waarom dan niet nog verder?.....denken de jongens.
Maar gelukkig ik ben iemand die helemaal geen aand8 zoekt bij meisjes en het ook gelukkig niet krijgt. Ik ben namlijk geen jongen die maar achter de meisjes aanloopt en hou het zo want ik wil later wel goeie kinderen krijgen want zoals in de koran staat: wat jij een meisje aandoet zal ook tegen jou dochter gebruikt worden...en dat maakt me al bang!!!
yasminne
01-12-2003, 14:40
Als iemand dat van je vraagt dan weet je gewoon dat die gene geen respect voor je heeft.
Dus het enige wat je te wachtten staat is je om te keren en wegwezen.
Origineel gepost door mohammed_b74709
Maar ik weet waarom ze dat willen want een meisje hoort zich te bedekken en een meisje hoort geen vriend te hebben en zowel waarom dan niet nog verder?.....denken de jongens.
Maar gelukkig ik ben iemand die helemaal geen aand8 zoekt bij meisjes en het ook gelukkig niet krijgt. Ik ben namlijk geen jongen die maar achter de meisjes aanloopt en hou het zo want ik wil later wel goeie kinderen krijgen want zoals in de koran staat: wat jij een meisje aandoet zal ook tegen jou dochter gebruikt worden...en dat maakt me al bang!!!
ik vind het echt nergens op slaan, als jongens denken waarom niet verder??
als een meisje duidelijk maakt dat ze daar geen behoefte aan heeft en nee zegt, dan moet er toch wel een lichtje gaan branden.
het is zowieso dom om zoiets van een marokaanse te vragen ooit van maagdelijkheid gehoord?? een beetje respect zou niet verkeerd zijn!!
en als een meisje een vriend heeft hoeft dat niet te betekenen dat ze meteen het bed met hem in wil duiken, misschien is ze wel serieus en is ze op zoek naar een trouwpartner??
sommige jongens hebben echt hersens nodig :kwaad:
Origineel gepost door miryam196
sommige jongens die ik kende en waar ik het mee heb gehad die wilde je echt dwingen om wreed je maagdelijkheid op te geven en voor hen te kiezen en dan uiteindelijk je dumpen.
Ik bedoel dat ik nooit heb toegegeven aan deze jongens maar het is wel raar als een marokkaanse jongen dat van je vraagt
ik wil hierbij echt geen jongens zwart maken want de meeste jongens zijn schatten van mensen maar de enkeling die dit wel doet zit me dwars.
Dwingen?
Ik geloof er niks van. een jongen kan je niet dwingen als je niet wil.
Maar als jij zo zwak bent (niet persoonlijk opvatten) dan krijgt een jongen mieschien wel zijn zin. Maar ook dat is geen dwingen.
Daarentegen bestaat verkrachten wel. Maar dat is denk ik heel wat andes dan waar jij het hier over hebt
mohammed_b74709
01-12-2003, 16:06
Origineel gepost door dariffa
ik vind het echt nergens op slaan, als jongens denken waarom niet verder??
als een meisje duidelijk maakt dat ze daar geen behoefte aan heeft en nee zegt, dan moet er toch wel een lichtje gaan branden.
het is zowieso dom om zoiets van een marokaanse te vragen ooit van maagdelijkheid gehoord?? een beetje respect zou niet verkeerd zijn!!
en als een meisje een vriend heeft hoeft dat niet te betekenen dat ze meteen het bed met hem in wil duiken, misschien is ze wel serieus en is ze op zoek naar een trouwpartner??
sommige jongens hebben echt hersens nodig :kwaad:
i don't know want ik vind het dan al zowieso al fout om een haram relatie te beginnen en dan kan er ook van alles gebeuren want je volgt shitaan.
En verder wil ik me er niet meer aan storen>>> heb hier geen ervaring mee dus... :)
Steeds meer marokkaanse jongens zijn verbaast als ze te horen krijgen dat een meisje maagd is!! I don't get it!! Of wel eigenlijk, grotendeels van de meiden hebben ze hun zin gegeven en verwachten dat van alle andere
LadyCurly
01-12-2003, 16:33
Dwingen!! HAHAHA dan heeft ie nog nooit een riffiastoot gevoelt krijg nou wat!
wallen kost geld??? en ik keur hun gedrag niet goed :o
Vind je het gek! Als je al zoveel exen hebt versleten.
Dan gaan de jongens niet alleen denken dat je ontmaagd ben, maar dat je expert bent in seks. Dat op je 17 jaar!
SabroenDjamiel
01-12-2003, 17:07
ik wil jullie meningen graag hierover horen zowel jongens als meide
Sorry kulleke dit zegt meer over jou dan over die jongens....Een jongen is een jongen en hij wilt maar 1 ding als hij bij een meisje is (......).....Blijkbaar kende jij veel "van da soort jongens", aangezien ze 't jou vaker hebben gevraagd, heb ik zo het idee dat je er goedkoop bij loopt :rolleyes: ....
Moe_minien
01-12-2003, 17:41
Origineel gepost door mohammed_b74709
Salaam Alaikom WB,
Toppie!!Maar WAAR staat het in de Koran?
Alaikom Wa Salaam
Moe_minien
01-12-2003, 17:42
Salaam Alaikom WB,
Het niet last hebben van zulke jongens, is simpelweg gewoon geen relatie beginnen.
Alaikom Wa Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.