Bekijk originele versie : Lhijab, aantrekkelijk of niet...........??
waarom is het tegenwoordig zo dat een marokkaanse jongen gewoon een modern meisje wilt......wat volgens hun inhoud: GEEN LHIJAB!! :confused: vorige keer kwam ik effe wat berichten lezen hier op marokko.nl dus ik zag een berichtje van zo'n marokkaantje die in een 'witte wijk' woont...hij heeft een marokkaanse vriendin met Lhijab... hij zei dat als hij feestjes met collega's op werk heeft dat hij zich dan schaamt om haar mee te nemen...???hij wou het zelfs uitmaken......door die Lhijab.....??? :eek: ja sorry hoor, maar dat vind ik echt nergens op slaan.... :kwaad: wat vinden jullie hiervan............
RisLaine
01-12-2003, 12:51
Origineel gepost door miss_l3arfa
waarom is het tegenwoordig zo dat een marokkaanse jongen gewoon een modern meisje wilt......wat volgens hun inhoud: GEEN LHIJAB!! :confused: vorige keer kwam ik effe wat berichten lezen hier op marokko.nl dus ik zag een berichtje van zo'n marokkaantje die in een 'witte wijk' woont...hij heeft een marokkaanse vriendin met Lhijab... hij zei dat als hij feestjes met collega's op werk heeft dat hij zich dan schaamt om haar mee te nemen...???hij wou het zelfs uitmaken......door die Lhijab.....??? :eek: ja sorry hoor, maar dat vind ik echt nergens op slaan.... :kwaad: wat vinden jullie hiervan...........
Ik Hoor Juist Het OmGekeerde.
TegenWoordig Hebben De Marokkaanse Jongens Liever Een Meisje Met Hoofddoek, Geloof Ik.
MaarJa, Alsof De Hoofddoek Terecht Gedragen Wordt. :rolleyes:
lhijab hoort juist niet aantrekkelijk te zijn.
Fabolous
01-12-2003, 12:56
hijab is wel aantrekkelijk hoor....het hoeft niet te betekenen dat je daardoor er als een drol gaat uitzien ofzo....maar daarmee krijg je meer respect van jongens bijvoorbeeld.....dan hebben ze minder de neiging om op je af te komen of je te gaan irriteren of versieren....met de hoofddoek is er alleen maar meer schoonheid naar mijn mening...
Elmo_makaveli
01-12-2003, 12:58
waarom is het tegenwoordig zo dat een marokkaanse jongen gewoon een modern meisje wilt......wat volgens hun inhoud: GEEN LHIJAB!! :confused: vorige keer kwam ik effe wat berichten lezen hier op marokko.nl dus ik zag een berichtje van zo'n marokkaantje die in een 'witte wijk' woont...hij heeft een marokkaanse vriendin met Lhijab... hij zei dat als hij feestjes met collega's op werk heeft dat hij zich dan schaamt om haar mee te nemen...???hij wou het zelfs uitmaken......door die Lhijab.....??? :eek: ja sorry hoor, maar dat vind ik echt nergens op slaan.... :kwaad: wat vinden jullie hiervan...........
Ten eerst een meisje mag geen vriendje hebben( allah verbidt ons dat ).Ten tweede dat hij zich schaamt voor zijn vriendin,omdat ze een hoofddoek draagt,betekend al dat hij geen echte moslim.Een echte moslim vindt dat juist goed dat zijn vrouw een hoofddoek draagt.
Verdomme zeg,waar gaat dit allemaal heen!!!!!!
Iemand schaamt zich omdat zijn vrouw een hoofddoek draagt?en voor wie?voor die stomme achtelijke duivelse kaaskoppen.....Soebhanalah el3adiem.......Ik heb niets meer te zeggen.....................
asalah20
01-12-2003, 13:00
Origineel gepost door Elmo_makaveli
Ten eerst een meisje mag geen vriendje hebben( allah verbidt ons dat ).Ten tweede dat hij zich schaamt voor zijn vriendin,omdat ze een hoofddoek draagt,betekend al dat hij geen echte moslim.Een echte moslim vindt dat juist goed dat zijn vrouw een hoofddoek draagt.
Verdomme zeg,waar gaat dit allemaal heen!!!!!!
Iemand schaamt zich omdat zijn vrouw een hoofddoek draagt?en voor wie?voor die stomme achtelijke duivelse kaaskoppen.....Soebhanalah el3adiem.......Ik heb niets meer te zeggen.....................
;) ben het helemaal met je eens!
Lady_moi
01-12-2003, 13:06
jaja schame :rolleyes: ik denk eerder da zijn vrouw met hoofddoek haar schaamt om hem :D op die feestje :melig:...trouwens een hooffdoek draag je om er minder aantrekkelijk uit te zien :) ja daar dient het voor:zwaai:
TwinkleEye_19
01-12-2003, 13:08
Die gozer dolde hier maar wat met z'n verhalen....
Niet alles serieus nemen hiero ;)
miss_saliha
01-12-2003, 15:43
ewaaa dat noem ik pas echt ZIEKTE!! :eek:
hij moet voor zich zelf gaaan schamen naaar de manier hoe hij denkt over Lhijab.. :kwaad: .hij moet juist blij zijn dat zijn vrouw/vriendin het draaagt....
wallah dit is echt erg voor wooorden...Lhijab is iets moois en dat moet hij juist ook vinden..maaar blijkbaaar vind hij het schandelijk en wil hij dat zijn vriendin aandacht trekt waar hij later toch jaloers op zal worden!
mohiem zijn probleeem en 1 ding wil ik kwijt aaan zulke jongens.....JULLIE ZIJN SCHANDAAALIG VOOR JULLIE CULTUUR EN VOLK,EN JULLIE MOETEN JE ZEKER SCHAMEN....VOOR JULLIE EIGEN DOMME GEDACHTENS!!
Et is inderdaad niet goed dat hij zich schaamt. Maar verplaat je je eens in hem? ik snap et wel....ookal is et fout! Maar om et gelijk uit te maken, is een beetje erg overdreven!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.