Bekijk originele versie : De ware liefde???
De liefde, de ware liefde. Een woord die vaak en overal ter werel gebruikt wordt, maar wat verstaan we eigelijk eronder? en is dat voor ons allemaal hetzelfde?
Ben erg benieuwd naar de antwoorden
chebbajosra
01-12-2003, 10:09
liefde is iets zoooooo moooooisssssss en heerlijk om mee te maken!!! alleen helaas heeft het ook zijn nadelen. je weet bijvoorbeeld niet of je voor altijd de liefde blijft hebben. Het kan zo weer over gaan. Dat is een grote klap in het gezicht. Maar zonder liefde is er geen leven iniedergeval!
ware liefde bestaat niet :( :o :(
of toch wel :confused: :confused: :confused:
het enige dat ik weet, is dat het pijn doet:huil: :huil: :huil:
liefde is elkaar vertrouwen, respecteren, een warm gevoel, van elkaar houden, elkaar trouw zijn enz... enz... enz... enz...
Origineel gepost door chebbajosra
liefde is iets zoooooo moooooisssssss en heerlijk om mee te maken!!! alleen helaas heeft het ook zijn nadelen. je weet bijvoorbeeld niet of je voor altijd de liefde blijft hebben. Het kan zo weer over gaan. Dat is een grote klap in het gezicht. Maar zonder liefde is er geen leven iniedergeval!
hoe zo niet voor altijd. Gaat het over dan??????????
wat jammer, maar hoe kan dat dan???
NoreJihan
01-12-2003, 10:24
Ware liefde bestaat niet
Mektoeb=lot bestaat wel
:zwaai:
BintElmagreb
01-12-2003, 10:33
Ik denk het wel.
Bijvoorbeeld de ware liefde voor je ouders, je broers en zussen en je aanstaande man.
Liefde kan ook veel pijn doen, omdat je gewoon teveel aan de persoon/ die personen hecht en die/ zij je pijn doen.
Liefde is en blijft iets heel moois.
:goedzo:
alhoceimachaima
01-12-2003, 19:40
Ware liefde bestaat niet
Mektoeb=lot bestaat wel NoreJihan
juist meis je hebt helemaal gelijk ben het met je eens :zwaai:chaimaa
:blauwkus:chaimaa
X_Berberina_X
01-12-2003, 19:45
Liefde Bestaat, Maar De Ware Liefde Niet. Liefde Voor Je Naaste ( Voor Je Ouders, En Familie), Zie Dat Als Ware Liefde.
.. X ..
Lady_moi
01-12-2003, 20:20
ware liefde bestaat wel :rolleyes: hoe zijn dan al die andere mensen met elkaar getrouwd :verdomme:
:zwaai:
PrincessTifah
02-12-2003, 09:26
Ik sluit me aan bij SAMMYYYYYY...........
Origineel gepost door PrincessTifah
Ik sluit me aan bij SAMMYYYYYY...........
:goedzo:
yasminne
02-12-2003, 11:35
De ware liefde die moet ik nog vinden.
Of het bestaat allah ou 3alem, ik heb er tot nu toe geen succes mee gehad.
Origineel gepost door yasminne
De ware liefde die moet ik nog vinden.
Of het bestaat allah ou 3alem, ik heb er tot nu toe geen succes mee gehad.
Veel succes dan, meid
prins op een witte paard bestaat niet....
het is hoogstens een prins op een ezel....
divalatifa
02-12-2003, 11:46
ik ben ervan overtuigd dat het wel bestaat...het is een kwestie van geluk denk ik..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.