Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dierbaar iemand verloren

Gizlane
04-09-2002, 12:41

Hoi allemaal, ik wil weten hoe jullie met je verdriet omgaat omdat je een dierbaar iemand hebt verloren en hoe jullie leven er nu uit ziet.

CHICAx
04-09-2002, 12:44
Ieder gaat er op zijn eigen manier mee om. Ik persoonlijk houdt het voor me en verwerk het zelf. Ook al is dit niet de beste manier. Maar iedereen gaat dood en op een gegeven moment accepteer je dat en ga je door. Je denkt dan terug aan de fijne tijden die je met die peroon hebt doorgebracht. :(

Amanatallah
04-09-2002, 12:50
De dood is iets heel normaals, iedereen wie dan ook gaat doood. Ina lilahi wa ina ilaihi raji3oen, hopelijk zien we elkaar daar boven terug.

-Reda-
04-09-2002, 20:16
mn grootvader was onlangs overleden...ongeveer een jaar daarvoor een goede vriend van mij...de dood van mn grootvader was heel vroeg van te voren bekend...hij had leverkanker...dus wij hebben het slachtfeest bij hun in marokko gevierd...toen ik terugging (business voor skool) zei hei van dat ik goed voor mezelf moest zorgen...ik heb hem egt zeker eeen minuut lang geknuffeld...damnsz...dat was het laatse wat ik had gedaan...nou...ik heb er wel met wat goede vrienden over gesproken...en verder heb ik een poem geschreven...ik weet et ...veel van jullie hebben deese al gelezen...dit is (voor mij) de meest waardevolle gedichten die ik heb...het heeft me heel veel geholpen met de verwerking...hier is hij... Deese is 4 My Grandfather...R.I.P.... Life is a circle of pain The darkest clouds, end up like the purplest rain They say patience is a virtue in the game F*ck it, I guess I died when my grandfather died Cause to tell you the truth, I feel like I'm the curse in the game My vision is blurred, dreams is shattered, my heart is broke Pain so deep I find it hard to cope Missin your smile and missing your style I figured I'm the next one dead so we could kick it a while Cause your name lives on, the sun still shine Every time your baby mom life up your child I guess I gotta switch my angle now Take a positive look, hit a blunt my grandfather is with the angels now Some of us fall and some of us fly But at the end of the book baby all of us die There's my grandfather I could smile, cause I know he right next to Allah Right next to the prophets and the soldiers that died And all the angels in the heaven that be holdin the sky There's my grandfather I could cry, for the fact I can't hug him no more But my tears go to heaven and I know the man feel me And the good thing is he aint got to worry no more I said there's my grandfather , wit Allah Best place he could be If I could get my miracle on Listen to me, I would bring my grandfather back in the physical form Cause the spirit still here, but the visual gone And sometimes I gotta think if I'ma live to the morn I guess it's no more schooling you I know it's something in our blood, because us Mocro's in the street as usual Some of us left with a robbery charge, pack and a stash Crushed a lot of people that it happened But I'ma just light a blunt, look in the clouds And I'ma ask my little brother what's happening You died on mothers day, mom it's a gift I know god took my grandfather cause his honor and strength And we all gonna die Allah tally us up While you there say what's up to Amir and my aunt And I know yall people restin in peace You might be gone, but your soul is still here and is blessin the peeps There's my grandfather I could smile, cause I know he right next to Allah Right next to the prophet and the soldiers that died And all the angels in the heaven that be holdin the sky There's my grandfather I could cry, for the fact I can't hug him no more But my tears go to heaven and I know the man feel me And the good thing is he aint got to worry no more I said there's my grandfather , wit Allah Best place he could be I could see you when I'm all alone ( I see you) So I guess I'm not all alone, I know my little bro callin home The good die young, so they could get to heaven early And watch over the rest of the slums (watch over us please) Move the clouds so we could see the rest of the sun You might've died, but you in heaven that's a blessing in one Youre Ba Driss to the death, And you died wit a close friend You and Amir together, smiling together It's like now I could hear the world I understand that, I'm in the physical you're in the spirit world I see you when I get home They can't separate people, so I still see you when the spit flown You died, I died, but you still here But I'm alive, you alive, so we gotta keep the shit going Now I got a new ghost And a little brother angel I could feel, everytime the wind blows There's my grandfather I could smile, cause I know he right next to Allah Right next to the prophet and the soldiers that died And all the angels in the heaven that be holdin the sky There's my grandfather I could cry, for the fact I can't hug him no more But my tears go to heaven and I know the man feel me And the good thing is he aint got to worry no more I said there's my grandfather This is where all the people we lost Right here, they aint goin no where It's all love This is just the first right daddy The next one is the next one Do the best you could, hold your head You know; you lost somebody, you gain a angel R.I.P. to my grandfather Driss (Ba Driss)...my homie Amir (I Miss You)...May Allah Wake Over Your Souls...Ameen...

VersaceGirl
04-09-2002, 23:14

Origineel gepost door Meso Ik ben nu ruim anderhalf jaar terug mijn moeder verloren, totaal onverwachts is ze heen gegaan toen ze op vakantie was, ik heb nog steeds verdriet, ik heb al een hele tijdje nergens meer zin in, ik laat het niet zo aan de buitenwereld merken, ze zeggen kom op joh, life goes one. Met de dood van mijn moeder is ook een stukje van mij dood gegaan, voor haar dood ging ik vaak chillen met mijn vrienden en vriendinnen, maakte ik lol, ik heb tegenwoordig steeds minder zin om dingen te ondernemen, nergens zin in en eigenlijk in niemand, elke keer denk ik weer dat ik er bovenop ben en mijn verdriet heb verwerkt, maar totaal onverwacht komt er dan een terugklap. Ik was nogal een moederskindje he, en dit is waarschijnlijk de tol die ik er voor moet betalen. Ik ben thans blij dat ik sinds enkele maanden van de drank af ben, dit was voor mij een manier om mijn verdriet te boven te komen, mijn carriere heb ik verpest, en mijn vrienden verwaarloosd. Ik ben zelf naar een ander stad verhuisd, want in Amsterdam waar ik door mijn moeder ben opgebracht was ik zowaar in elk steeg of straat samen met mijn moeder geweest, dat maakte dat ik constant aan mijn moeder moest denken. Ik probeer andere doelen voor ze zelf te scheppen, maar mijn beschermengel is weg en ze komt nooit terug. Mijn moeder heeft veel voor mij betekent, ze was voor mij een rots in een branding en een wachtoren die mij behoede voor de kolkende zee. Haar dood heeft mij doen beseffen dat alles zeer vergangkellijk is. Haar dood heeft mij definitief veranderd. Nu gaat het redelijk met mij, maar ik ben nog lang niet de oude, maar ik besef steeds meer dat zij hoog in de hemel haar dierbare zoon niet bij tijd en wijle zo verdrietig wilt zien. Dit gegeven gebruik ik als een houvast en instrument om verder met mijn leven te gaan. sterkte verder nog :( liefs versacegirl

Gizlane
10-09-2002, 10:19
Bedankt allemaal voor jullie reactie, ik heb een jaar geleden mijn vader verloren, en ik ben er nog steeds kapot. In het begin lijkt het net een nachtmerrie maar het gemis komt later pas, ik huil nog elke dag, ik mis het vreselijk. Mijn vader heeft altijd hard gewerkt voor ons en nu hij eindelijk een beetje kan genieten en rustig aan kan doen kan het niet meer. ik ben er kapot van ik heb het nog steeds niet verwerkt. ik troost me met het feit dat allach ons geschapen heeft en ons weer naar zich toe roept maar ik ben er kapot van. Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. ik droom vaak over hem. ik weet dat ik door moet gaan met het leven maar het is zo vreselijk zwaar.

leyla15
10-09-2002, 10:34
Gisteren nog, werden we gebeld door een familielid en die deelde ons mee dat gistermiddag om 3 uur een hele goeie vriend van mijn vader was overleden. Het was ook op het nieuws een groot ongeluk in nime (frankrijk). Voor mijn vader was het een heel dierbaar iemand, ik kende hem alleen nog van vroeger want de laatste tijd kwam hij niet meer zo vaak. Zijn vrouw konden we ook heel goed, die is ook helaas gister middag in het ongeluk omgekomen. ALLAH RHEMHOEM Je weet dat de dood ooit zal komen, maar als het er eenmaal is is het toch wel een raar gevoel. Diegene die je zo goed kon is er opeens niet meer en zal ook nooit terugkomen, maar ook al is het een beetje hard gezegd iedereen gaat dood. Voor deze 2 personen was gister hun tijd aangebroken om te gaan en die tijd zal voor jou en mij ook aanbreken. Nogmaals voor alle verhalen die ik hier heb gelezen ALLAH RHEMHOEM. THALLOU ciao leyla

tatouzient
12-09-2002, 13:32
ja net als iedereen hier heb ik ook iemand dierbaar verloren, mijn beste vriend. tis nu vier weken terug. ik had gistere weer zo'n huilbui gehad. (deze heb ik nog bij momenten). ik droom heel vaak over hem, en het zijn allemaal mooie dromen waarin ik zie dat hij gelukkig is... het enige dat me zo wat staande houd is dat we allemaal het leven gaan verlaten, vroeg of laat, en dat we incha Allah elkaar in het hiernamaals gaan tegenkomen! ik wens iedereen veel sterkte toe! tegen de dood kunnen we nix doen, het komt wanneer het wilt komen. men kan veel dingen zien aankomen, behalve dat... de ene vertrekt vroeger, de andere wat later maar uiteindelijk komen we allemaal aan onze eindbestemming aan en incha Allah zal dit naast onze Schepper zijn. bisous

-Reda-
12-09-2002, 14:20
Shit mang....nu zit ik egt in een dip...de moeder van mijn vriendin is een paar dagen geleden overleden aan kanker...ik begin er nu egt een btje genoeg van dit leventje te krijgen....elke keer wanneer ik denk dat het eindelijk een beetje meezit....komt er weer een grote tegenslag...nu is niet alleen de moeder van mijn vriendin overleden...maar heeft dit ertoe geleid dat het nu uit is tussen mij en haar...haar ouders waren namelijk gescheiden...en zij woonde bij har moeder...haar vader is een klootzak...hij heef nooit voor haar willen zorgen...en nu zij bij hem woont...wil hij niet meer dat wij met elkaar omgaan...dus is het over...we zijn nog steeds close...maar we kunnen elkaar niet meer zien...hoogstens in het geheim...llay a7ma...het was een jonge, maar vooral goede vrouw...ik zal haar missen...Much Luv 2 My Ex Girlfriend...Celina...May Allah help you and your mother...I love you....