Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook Energie Direct?

Pagina's : [1] 2

miesmies
17-02-2008, 22:14

Hallo, Ik wil graag overstappen naar Energie Direct! Wat zijn de voor en nadelen bij hun? en wat betalen jullie ongeveer per maand bij hun. En zijn ze ook goedkoper? wil graag wat info hebben!

laila1818
17-02-2008, 22:16
Hoi, Ik werk zelf voor een energie leverancier Mijn vraag is waar woon je en welke energie levernacier heb je nu?

miesmies
17-02-2008, 22:26
ik woon in amsterdam, en heb op dit moment Oxxio en wil overstappen naar Energie Direct.

dounaya22
17-02-2008, 23:38
Hallo, Ik wil graag overstappen naar Energie Direct! Wat zijn de voor en nadelen bij hun? en wat betalen jullie ongeveer per maand bij hun. En zijn ze ook goedkoper? wil graag wat info hebben! hoi miesmies, ik zou als ik jou was niet overstappen op energie direct. het zijn echt oplichters!!! ik zit er sinds vorig jaar aan vast, heb een drie jarig contract met hun afgesloten. ze lijken op het eerste gezicht wel goedkoper maar achteraf bleek dat dus helemaal niet zo te zijn. Je betaald namelijk buiten het maandtarief een apart bedrag bij je huidige energieleverancier (maandelijks) dit is namelijk voor het gebruik van hun transport. uiteindelijk ben ik dus duurder uit dan voorheen. daarbij gaat al het contact via mail. ook dat verloopt heel moeizaam en onprettig. een hoop geromslomp. dus bespaar je zelf de ellende en stap niet over op energie direct. groetjes dounaya22

sousou_s
17-02-2008, 23:40

als je mij je postcode door pmt, kan ik effe bereken of je wel uberhaupt goedkoper uit bent, je krijgt wel twee rekeningen, 1 van de vaste kosten van je traditionele leverancier, en een van Energie Direct met wat je verbuikt.... in de meeste gevallen scheelt het heel weinig, Energie Direct zegt wel dat je ongeveer € 300 goerkoper uit bent, maar dit is echt niet zo

sousou_s
17-02-2008, 23:43
hoi miesmies, ik zou als ik jou was niet overstappen op energie direct. het zijn echt oplichters!!! ik zit er sinds vorig jaar aan vast, heb een drie jarig contract met hun afgesloten. ze lijken op het eerste gezicht wel goedkoper maar achteraf bleek dat dus helemaal niet zo te zijn. Je betaald namelijk buiten het maandtarief een apart bedrag bij je huidige energieleverancier (maandelijks) dit is namelijk voor het gebruik van hun transport. uiteindelijk ben ik dus duurder uit dan voorheen. daarbij gaat al het contact via mail. ook dat verloopt heel moeizaam en onprettig. een hoop geromslomp. dus bespaar je zelf de ellende en stap niet over op energie direct. groetjes dounaya22 Klopt ze zijn als het ware een geautomatiseerde bedrijf onder Essent, ze communiceren via de mail inderdaad. Je kan tegenwoordig bij hun ook een onbeperkt contract afsluiten, kan je hem bij wijze van al binnen twee maanden opzeggen... succes

recepten
17-02-2008, 23:46
al die kleine bedrijven zijn troep gewoon naar nuon gaan of andere grote bedrijf

cute_mokro
17-02-2008, 23:49
al die kleine bedrijven zijn troep gewoon naar nuon gaan of andere grote bedrijf Was uit onderzoek gebleken dat de kleinere goedkoper zijn dan Nuon, Essent etc.

dounaya22
18-02-2008, 17:17
Klopt ze zijn als het ware een geautomatiseerde bedrijf onder Essent, ze communiceren via de mail inderdaad. Je kan tegenwoordig bij hun ook een onbeperkt contract afsluiten, kan je hem bij wijze van al binnen twee maanden opzeggen... succes weet jij toevallig ook, of ik nu al kan overstappen van een 3 jarig contract naar een onbeperkt contract. Want als ik nu terug zou willen naar eneco dan moet ik kosten betalen aan energie direct, en dat zijn geen zuinige bedragen. groetjes dounaya22

sousou_s
18-02-2008, 19:51
weet jij toevallig ook, of ik nu al kan overstappen van een 3 jarig contract naar een onbeperkt contract. Want als ik nu terug zou willen naar eneco dan moet ik kosten betalen aan energie direct, en dat zijn geen zuinige bedragen. groetjes dounaya22 als je een contract hebt staan bij de ene maatschappij en je wilt overstappen naar de ander, dien je wel een boete te betalen van €25,- per half jaar, in jou geval is het bedrag dus €150,- is niet niks inderdaad. Je vroeg je ook af, of je kon overschakelen van een driejarige contract naar een onbeperkte, dat lijkt me heel sterk dat ze dat doen maar ik zou ze eventueel bellen! succes dame

sousou_s
18-02-2008, 19:54
Was uit onderzoek gebleken dat de kleinere goedkoper zijn dan Nuon, Essent etc. Tuurlijk zijn ze goedkoper, kleine werkomgeving, leidinggevende rijdt meestal niet in dikke wagens en meestal weinig mensen in dienst Bij de grotere energie maatschappijen is het tegenover gestelde!

Fargh
18-02-2008, 20:00
Tuurlijk zijn ze goedkoper, kleine werkomgeving, leidinggevende rijdt meestal niet in dikke wagens en meestal weinig mensen in dienst Bij de grotere energie maatschappijen is het tegenover gestelde! De kleinere bedrijven zijn meestal in handen van de grotere !

miesmies
18-02-2008, 21:03
Nou ik ben blij dat ik het heb geannuleerd!

sousou_s
18-02-2008, 21:24
De kleinere bedrijven zijn meestal in handen van de grotere ! Dat klopt, zoals Energie Direct een (dochter onderneming) van Essent is;)

youssra naoual
18-02-2008, 21:43

ik heb ervaring met ze gehad ze zijn de grootste oplichters ooit diefen i zal maar uitkijken als ik jou was

Pagina's : [1] 2