Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : adressen van refkies/imams in marokko gezocht.ivm sihr

LZN
30-11-2003, 21:21

sallam alaykoem Kan iemand me goede tel nr's geven van mensen die ons zouden kunnen helpen. we zijn radeloos op zoek naar hulp voor mijn zusje die psychotische opstoten krijgt die niet normaal zijn. Hierbij vraag ik uit het diepste van mijn hart,met tranen in mijn ogen of jullie iemand kennen in omgeving al hoceima,tetouan,nador die sihr kan herkennen,want volgens mij is ze behekst.ze vertoont dubbel gedrag,doet heel raar..en maakt ruzie met iedereen. een raar kenmerk is ook,dat ze haren niet kan uitstaan,ze plukt haren van een deken,van haar trui,van zichzelf.help Leven,als je dit leest,sorry ,ik zal je wel eens mailen.er is ondertussen van alles gebeurd..

bidauia
30-11-2003, 21:24
sorry kan je niet helpen maar Allah (swt) ie chefieha insha Allah

zeg_het_maar
30-11-2003, 21:29
zuster, hoe lang blijf je in tetouan en tot wanneer blijf je daar?

Sakinaatjes
02-12-2003, 13:03
salaan jessy Ik vind het vreselijk om dit te horen. Ik kan je incha allah een stapje verder helpen. Mail mij Ik weet hoe radeloos en machteloos je bent. Mijn zusje heeft het net overleeft (zware vorm van shor gehad) en zit nog steeds in het genezingsproces, alleen is het kwade niet meer aanwezig en moet ze alleen lichamelijk nog aansterken. Er is een ding dat je niet moet doen en dat is laten zien dat je bang ben van haar. ECHT NIET DOEN. Reageer snel want ik kan je een heel eind opweg helpen. Vriendelijke groet Sakinaatjes

nadorlady15
27-12-2003, 22:58

ik ken er wel een in tetouan die is echt heel goed ik zal effe navraag doen om z'n adres of telefoon nummer en dan hoor je het wel van me Allah ishefiha

maimoun
28-12-2003, 11:31
beste zuster weet dat allah swt de genezer is en dat hij alleen kan helpen en genezen vrees allah swt en heb taqwa en vraag allah om zijn hulp. imams zijn maar sebab met de goede roqia en d versen vuit de koran die de profeet vrede zij met hem heeft aan bevolen te gbruiken als sebab voor de bescherming ga naar iemand die kennis heeft v de kitaab en de sounna . en de imam die begint met de naam v je moeder en van jou en daarna alles zegt wat er gebeurd dan weet je dat hij al niet goet is want niemand is een helderziende dan allah swt dus deze persoon is een handlanger v de jing en die gebruikt hun krachten . de imam moet alleen de sebab voor de genezing doen wat de profeet vrede zij met hem heeft aanbevolen en klaar. dus dat is wat ik je aanraad heb vertrouwen en taqwa en vrees in allah swt en allah zal het u gemaklijker maken inschallah en anders heb geduld want het leven is een beproeving. moge allah het voor u vergemaklijken. kijk naar de volgende ayaa wat allah swt zegt: 255. Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

zubair
28-12-2003, 11:39
Ik geef maimoun helemaal gelijk. Ik ken ook iemand uit agadir met hetzelfde verhaal. Je belt hem op, je geeft de naam van jou en je moeder door en hij weet dan precies wie je bent en dan stelt hij je een paar vragen en daar moet je dan op antwoorden. Zulke mensne werken met djinns. Deze djinn bidt met hem en leeft met hem, zoals ze dat zelf zeggen. En die djinn ..... Allahoe al moesta3an, ik vind het erg dat mensne deelgenoten aan ALlah toekennen. Niets maar dan ook niets kan er gebeuren buiten het verlof van ALlah. Hij is de Genezer en niemand anders. Het is bijvoorbeeld ook zo dat er een middel is tegen suikerziekte. Niet iedereen met suikerziekte die het inneemt geneest, nee, Allah beproeft Zijn dienaren met ziekte en dergelijke. Zullen ze dankbaar zijn of ongelovig worden door de beproeving.

farha_nl
06-09-2011, 19:25
Allo ik ben ook op zoek naar fikh in tetouan Zou je mij telefoonnummer of adres willen geven Ik ben je zeer dankbaarh

Sweety_85
06-09-2011, 22:48
Allo ik ben ook op zoek naar fikh in tetouan Zou je mij telefoonnummer of adres willen geven Ik ben je zeer dankbaarh Topic is van 2003

Otazu
13-09-2011, 12:52
Moet het perse iemand uit marokko zijn,ik ken een hele goede die hier in nederland zit.Mocht je zijn nummer willen dan stuur mij een pm.Allah chafiha inshallah