Bekijk originele versie : wie mist er.......
sallam iedereen
Wie mist er marokko of iemand in marokko.
Ik mis heel marokko :huil: :huil:
ik wil weer op vakantie tfoe ehla Nederland
chicamaroquia
30-11-2003, 21:04
Over precies drie weken zit ik lekker in Marokko! :hoera:
Wejoooooooo mag ik alstjeblieft mee chica pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee
;)
eyes_of_maroc
30-11-2003, 21:07
MAG IK OOK MEE.......... PLEASE...... IK WIL ZO GRAAG MEE... IK MIS MAROKKO MEER DAN MIJN LEVEN......
Lady_moi
30-11-2003, 21:08
Origineel gepost door sihemm
tfoe ehla Nederland
wa doe gij hier dan nog? :) vertrekt dan naar u land :hihi:
grapje :p
:zwaai:
chicamaroquia
30-11-2003, 21:08
Van mij mogen jullie allebei mee! :D
Maar het vliegtuig zit al helemaal volgeboekt... :(
Ik vertrek de 20ste en kom inch'allah 5 januari terug! :Iluvu: Kan niet wachten... :)
cousina_rifia
30-11-2003, 21:09
WAJOOOOOOH JAH MAN, IK MIS MAROKKO OOK. moet gewoon w8en tot aan de zomervakantie.
Ik wil wel terug naar maroc maar mag niet van me papie en mamie
sneakynawal
30-11-2003, 21:11
Ik mis school :huil:
ChOcOtOfFfF
30-11-2003, 21:12
Ik wil ook naar marokko:huil:
Hoe kun je nou school missen ik zit hier te bedenken of ik morgen moet spijbelen of moet gaan ;)
sneakynawal
30-11-2003, 21:16
Hoe kun je nou school missen ik zit hier te bedenken of ik morgen moet spijbelen of moet gaan ;)
Mijn laatste schooldag was ergens eind juni ofsow...
Enne sinds 1 sept. loop ik stage.. en ik mag pas op 2 febr. naar school gaan...
Dus daarom mis ik school / vrienden / vrijheid... dus ook de gelegenheid om te spijbelen :hihi: maar dat doe ik nooit hoor... ik ga graag naar school... soo gezellig!
ohhhhhhhh jah op die manier zoals spijbelen met vriendinnen dat is leuk maar de lessen ieghhhhhhhh daar word ik gek van
Elmo_makaveli
30-11-2003, 21:47
sallam iedereen
Wie mist er marokko of iemand in marokko.
Ik mis heel marokko :huil: :huil:
ik wil weer op vakantie tfoe ehla Nederland
In het hele jaar ben ik maar 1 maand vol gelukkig,mooi bruin,bij mijn familie en eet ik goed en slaap ik goed.Voor de rest wat betreft die overige 11 maanden ben ik ongelukkig,doe ik niets anders dan werken en studeren alsof ik daarmee in de hemel kom.Tfoe 3la elgariez!!!!!Ik heb neven en nichten in marokko die hebben wat betreft matrialistische dingen weinig,maar ze hebben elkaar,ze wonen in hun eigen land,ze hebben bijna het hele jaar door lekker weer. Welk meid wil mijn vrouw worden en terug gaan met me naar marokko.?????????????
sneakynawal
30-11-2003, 21:49
Origineel gepost door Elmo_makaveli
In het hele jaar ben ik maar 1 maand vol gelukkig,mooi bruin,bij mijn familie en eet ik goed en slaap ik goed.Voor de rest wat betreft die overige 11 maanden ben ik ongelukkig,doe ik niets anders dan werken en studeren alsof ik daarmee in de hemel kom.Tfoe 3la elgariez!!!!!Ik heb neven en nichten in marokko die hebben wat betreft matrialistische dingen weinig,maar ze hebben elkaar,ze wonen in hun eigen land,ze hebben bijna het hele jaar door lekker weer. Welk meid wil mijn vrouw worden en terug gaan met me naar marokko.?????????????
Hahahahaha as if!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.