Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zouden jullie trouwen met een meisje die is verkracht

Pagina's : [1] 2

LZN
30-11-2003, 19:48

een vraag aan de mannen mannen zouden julllie trouwen met een meisje die is verkracht of zouden jullie haar niet geloven of is de eer belangrijker voor jou :confused:.

zeg_het_maar
30-11-2003, 19:51
wat heeft eer te maken met verkrachting? heeft ze het zelf gewild?? nee toch??

Rhizlane100
30-11-2003, 19:58
hey doe s rustig aan yo ze vraagt toch alleen wat zoooo hey als we zo allemaal reageren op zulke antwoorden s het oorlog hier op deze site!!!!!!

zeg_het_maar
30-11-2003, 20:17
ik houd niet van zulke vragen en gedachtes, die moeten gebannend worden uit ons verstand :ego:

tonk
30-11-2003, 20:26

Origineel gepost door zeg_het_maar ik houd niet van zulke vragen en gedachtes, die moeten gebannend worden uit ons verstand :ego: Helemaal mee eens! Als de achterliggende gedachte nu nog was of je als man om denkt te kunnen gaan met de gevoelens van een vrouw die is verkracht. En met de problemen die zij na deze afschuwelijke ervaring waarschijnlijk zal hebben met seks, ok, dan vind ik het een goede vraag. Maar nee, het gaat zeer misplaatst om eer. En of je haar al dan niet gelooft. Is dat echt het enige wat telt?! Dan vind ik dat goed walgelijk! En dan kan ik me daar flink kwaad om maken. :kwaad:

tonk
30-11-2003, 21:16
Oeps, sorry, dan wordt het een ander verhaal. Al vind ik mensen die haar niet geloven ontiegelijke sukkels. Al helemaal als ze haar een **** vinden. HALLO! ZE IS VERKRACHT! Dat is al vreselijk genoeg. Moet daar dan ook nog bijkomen dat ze niet geloofd wordt, men haar een **** vindt en dat ze geen man meer kan vinden die met haar wil trouwen? Waarom zou iemand haar niet geloven trouwens? En waarom je een meisje/vrouw die verkracht is een **** zou vinden snap ik al helemaal niet. Dat slaat echt 100% nergens op. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt, dat ze wel wordt geloofd (en gesteund!) en dat niemand haar iets zal kwalijk nemen. Want haar valt niks kwalijk te nemen! De enige die wat kwalijk valt te nemen is allereerst natuurlijk degene die haar dit heeft aangedaan! En verder degenen die haar niet geloven, niet steunen of voor **** uitmaken. Dat zou allemaal niet moeten mogen. Maar dat is makkelijk praten natuurlijk... Praat het degenen die haar niet geloven maar eens uit het hoofd. En overtuig ze er maar eens van dat haar niets te verwijten valt. Dat is vast makkelijker gezegd dan gedaan... Is ze trouwens bij de politie geweest om aangifte te doen? Dat is (soms/vaak of misschien wel altijd?) een hele stap. Maar dan wordt de dader misschien wel gestraft. En als de politie haar serieus neemt, dan doen de mensen die haar nu misschien niet geloven dat hopelijk ook. Ik wens haar in ieder geval heel veel sterkte! En ik hoop dat het meevalt met de mensen die haar niet willen geloven (of erger). En dat mensen die haar wel geloven (bij voorkeur ouders/familie) hard tegen dat soort lui ingaan!

talliban
30-11-2003, 21:47
Wat een moeilijke vraag. Heb ik eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan. Stel dat ik verliefd wordt op zo'n meisje, en het gaat super tussen ons enzo. en later blijkt dat ze verkracht is wanneer ze me het dus vertelt. Ik zal er denk ik niet echt een probleem van maken.

zeg_het_maar
30-11-2003, 22:15
imaam bedoel je. het is idd triestig maar maak je niet té druk om zulke situaties zuster. doe véél doua' voor deze umma en houd je weg van slechte omgevingen en van slechte mensen. Engelen zullen over je waken insha'Allah. Nasieha aan je vriendin, steun haar met héél véél nasiehaat en haal geen voorbeelden naar boven van die en die heeft dit meegemaakt. Nee troost haar en denk niet enkel aan huwelijken van nu gaat niemand me meer willen. vertrouw op Allah swt en het komt in orde inha'Allah.

talliban
30-11-2003, 22:15
Origineel gepost door marocc dan vindt ik jou echt een goeie vent want de meeste denken alleen van ze moet goed zijn ik ken een vent hij helid echt van die vrouw maar het bleek dat ze geen bloed kreeg en dus d8 hij van ze doet het met iedereen en daarna heeft ie haar met haren naar haar ouders gesleurd ik snap die mensen echt niet maar ze was echt jong het was in marokko gebeurt ze woonde in de bergen en daar nemen ze hun altijd mee en doen het daar ze weet niet meer wie het is maar ik vindt het echt een schande voor hun als ze een meid niet geloven als ze hun dat verteld een vriendin van mij heeft me verteld dat een meisje ook verkracht is ze was 1 x naar de moskee gegaan en die priester zegt tegen haar kom eens hij moest haar wat vertellen of wat dan ook en daar heeft hij haar verkracht een priester van marokko ook nog dat is echt ziek als ik zo een vent zou tegen komen zou ik hem echt vermoorden maar mannen jullie moeten begrip hebben voor zulke meisjes stel je voor het gebeurde met je zusje of zo niemand mag die mee maken hoe slecht jeook bent Meisje hoeft zoiezo niet te bloeden de eerste keer. :) flauwekul allemaal, doe niet moeilijk, allah is boven ons en alwetende. Die jongen heeft misschien nog zelfs heeeeel ergere dingen gedaan dan dat arme meisje.

imzouren21
30-11-2003, 22:25
een meisje die is getrouwd met een jongen hier uit NL, dat meisje kwam van Maroc ze waren getrouwd enbleek dat dat meisje niet bloedde heeft die eikel van haar man haar meteen de week erop terug gebracht naar haar ouders, en een week later hoorde we dat dat meisje zelfmoord hed gepleegd. Met dit verhaal probeer ik te zeggen een man of een vrouw is niet degene die oordeel dat is er maar een. Trouw je met haar blijkt ze ontmaagd te zijn dan doe je er juist goed mee om bij haar te blijven i.p.v te scheiden.

imzouren21
30-11-2003, 22:38
tuurlijk boeide hun dat wel het is hun kind die zelfmoord heeft gepleegd. En het ergste wat er is , is dat je kind zelfmoord pleegd of komt te overlijden door iets anders

aicha2003
30-11-2003, 22:40
Origineel gepost door marocc imzouren21 wat vonden de ouders van haar dat ze zelf moord heeft gepleegd boeiden hun zeker niks he of wel Ben ik ook benieuwd naar

imzouren21
30-11-2003, 22:45
wat ik wil zeggen een man mag haar NIET straffen, die eikel zal er nu voor straffen en niet zij oke zij heeft misschien een fout begaan maar help haar op de juiste weg.

zeg_het_maar
30-11-2003, 22:47
Origineel gepost door imzouren21 een meisje die is getrouwd met een jongen hier uit NL, dat meisje kwam van Maroc ze waren getrouwd enbleek dat dat meisje niet bloedde heeft die eikel van haar man haar meteen de week erop terug gebracht naar haar ouders, en een week later hoorde we dat dat meisje zelfmoord hed gepleegd. Met dit verhaal probeer ik te zeggen een man of een vrouw is niet degene die oordeel dat is er maar een. Trouw je met haar blijkt ze ontmaagd te zijn dan doe je er juist goed mee om bij haar te blijven i.p.v te scheiden. zelfmoord doen voor zo'n eikel?? hij was het niet eens waard, niets is het waard om zelfmoord voor te plegen!! zelfs niet voor een jood!!!!!!!!!!!!!!! maar die eikel zal de gevolgen hiervan nog ondervinden.

maghrebgirl20
01-12-2003, 00:03

dat lijkt me echt erg. ik ken een meisje dat is verkracht. ik geloof haar, ik bedoel je gaat zoiets niet verzinnen toch? maar er zijn ook mensen die hun twijfels hebben hierover. omdat ze s'avonds naar de stad gaat (koopavond), strakke kleren draag enz. ik hoop dat haar echtgenoot, als ze gaat trouwen, haar wel geloofd

Pagina's : [1] 2