Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kan ik tomtom dowloaden van internet op mijn nokia 73?

farah2611
17-02-2008, 18:17

hallo dames en heren, ik zit met een klein probleem ik heb een nokia 73 en wil graag tomtom op zetten via internet maar ik weet niet hoe. kunnen jullie mij uitleggen hoe het moet. alvast veel dank.

hahamoker
18-02-2008, 17:03
ik heb ook een N73 en zou dat ook heel graag willen weten dus VERTELLL....

mv500
18-02-2008, 17:44
via torrent kun je tomtom mobile 6 downloaden ik moet je wel vertellen dat het moeilijk is om het te instaleren ik was er een hele dag mee bezig

Bad_s
20-02-2008, 01:02
is simpel man, je moet het cracke en goe zien waar je het moet instalere zoek via torrent, rapidshare, bearshare, daar kan je vinde

hahamoker
20-02-2008, 11:39

kunnen jullie het ook uitleggen aan iemand die totaal geen verstand heeft van pc's. En wat is torrent, wie kan het stap voor stap duidelijk uitleggen. En links plaatsen van site waar je het kunt downloaden.

mv500
20-02-2008, 22:23
is simpel man, je moet het cracke en goe zien waar je het moet instalere zoek via torrent, rapidshare, bearshare, daar kan je vinde zo eenvoudig is het niet eerst moet men een update hebben van de nokia firmware voor de n73 de firmware moet men met een craak programma op de tel inastaleren en niet met de (nokia software) die je bij de tel krijgt als je de firmware hebt geinstaleerd daarna pas kan je je tom tom op de tel zetten met de craakprogramma die je zegt als je de tom tom zonder de firm ware instaleert krijg je zeker de melding van (de licientie is verlopen van het programma) of zo iets