Bekijk originele versie : hoeveel geld geef jij aan je vader per maand?
celine_4ever
30-11-2003, 19:09
?
:zwaai:
Origineel gepost door celine_4ever
?
Hahaha ik krijg een maandelijkse toelage van mijn stiefvader!!! Mijn vader krijgt niks van mij, ik krijg ook niks van hem!!!
nasssira
30-11-2003, 19:13
ik geef hem iedere maand 200 euro soms 250
sneakynawal
30-11-2003, 19:17
Deze topic mag mijn ouwe nie lezen :hihi:
celine_4ever
30-11-2003, 19:17
netjes netjes... :D
Lady_moi
30-11-2003, 19:18
ik werk nog nie :)
Waarom geven jullie geld aan jullie vaders, het is toch dat het anderom gebeurd????
Origineel gepost door Chyhaan
Waarom geven jullie geld aan jullie vaders, het is toch dat het anderom gebeurd????
juist ja dat dacht ik nou net ook!!!!!!
nasssira
30-11-2003, 19:29
Origineel gepost door Chyhaan
het is niet verplicht, maar ik geef het wel iedere maand heb een vaste baan en kan dat makkelijk missen iedere maand
Nu is het tijd dat zijn kinderen wat voor hem terug doen!!! hij heeft ook hard voor ons gewerkt dussssssssssssssssssssss
Oke, wat lief van jullie...
Maar inderdaad jou vader heeft veel voor jou gedaan!!! Dus verwen m maar lekker!!! Ik had precies hetzelfde gedaan...
chicamaroquia
30-11-2003, 19:43
Ik geef geen geld aan mijn vader... :o
Ik gedraag me, zorg dat zijn reputatie niet besmeurd wordt en geef 'm veel liefde en respect, meer kan deze arme student nu niet missen... :o
Elmo_makaveli
30-11-2003, 19:46
Origineel gepost door celine_4ever
?
Ik geef mijn vader niet altijd geld of zo,maar ik doe regelmatig boodschappen en als hij een auto wil kopen financieer ik hem daarbij. Als hij op vakantie wil gaan geef ik hem altijd geld enzo.That's it.Ik bedoel ik ga geen afspraken met mijn vader maken over bijdrage.meskien hij heeft het ook nooit gevraagd.Daarom hou ik zoveel van mijn vader.Ik zeg altijd; mocht mijn vader in de hel komen ( lah jahfed hij is hadj en een echte moslim) en ik in de hemel,dan geef ik 'm mijn plaats in de hemel en dan ga ik wel naar de hel.Dankzij mijn vader ben ik de persoon geworden die ik nu ben en dat ben ik hem zeeeeer dankbaar.Wat je je vader ook geeft het is nooit genoeg........Dankzij onze ouders wonen we hier ,hebben we toekomst en ze blijven altijd van je houden.
celine_4ever
30-11-2003, 19:47
Origineel gepost door nasssira
het is niet verplicht, maar ik geef het wel iedere maand heb een vaste baan en kan dat makkelijk missen iedere maand
Nu is het tijd dat zijn kinderen wat voor hem terug doen!!! hij heeft ook hard voor ons gewerkt dussssssssssssssssssssss
goed gezegd meid...
:goedzo:
chicamaroquia
30-11-2003, 19:49
Origineel gepost door Elmo_makaveli
Ik geef mijn vader niet altijd geld of zo,maar ik doe regelmatig boodschappen en als hij een auto wil kopen financieer ik hem daarbij. Als hij op vakantie wil gaan geef ik hem altijd geld enzo.That's it.Ik bedoel ik ga geen afspraken met mijn vader maken over bijdrage.meskien hij heeft het ook nooit gevraagd.Daarom hou ik zoveel van mijn vader.Ik zeg altijd; mocht mijn vader in de hel komen ( lah jahfed hij is hadj en een echte moslim) en ik in de hemel,dan geef ik 'm mijn plaats in de hemel en dan ga ik wel naar de hel.Dankzij mijn vader ben ik de persoon geworden die ik nu ben en dat ben ik hem zeeeeer dankbaar.Wat je je vader ook geeft het is nooit genoeg........Dankzij onze ouders wonen we hier ,hebben we toekomst en ze blijven altijd van je houden.
:goedzo:
Lief van je! :)
celine_4ever
30-11-2003, 20:03
ik wou altijd me vader geld geven dat had ie verdient vond ik...
maar voordat ik een baantje kreeg was het te laat...
heb hem nooit wat kunnen geven....
layhrmoe.... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.