Bekijk originele versie : Help mijn neef gaat nu echt te ver.......Wat moet ik doen??
eyyy mensen,
ik heb een probleem! Mijn neef gaat binnenkort verloven, maar hij zegt steeds dat hij liever had dat ik het was :(
Dat kan toch niet hij gaat verloven!!! Ewa ik vind het echt erg, ik zie hem als broer.
En hij vraagt steeds of ik mee ga winkelen. Wat moet ik doen mensen???
groetjes Manar
Origineel gepost door manar16
eyyy mensen,
ik heb een probleem! Mijn neef gaat binnenkort verloven, maar hij zegt steeds dat hij liever had dat ik het was :(
Dat kan toch niet hij gaat verloven!!! Ewa ik vind het echt erg, ik zie hem als broer.
groetjes Manar
Dump hem :)
eyyy mensen,
groetjes Manar
Hey schatje,
Je moet een lijn voor je zelf trekken!!! Als er momenten zijn wanneer jij je niet prettig voelt dan moet je dat aangeven....
En heb uitleggen dat het niet zo kan, praat erover met hem..
sneakynawal
30-11-2003, 18:47
eyyy mensen,
groetjes Manar
schop hem!
Lady_moi
30-11-2003, 18:49
zolijk de rest da zei da gewoon zegge als ge u nie goe voelt met wat die zegt
miss_saliha
30-11-2003, 20:15
heeeey, meid
laaat hem gaaan....safi
hij gaat binnenkort verloven wat moet je met hem??
hij speeelt gewoon een spelletje met je..dat moet je inzien.
als hij van je hield dan zou hij het gelijk STOP zetten wat betreft zijn verloving...mohiem ik zou hem laten gaaan en niets van hem aantrekken dus negeren...!
er zijn zat boys in deze wereld...en jij verdiend beter!
veel succes meid...kus miss_saliha
littlegirl
30-11-2003, 20:16
negeer hem....
en als je met hem praat dan moet je over zn verloofde praten
en hoe mooi ze wel niet is enzow..
een beetje slijmen over zn verloofde.. wie weet helpt ut...
suc6!!!! dikke knuffel :zwaai:
eyyy mensen,
groetjes Manar
Playen die handle..:hihi:
NIET NAAR DE REST LUISTEREN MAAR NAAR MIJ JE MOET ZORGEN DAT HET UITGAAT TUSSEN HEM EN ZIJN VERLOOFDE EN DAN MOET JIJ MET HEM TROUWEN OKAYYYYYYYYYYYYYY
:hihi:
sneakynawal
30-11-2003, 20:30
Origineel gepost door sihemm
NIET NAAR DE REST LUISTEREN MAAR NAAR MIJ JE MOET ZORGEN DAT HET UITGAAT TUSSEN HEM EN ZIJN VERLOOFDE EN DAN MOET JIJ MET HEM TROUWEN OKAYYYYYYYYYYYYYY
yeh je kijkt teveel soapies!! :D
Hahahaha..:p
Het is wel beter voor haar
sneakynawal
30-11-2003, 20:40
Het is wel beter voor haar
Ja maar wij weten toch NIET of zij van hem houdt... (of heeft ze dat wel ingetikt?)... en wij weten ook niet of hij WEL oprecht van haar houdt...
Als hij oprecht van haar zou houden.. en hij zou een ECHTE man zijn, dan zou hij zich niet verloven... en dan zou hij om haar hand vragen!
Dus!
Zoals ik net al zei!
SCHOP HEM :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.