Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel jurken

Pagina's : [1] 2

angel122
30-11-2003, 17:58

Hoeveel jurken doe jij aan op je bruiloft,ik vind drie een beetje te veel. ben ik alleen bezig met omkleden.

The_Ranya
01-12-2003, 09:55
Daar vraag je me wat daar moet ik ook nog over nadenken.

Atlas_Gebergte
05-12-2003, 10:02
Sallaam, ik ben dit jaar getrouwd, en heb 4 jurken gedaan, het omkleden viel wel mee hoor, maar die hitte in marokko was wel erg. Maar hamdoulillah we hebben het overleeft hahhahah.

sahab
05-12-2003, 10:38
salaam, Nou ik had in totaal 5 ,maar het viel erg mee hoor, groetjes

Bent_Fes
05-12-2003, 22:32

Ja ben hier ook benieuwd naar? Wat is het gemiddelde, wat is voldoende 3, 4, 5?? En tegenwoordig is het al zo duur, je bent gemiddeld 200/300 euro kwijt per jurk bij een Z iana.

welo
06-12-2003, 12:24
Nou vroeger kleden meisjes zich 5,6,7 keer om ze waren echt de hele avond bezig met omkleden. En als je dan ook nog eens in Nederland trouwde waar je een zaal kan huren tot max. 2uur in de ochtend was je alleen maar bezig met omkleden en ging echt alles langs je heen. Nu ligt het gemiddelde wel op 3 Marokkaanse jurken en dan nog de bruidsjurk erbij maakt dan 4, ook in Marokko gaat het tegenwoordig zo en in Marokko kan je doorgaan tot 6 uur in de ochtend dus heb je nog genoeg tijd om ervan te genieten en ben je niet de hele avond en nacht bezig met omkleden

Bent_Fes
06-12-2003, 17:08
Origineel gepost door welo Nou vroeger kleden meisjes zich 5,6,7 keer om ze waren echt de hele avond bezig met omkleden. En als je dan ook nog eens in Nederland trouwde waar je een zaal kan huren tot max. 2uur in de ochtend was je alleen maar bezig met omkleden en ging echt alles langs je heen. Nu ligt het gemiddelde wel op 3 Marokkaanse jurken en dan nog de bruidsjurk erbij maakt dan 4, ook in Marokko gaat het tegenwoordig zo en in Marokko kan je doorgaan tot 6 uur in de ochtend dus heb je nog genoeg tijd om ervan te genieten en ben je niet de hele avond en nacht bezig met omkleden Ja dat klopt, je hebt niet veel tijd op een avond....en je wilt inderdaad een beetje genieten dus is 4 jurken inclusief bruidsjurk wel voldoende.

oem_roekaya
06-12-2003, 18:16
bovendien zusters als je 1 jurk niet aandoet maar je geeft het als zakaat...lijkt je dat niet een veel mooier plan dan 4 5 jurken aan te doen terwijl er vele zusters en broeders van ons zijn die buiten lopen en die maar 1 broek hebben en dan gaan wij zoveel geld weggooiten omdat we zhema je trouwd maar 1 keer gedachte hebben Astafirullah ik vind dat geen zusters en broederschap meer...

sweet_nadoria
06-12-2003, 18:19
Ik doe er 10 :bril:

oem_roekaya
06-12-2003, 18:23
ik hoop dat het een grapje is als je moslima bent dan...

sweet_nadoria
06-12-2003, 18:24
Origineel gepost door oem_roekaya ik hoop dat het een grapje is als je moslima bent dan... hoezo dat :confused:

oem_roekaya
06-12-2003, 18:47
Origineel gepost door oem_roekaya bovendien zusters als je 1 jurk niet aandoet maar je geeft het als zakaat...lijkt je dat niet een veel mooier plan dan 4 5 jurken aan te doen terwijl er vele zusters en broeders van ons zijn die buiten lopen en die maar 1 broek hebben en dan gaan wij zoveel geld weggooiten omdat we zhema je trouwd maar 1 keer gedachte hebben Astafirullah ik vind dat geen zusters en broederschap meer... hier om mischien?

sweet_nadoria
06-12-2003, 18:56
Origineel gepost door oem_roekaya hier om mischien? :rolleyes: Tuurlijk Zakaat ... :rolleyes: Misschien telt dat niet, maar wij geven sowieso altijd vet veel zakaat. Vooral bij grote evenementen doen we dit ... Denk maar eens aan, Goutouba, Saba3 en L3ourz natuurlijk, reken maar dat wij aan zakaat doen, Alhamdoullah. Het is de mooiste dag van het leven van een meisje. Althans zo wil ik het ervaren. Tuurlijk moet je dan niet alleen denken aan jezelf maar zoals ik al zei. Zakaat zit er sowieso bij .. :rolleyes: Dus waarom niet die jurken die een meisje wenst op de dag dat ze zich in het echt verbind met haar wederhelft :(

oem_roekaya
06-12-2003, 19:05
subban Allah zuster dat je zo denkt ik heb hier een nieuw bericht geplaats met regels over het huwelijk lees dat maar even dan zul je zien dat het niet goed is

sweet_nadoria
06-12-2003, 19:07

Origineel gepost door oem_roekaya subban Allah zuster dat je zo denkt ik heb hier een nieuw bericht geplaats met regels over het huwelijk lees dat maar even dan zul je zien dat het niet goed is Nee :( Ik neem alles terug :( Ik lijk wel een egoïst , terwijl ik zo veel geef om de medemens. Wallah al3adiem Samahnie, en Allah ie Samah Insha Allah :(

Pagina's : [1] 2