Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heluupp saladess mmmmmh!

alhoceimagek
30-11-2003, 17:13

Wie kent er Lekkere salades die je lekker kan maken en MakkelijK!! :confused: Beslama! :zwaai:

OUIDAD1
01-12-2003, 14:47
echt typisch marokkaan salade: was een komkommer(niet schillen) en snijd hem in kleine blokjes(1 bij 1 cm). Dat doe je zelfde met 2 tomaten en een uitje(iets kleiner snijden). Wat fijngesnipperde kriander, wat zout, citroensap en zonnebloemolie.............husselen en klaar is kees. ps: je kan ook als variatie een klein teentje knoflook erdoor doen.

alhoceimagek
01-12-2003, 16:45
salaam, Dank je wel sgatjuhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor je reactie!!!!!!!!!! Ou alkiom salaam!

sneakynawal
01-12-2003, 22:16
Tonijnsalade! Blikje tonijn openmaken... kilo mayonaise erin doen... en mengen... mjammie.. krijg nu al watertanden, als ik er aan moet denken :)

alhoceimagek
02-12-2003, 13:19

Whahahaahah is wel makelikjk om te meken joh!!!!!!

hmama
02-12-2003, 13:43
hallo, ik heb een recept voor je het is heel lekker gekleurde macaroni gekookt in water zwarte en groene olijven in stukken gesneden garnalen gebakken gestoofde zalm augurken in stukkjes gesneden mayonaise creme frech zout peper dit alles bij elkaar mengen en dan als laats met gestoofde zalm versieren ik hoop dat het lukt anders hoor ik het wel

alhoceimagek
02-12-2003, 13:49
Jah thaxx ik zal et probereb..............! Doei doei!