Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weten ze wel wat ze denken?

sotfifi
30-11-2003, 16:13

Al mijn beste vrienden zijn marrokaan dus heb er NIETS tegen en ze worden ook wel vals beschuldigd,maar vele marokkanen die in bendes op strat lopen zijn crimineel,dan vragen ze zich af warom zij gestraft worden,ik zeg niet dat ze gestraft moeten worden maar in tegendeel,stel je in de plaats van een agent,er is een overval gepleegt en er loopt een bende van zeker 20allochtone jongeren op straat die zeer aggresief reageren wanneer je vraagt of ze iets hebben gezien en ja...natuurlijk zijn wij dan weer de slechten! Bewijs dat jullie niet zo zijn!Ik vind dat jullie zo meer respect zullen krijgen van de anderen en dat jullie dat zeker verdienen! Go Marr!!!!!!!!!!!!

sneakynawal
30-11-2003, 16:19
Regel jij dan... of we kunnen vergaderen met alle Marokkanen... is toch gekken werk..! Hoe moet ik mij bewijzen... ik ben perfect!! Vind ik, zelf... ik doe alles volgens het boekje.. the Dutch dream.. ;) ... lekker in de Edah werken.. leuk vrienden groepje van Nederlandse komaf... lekker studeren.. Ik ben tevreden over mijn leven!

Antileech
30-11-2003, 16:22
Origineel gepost door sotfifi Al mijn beste vrienden zijn marrokaan dus heb er NIETS tegen en ze worden ook wel vals beschuldigd,maar vele marokkanen die in bendes op strat lopen zijn crimineel,dan vragen ze zich af warom zij gestraft worden,ik zeg niet dat ze gestraft moeten worden maar in tegendeel,stel je in de plaats van een agent,er is een overval gepleegt en er loopt een bende van zeker 20allochtone jongeren op straat die zeer aggresief reageren wanneer je vraagt of ze iets hebben gezien en ja...natuurlijk zijn wij dan weer de slechten! Bewijs dat jullie niet zo zijn!Ik vind dat jullie zo meer respect zullen krijgen van de anderen en dat jullie dat zeker verdienen! Go Marr!!!!!!!!!!!! :vingers: :melig:

rytje
30-11-2003, 22:45
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Regel jij dan... of we kunnen vergaderen met alle Marokkanen... is toch gekken werk..! Hoe moet ik mij bewijzen... ik ben perfect!! Vind ik, zelf... ik doe alles volgens het boekje.. the Dutch dream.. ;) ... lekker in de Edah werken.. leuk vrienden groepje van Nederlandse komaf... lekker studeren.. Ik ben tevreden over mijn leven! Hm, in welke Edah werk jij eigenlijk?

sneakynawal
30-11-2003, 22:46

Origineel gepost door rytje Hm, in welke Edah werk jij eigenlijk? in Waalwijk... hoezo kom je me opzoeken?

rytje
30-11-2003, 22:49
Origineel gepost door SnEakyNaWaL in Waalwijk... hoezo kom je me opzoeken? Kan geregeld worden toch... :Iluvu: :Iluvu:

sneakynawal
30-11-2003, 22:51
Origineel gepost door rytje Kan geregeld worden toch... :Iluvu: :Iluvu: Neen...!

rytje
30-11-2003, 22:56
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Neen...! En....je bood het zelf aan!!

sneakynawal
30-11-2003, 22:59
Origineel gepost door rytje En....je bood het zelf aan!! Dat is... zooooo niet waar... ik wilde alleen weten, wat je met die info moest... of je me kwam opzoeken... ?

rytje
30-11-2003, 23:06
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Dat is... zooooo niet waar... ik wilde alleen weten, wat je met die info moest... of je me kwam opzoeken... ? Wel, waarom niet? Ik heb namelijk zo een voorgevoel dat...euhhh, shit, er zijn pottekijkers hier...kunnnen we ff alleen samen verder praten?

sneakynawal
30-11-2003, 23:09
Ik ben zotte joke nie... als je komt winkelen... dan ben je van harte welkom.. maar ik ben geen aap.. die je in de dierentuin wilt bezoeken! Daarom niet. En we dwalen af...

rytje
30-11-2003, 23:13
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ik ben zotte joke nie... als je komt winkelen... dan ben je van harte welkom.. maar ik ben geen aap.. die je in de dierentuin wilt bezoeken! Daarom niet. En we dwalen af... Denk je nou echt dat ik je als een aapje in de dierentuin zag? Hm, ik zag je eerlijk gezegd eerlijk als een cassiere bij de Edah

rytje
30-11-2003, 23:14
O ja, het onderwerp he....weet jij wat ik denk?...laat maar...nice try, heb weer es een blauwtje gelopen..ik zal me erin berusten, is gods wil.....

sneakynawal
30-11-2003, 23:38
Origineel gepost door rytje Denk je nou echt dat ik je als een aapje in de dierentuin zag? Hm, ik zag je eerlijk gezegd eerlijk als een cassiere bij de Edah hmmZzz ik ben ook cassiere... :)

rytje
30-11-2003, 23:39

Ja, bij de Edah...ok, leuk ff kennis gemaakt te hebben...