Bekijk originele versie : Jongens kheb een vraagje voor jullie
AbaHoeCh
30-11-2003, 15:52
Stel nu dat jij als jongen je 'versiertrucs' probeert bij een meisje die jij leuk vindt, en dat meisje bekijkt je vies, maar dan ook heel vies aan. Zou dat je afschrikken en haar met rust laten of zeg je van nee ik geef het nu nog niet op en blijf het proberen??
Gelieve alleen serieuze reacties te plaatsen a.u.b.
AbaHoeCh
30-11-2003, 15:56
Origineel gepost door TnAwIeS
Ik douch elke dag! Soms meerdere keren als ik heb gesexed! :)
Nee, ik bedoel de manier waarom zij je vies aankijkt is zodat jij haar met rust zou laten. Snap je? :D
Wat zou jij dan doen?
praatjes
30-11-2003, 15:57
Origineel gepost door AbaHoeCh
Stel nu dat jij als jongen je 'versiertrucs' probeert bij een meisje die jij leuk vindt, en dat meisje bekijkt je vies, maar dan ook heel vies aan. Zou dat je afschrikken en haar met rust laten of zeg je van nee ik geef het nu nog niet op en blijf het proberen??
Gelieve alleen serieuze reacties te plaatsen a.u.b.
Niet opgeven natuurlijk, je zal dan door moeten gaan en haar duidelijk moeten maken dat het afwijzen van mijn, de fout van haar leven is. :)
sneakynawal
30-11-2003, 15:59
Origineel gepost door praatjes
Niet opgeven natuurlijk, je zal dan door moeten gaan en haar duidelijk moeten maken dat het afwijzen van mijn, de fout van haar leven is. :)
Oh please.. en hoe pak je dat dan aan?
Is het bij jou dan winter of zomer???
A_s
AbaHoeCh
30-11-2003, 16:01
Ik denk dat zij zou zeggen dat als ze daar nog zou staan en haar tijd aan jou zou verspillen dat DAT de fout van haar leven is! :hihi:
AbaHoeCh
30-11-2003, 16:03
Waarom zou ze? :confused:
- ze heeft geen interesse
- ze is al verloofd
- heeft geen behoefte voor een vriend of gewoon een vriendschappelijke relatie
- ....
praatjes
30-11-2003, 16:05
Origineel gepost door Amira_s
Is het bij jou dan winter of zomer???
A_s
Het is dan winter, want in de zomer hoef ik er bijna niets voor te doen. Maar toch zal ik haar dan voor me winnen en dan laat ik haar snel vallen. je hebt tenslotte niets aan een meisje dat een vies gezicht zou kunnen trekken.
praatjes
30-11-2003, 16:08
Origineel gepost door AbaHoeCh
Ik denk dat zij zou zeggen dat als ze daar nog zou staan en haar tijd aan jou zou verspillen dat DAT de fout van haar leven is! :hihi:
Dan maak ik haar nog steeds duidelijk dat haar tijd om te blijven staan mijn wel waard is.En dan zal ik uiteindelijk winnen :)
sneakynawal
30-11-2003, 16:09
Hoe wil je het dan duidelijk maken??? Ga je voor haar zingen? Geef je haar bloemen... of ga je haar leugens vertellen :D
AbaHoeCh
30-11-2003, 16:12
Dan maak ik haar nog steeds duidelijk dat haar tijd om te blijven staan mijn wel waard is.En dan zal ik uiteindelijk winnen :)
En wat als zij je ineens ging trappen tegen je geslachtsdeel en jij crepeert daar van de pijn? Wat zou je dan doen? :D
praatjes
30-11-2003, 16:15
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Hoe wil je het dan duidelijk maken??? Ga je voor haar zingen? Geef je haar bloemen... of ga je haar leugens vertellen :D
Ik doe haar gewoon inzien wat ik ook zie. Ik haal die beeld voor haar ogen weg en ik plaats er een ander. Misschien wat muziek bij :)
praatjes
30-11-2003, 16:17
Origineel gepost door Amira_s
Volgens mij vind jij jezelf helemaal geweldig of niet??
A_s
Ik ben het beste wat je maar krijgen kan op deze bodem en alleen het allerbeste verdient dat :)
Ik douch elke dag! Soms meerdere keren als ik heb gesexed! :)
ALLAH YEMESGEK!!!!!
(sorry, ik kon het niet laten)
RUN FORREST RUN (waren de legendarische woorden)
Wie ben ik om ze niet in praktijk te brengen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.