Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen gaan vroeg slapen.

Junkie
04-09-2002, 04:12

Ewa, vanaf een uur of 1 niemand online. Bijna niemand dan. Nu werkt die site een keertje goed, zijn we met z'n tweeen. En als ik straks om 8 uur wakker wordt is er nog steeds niemand. Werkt ie nog steeds goed. Tussen !6 & 1 is het gezellig en druk, maar gaat het zooooooo traag. Tot straks allemaal. Marokkanen gaan niet alleen vroeg naar bed, ze staan ook nog een keer laat op.;)  k scheer jullie allemaal over 1 kam.

Junkie
04-09-2002, 07:19
Ik ben er alweer. Ging 5 uur slapen. Nu al present. Ergman.

Junkie
04-09-2002, 15:19
Origineel gepost door angel20 wallah we hebben hier echt met een verslaafde te maken :D Jij moet echt afkicken man!!!! And by the way, veel van de marokkanen die jij bedoeld moeten de volgende dag vroeg opstaan om te werken of om naar school te gaan :D, En jij, tja of je doet nix in je dagelijks leven of je hebt niet veel slaap nodig :D  Waar kan ik in therapie? Ik zit voor 50% in de zw momenteel. Denk dat ik maandag over een week weer hele dagen moet gaan werken. aaaaaargh:zwaai:

Miss_Hexie
04-09-2002, 16:50
nou je zegt het al 50% in zw wij die vroeg slapen zitten voor 100% op school of werkt, ik weet dat het moeilijk in te denken is, maar misschien kan je je er toch wat bij voorstellen dat een mens moe kan worden.

Junkie
04-09-2002, 21:35

Origineel gepost door angel20 je kan bij mij af komen kicken. :hihi: ja vindt je het gek dat het je opvalt dat marokkanen vroeg slapen, jij hoeft niet fulltime te werken!!!!! je zit 50% op je luie reet :D En na maandag duik jij ook vroeg je nest in, omdat je anders weinig hebt geslapen en een slechte humeur hebt :D  Ik heb nooit een slecht humeur. http://sunsite.dk/tutorials/titix/smile.gif