Bekijk originele versie : De dood, liefde en verwarring heb ik meegemaakt op een avond. Is waargebeurd
het is me nog nooit eerder overkomen, een jongen van 18 uit utrecht, ikke dus, en een meisje van 19, waar ik verliefd op ben en haar zusje van 17 waar ik ook verliefd op ben. En natuurlijk niet te vergeten, DE NEVEN. Deze naam staat voor vijf neven in utrecht, waaronder ik.
Het is suikerfeest en de neven staan er nogal om bekend mooie auto;s bij zich te hebben. ( is niet stoer bedoelt hoor). In ieder geval we waren met twee mercedessen en een renault, allemaal achter elkaar aan het raden en met de muziek zo hard, als je je maar kunt voorstellen. Arabische muziek en berbersche muziek waren de top van de dag. ik word nu lastig gevallen door mijn neven dus ik maak het morgen maar af, maar geloof me als dit niet de primeur word van het jaar dan maak ik mezelf van kaNT. LATERS VAN DE NEVEN EN DE GROEWTEN AAN ALLE MEIDEN..
HappyGurl
30-11-2003, 15:00
Hahahaha... Ben benieuwd.. :stout:
Beslammaaaaa... :zwaai:
HappyGurl
30-11-2003, 15:06
Is volgens mij een aankomend verhaal... Of niet soms..?
Kisses.. :zwaai:
Miss_Crazy
30-11-2003, 15:30
okej dan.. wel opschieten :o
sneakynawal
30-11-2003, 15:33
Ooooh dit was dus het Proloog...
wel fmaken aub lijkt me wel spannend
Bent_Fes
30-11-2003, 16:04
Ohhhh wat spannend!!!!
:rolleyes:
sneakynawal
30-11-2003, 16:08
Is helemaal nie spannend... :rolleyes:... BEZETEN VAN MIJ, da's pas een spannend boek!
Bent_Fes
30-11-2003, 16:17
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Is helemaal nie spannend... :rolleyes:... BEZETEN VAN MIJ, da's pas
een spannend boek!
Was sarcastisch bedoeld!
AbaHoeCh
30-11-2003, 16:18
:regie: Verhalenrubriek
Mocrobrains
30-11-2003, 16:44
mlake ga regiseur worden wat jij mee maakt maken andere mensen ook mee maar die houden het voor hun zelf denk ik.
maar jah er zijn mensen die van verhalen houden of ze kloppen dat weet alleen jij.
SweetRose
30-11-2003, 16:47
Origineel gepost door Mlake
het is me nog nooit eerder overkomen, een jongen van 18 uit utrecht, ikke dus, en een meisje van 19, waar ik verliefd op ben en haar zusje van 17 waar ik ook verliefd op ben. En natuurlijk niet te vergeten, DE NEVEN. Deze naam staat voor vijf neven in utrecht, waaronder ik.
Het is suikerfeest en de neven staan er nogal om bekend mooie auto;s bij zich te hebben. ( is niet stoer bedoelt hoor). In ieder geval we waren met twee mercedessen en een renault, allemaal achter elkaar aan het raden en met de muziek zo hard, als je je maar kunt voorstellen. Arabische muziek en berbersche muziek waren de top van de dag. ik word nu lastig gevallen door mijn neven dus ik maak het morgen maar af, maar geloof me als dit niet de primeur word van het jaar dan maak ik mezelf van kaNT. LATERS VAN DE NEVEN EN DE GROEWTEN AAN ALLE MEIDEN.
Salaam,
als dit een verhaal is, dan vrees ik ervoor dat ik het zal moeten verplaatsen naar de rubriek 'Verhalenrubriek'.
Ma3a Salama,
SweetRose
sneakynawal
30-11-2003, 16:47
Origineel gepost door Bent_Fes
Was sarcastisch bedoeld!
:o O dan neem ik hem bij deze terug... enne ik garandeer je dat BEZETEN VAN MIJ spannender is :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.