Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : America's Next Top Model Seizoen 8

Pagina's : [1] 2

Ms_Lalla_Jdidia
16-02-2008, 20:57

Op welke site kan ik die afleveringen bekijken!!!?? Ik heb gezocht, maar zonder resultaat. Pleasse ik zou je dan zoooooo dankbaar zijn. Een groen puntje voor de moeiteee!!:goedzo:

Narutard2
16-02-2008, 21:56
Pff en ik me maar altijd afvragen wie die zielige series volgen.... Er zijn dus toch mensen die ernaar kijken.

XXjamaloenQQ
16-02-2008, 22:15
Op welke site kan ik die afleveringen bekijken!!!?? Ik heb gezocht, maar zonder resultaat. Pleasse ik zou je dan zoooooo dankbaar zijn. Een groen puntje voor de moeiteee!!:goedzo: SHOW ME YOURE PUSSY :)

Ms_Lalla_Jdidia
16-02-2008, 22:37
Pff en ik me maar altijd afvragen wie die zielige series volgen.... Er zijn dus toch mensen die ernaar kijken. Zieligerds??? hahahaha Het is een populaire programma want ja anders wordt het niet internationaal uitgezonden. En boeit mij niet wat jij ervan vindt. Als jij er naar zou kijken, dan zou ik jou een mietje vinden! Je hebt niet waar ik naar vraag, dan opsouten!

Ms_Lalla_Jdidia
16-02-2008, 22:39

SHOW ME YOURE PUSSY :) Oh my god. En jij.. moet nodig trouwen:rolleyes: Ben je dat al, dan zoek een leven of wat dan ook.

XXjamaloenQQ
16-02-2008, 22:41
Oh my god. En jij.. moet nodig trouwen:rolleyes: Ben je dat al, dan zoek een leven of wat dan ook. hey psst pm maar gewoon ...::goedzo:

Ms_Lalla_Jdidia
16-02-2008, 22:43
hey psst pm maar gewoon ...::goedzo: You're so funny....not:moe:

XXjamaloenQQ
16-02-2008, 22:44
You're so funny....not:moe: k ben ind.. serieus:)

Ms_Lalla_Jdidia
16-02-2008, 22:46
k ben ind.. serieus:) Ik ga hier niet eens meer op in:zwaai:

Narutard2
16-02-2008, 23:52
Oh my god. En jij.. moet nodig trouwen:rolleyes: Ben je dat al, dan zoek een leven of wat dan ook. :hihi: :hihi: http://www.torrentspy.com/search.asp?sourceid=Mozilla-search&query=next+top+model Check hier maar.

Ms_Lalla_Jdidia
17-02-2008, 00:07
:hihi: :hihi: http://www.torrentspy.com/search.asp?sourceid=Mozilla-search&query=next+top+model Check hier maar. waarom a 3ibadelah:traan1: ik heb geen torrent programma:( weet je soms echt niets anders?

Narutard2
17-02-2008, 00:08
waarom a 3ibadelah:traan1: ik heb geen torrent programma:( weet je soms echt niets anders? Download gewoon utorrent is gratis. Misschien dat je wat vind op limewire en anders moet je maar verder zoeken.

Ms_Lalla_Jdidia
17-02-2008, 00:10
ik weet ook wel dat ie gratis is. ik had em ooit geinstalleerd, eenmaal had ik em op me pc, wist ik niet hoe ermee moest werken en toen heb ik em maar verwijderd

Narutard2
17-02-2008, 00:11
ik weet ook wel dat ie gratis is. ik had em ooit geinstalleerd, eenmaal had ik em op me pc, wist ik niet hoe ermee moest werken en toen heb ik em maar verwijderd Je had kunnen vragen hoe je ermee moest werken. De programma's hebben meestal ook een help bestand in meerdere talen. Kennis over torrent is niet aangeboren ofzo je moet gewoon lezen zoeken en proberen anders blijf je altijd achter.

Ms_Lalla_Jdidia
17-02-2008, 00:29

Je had kunnen vragen hoe je ermee moest werken. De programma's hebben meestal ook een help bestand in meerdere talen. Kennis over torrent is niet aangeboren ofzo je moet gewoon lezen zoeken en proberen anders blijf je altijd achter. Ja ik moet toegeven dat je gelijk hebt. Ik heb het niet bepaald slim aangepakt..naja ik zal kijken wat ik er van ga bakken.

Pagina's : [1] 2