Bekijk originele versie : Wat doe je aan als je aanstaande om je hand komt vragen
Classic_One
30-11-2003, 14:41
:confused: Wat moet ik aan
Binnenkort komt er iemand om me hand vragen het eerste bezoekje is bedoeld om beide families kennis te laten maken, en dan zerma is het bekend en dan de tweede keer ga ik waarschijnlijk hoe het er nu naar uitziet in me hersens en hart JA zeggen, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet aandoen, ik draag de hidjaab......
Noem eens paar leuke combi's, me zusje zegt hiero doe een marokkaanse jurk aan, maar is dat niet te overdreven zo voor een eerste keer...IK wil er natuurlijk wel uitspringen :D aangezien de rest van ze familie mij nog nooit heeft gezien!!!!
can you help me :rolleyes:
thanks....
:zwaai:
sneakynawal
30-11-2003, 14:43
Marokkaanse jurk!!!
missie_19
30-11-2003, 14:49
marokaanse jurk, maar niet zo een hele overdreven
sneakynawal
30-11-2003, 14:51
Nou ik vind het nie overdreven hoor... je bent toch een Marokkaanse...
wil je indruk maken of nie?
Gewoon aantrekken wat je in het dagelijkse leven ook aandoet. Dat is wel zo eerlijk.
Ik ken een voorbeeld. Een vrouw zag een meisje in de moskee met wijde kleding. Dus wilde ze om haar hand gaan vragen voor haar zoon. Een paar dagen later kwam ze haar op straat tegen. Dat meisje had hele strakke kleren aan. Die vrouw wist niet wat haar overkwam en trok uiteraard het huwelijksaanzoek in.
MissChica
30-11-2003, 15:10
Nou je kan ook een leuke spijkerok aan doen lang
Met een witte blouse
en je hijaab dan blauw met wit :Iluvu:
missie_19
30-11-2003, 15:13
Origineel gepost door MissChica
Nou je kan ook een leuke spijkerok aan doen lang
Met een witte blouse
en je hijaab dan blauw met wit :Iluvu:
ja dit is ook een goed idee
HappyGurl
30-11-2003, 15:17
Lekker dragen wat jij wil.. Maar het moet wel bij elkaar staan.. of je doet lekker netjes.. een pantalon met een mooi wit blousje.. en dan je hoofddoek combineren met zwart en wit.. :D
ik zou wel gewoon een marokkaanse jurk of zjabadorr aantrekken... maar het moet NIET teveel franjes hebben, simpel maar toch stijlvol..... en wanneer het jouw beurt is om naar hun toe te gaan trek je iets netjes aan, maar wel in de stijl hoe jij je altijd kleed.... dus als je een S hebt ga je niet omwille je schoonouders XL aantrekken... jij bent immers hoe je bent..... ik zou denk ik kiezen voor een zjabadorr... je weet wel broek met kaftan.... en dan nette schoentjes.... niet te veel sieraden......in jouw geval een passen hijaab.... dan moet het helemaal goed komen inchallah...
lay zjal koelchi mabark.....
Dikke kus Warda
missie_19
30-11-2003, 15:19
trek alles uit de kast en ga dan proberen en wat het leukst staat doe je aan
Noer3inetie
30-11-2003, 15:26
Origineel gepost door Classic_One
:confused: Wat moet ik aan
Binnenkort komt er iemand om me hand vragen het eerste bezoekje is bedoeld om beide families kennis te laten maken, en dan zerma is het bekend en dan de tweede keer ga ik waarschijnlijk hoe het er nu naar uitziet in me hersens en hart JA zeggen, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet aandoen, ik draag de hidjaab......
Noem eens paar leuke combi's, me zusje zegt hiero doe een marokkaanse jurk aan, maar is dat niet te overdreven zo voor een eerste keer...IK wil er natuurlijk wel uitspringen :D aangezien de rest van ze familie mij nog nooit heeft gezien!!!!
can you help me :rolleyes:
thanks....
:zwaai:
joepieeeeeeeeeeeeeee een feestje!!!!!!!!!!
MABROUK MEISJE!!!!!!!!!!! wens je veeeeeeeeeeeeeel geluk!
Liefs noertje
Casaw0men
30-11-2003, 15:27
jaah Precies ,, maar het k0mt inssallah wel g0ed ,,
MiSsEsKaRiMaa
30-11-2003, 15:30
He meid,
Ik ben heel erg blij voor je. Wat betreft de kleding vind ik persoonlijk een broek met een rok er bovenop en een leuke truitje of bloesje en dan met een bij passende hoofddoek en sjaal.
Ik wens je veel succes en je moet je niet te druk maken alleen om je kleding, maar let bijvoorbeeld op je gedrag enzo.
Oke heel veel liefs,
Karima
ps: wij willen ook een uitnodiging
je kan ook een hele leuke jabador (arabische broek met lange vest)
aandoen dat staat ook heel mooi want volgens mij als je die arabische jurk aandoet dat je het alleen maar warm gaat krijgen en je weet je moet steeds opstaan en je moeder helpen zo laat jeje ook ff van de andere kant zien
lai kemal hlikom belgir insha allah (veel geluk in de toekomst)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.