Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor De Meiden!!!lees Dit Aub!!belangrij!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
30-11-2003, 14:32

Salaam meiden!!Door mn werk als maatschappelijkwerkster kom ik vel in aan merking met marokkaanse meiden.En ze hebben meestal altijd een probleem en af en toe ga ik hier surfen op internet en lees dat probleen ook hier vandaar dat ik wil dat jullie dat lezen(niet iedereen hoeft zich aan gesproken te voelen)AUB meiden LEES DIT GOED!!!Ik heb het over met probleen ONTmaagd.Meiden die een relatie begiinen en dat de jongen zehma van haar houd en dat hij haar vraagt om met haar naar bed te gaan.Want hij trouwt toch met haar zehma(er zijn jongens die het wel doen)Maar meiden geloof me meer als de helft trouwet niet met haar!!Ik hoop dat als jullie dat lezen er wat van leren!!Want het doet me pijn als een van onze marokkaanse zusters zoiets overkomt.Want onze eer is zeer belangrijk!Warom zijn onze uoders streng tegen hun dochters?Het komt er op neer dat ze eigenlijk onze maagdenvlies bewaken!!E meiden ten eerste is een reatie haram.Maar ja we leven eenmaal in de 20 eeuw.Maar wat ik als boodschap wil doorgeven:Is meiden als jullie tocgh daaraan beginnen doe het dan voorzichtig.Wees hard tegenover een jongen.Niet goedkoop doen al hou je veeel van hem.laat je niet kennen!!Als hij je vraagt om met hem naar bed te gaan.Moet je het niet doen!!ook al ben je er zeker van dat hij gaat komen,wacht gewoon tot je huwelijksnacht.Doe het zouals onze ouders het hebben gedaan en geleerd!!Met iemand naar bed gaan voor je huwelijk is zwaar Haram!!God vergeeft maar als je dit doet dan safi!!God vervloekt je dan.Als een jongen echt van je hield dan zou hij het niet eens over zn lippen krijgen want hij weet hoe onze cultuur is hij weet dat het niet goed is.Dus als hij jou zo iets vraagt dan weet je dat hij geen respect voor je heeft.Hoe zou hij het vinden als zn zusje zo iets overkomt??Ik had laatst bv een jonge meid van 19,zij leerde een jongen kennen ze waren inmiddels 2 jaar samen in het begin deed hij alles voor haar echt alles hij gaf haar zo veel liefde.dat het leek alsof ze in de 7e hemel was en elke dag vertelde hij als hij een huis had enzo en als zij er klaar voor was,ze gingen trouwen.Tot op een dag dat ze hadden afgesproken.Hij zij dat hij veel van haar hield.en dat hij zn liefde wilde uiten.En als zij van hem hield dan ginge ze ermee akoord.(hij wilde met haar naar bed)Paar dagen later hadden ze afgesproken bij haar thuis(haar ouders waren naar marokko)Ze was enigst kind)Dus het huis was verder leeg)daarna heeft hij haar ontmaagd,zonder voorbehoedsmiddel)Want dat was niet lekker volgens hem)En dat meisje was jong,ze had strenge ouder ze wist niet van de pil.En hij stelde haar gerust dat er niks kon gebeuren en ze gingen toch trouwen,Ging een week voorbij,hij liet niks van zich horen,inmiddels een maand totdat ze besloot om hem te bellen.Voice mail.Nog een paar weken maar niks.Ze merkte dat ze ook niet ongestelsdwerd.Liet een test doen.En toen.....kreeg ze de schrik van haar leven ze was zwanger....Ze deed nog een poging om hem te bellen hij ging over.....Ze vertelde het hem en wilde zn hulp.Dat hij naar haar ouders moest komen...ze was bang....weten julie wat hij zei??Hij lachte haar uit.Hij zei je hebt jezelf wegegeven ee **** denk je dat ik met je ga trouwen??Lachtte en hing op.ze belde terug en smeekte om hulp.Hij stemde toe en ginge naar haar.Nou hij zij ik heb een olplossing,waarna ze instapte ze was blij,ze wist niet wat haar te awchte stond...Totdat ze bij een kliniek kwam, Hij ging naar binnen praatte met de dokter daar.Hij gebaarde naar haar dat ze naar binnen moest.ze kon meteen geholpen worden>Zij paniekerig toen legde de dokter uit waarvoor ze hier was.Het was een abortuskliniek!!Haar vriend liet haar toen geloven dat het beter was,want ze waren te jong voor een kind.Ze gingen binnenkort toch trouwen en dan konden ze zoveel kinderen maken als ze wilde.Nou ze stemde erin mee.Aborus gepleegd klaar.Hij bracht haar naar huis.Daarnaa gingen er maande voorbij en hij liet niks van zich horen,had ook een ander telnr.Zij meskiena ging kapt van binnen.Liet alles vallen,haar studie(rechten)Sliep niet mee,at niet niks.Totdat ze weer een tel. kreeg..van hem.Hij vertelde haar zehma dat hij op vakantie was(kwam er later achter dat het een leugen was)Hij wilde opnieuw beginnen,zij blij.maar hij was veranderd ze moest alles voor hem doen,Ze moest hem haar leven geven!!alles voor hem betalen,alles gewoon,anders zou hij haar gehein verklappen!!Zo ging het 1,5 jaar verder,Totdat ze lichamelijk en geestelijk neer stortte.En op een geven moment totaal van de wereld was.Zwe liep weg,kwam daarna in een psichiatrie terecht.Ze was haarzelf niet meer,herkende haar eigen moeder niet eens.En in middels bleek ooknog datze zwanger was.maar ja zij had beseftte dat niet.Ze wist niet eens wie ze zelf was.Nou mensen jullie begrijpen dat haar fammilie helemaal kapot ging.Zo ging het een jaar voorbij,en met alle hulp ging ze langzaam vooruit en geneesde.Maar haar leven was kapot,haar ouders wilden haar niet meer.In die tijd kwam ze haar ex 1 keer tegen hij lachte haar uit.En noemde haar hoerige gek!!Zij kreeg een huis aangeboden in een andere stad.En probeerde haar leven wat aan te plakken.(dat kind dat ze had,had ze afgestaan,natuurlijk onbewust)Nu leeft ze met een groot liteken en ik als haar hulpverleenster probeer haar te helpen.Nou meiden ik heb dit verhaal globaal proberen te vertellen maar in het echt zijn er nog veeel pijnelijke dingen gebeurd.Om dit te voorkomen probeer ik jullie wat te leren!!Ik hoop dat jullie dit van me aan nemen.Meiden wees voorzichtig.Ik ben hamdoelilah getrouwd,Ik had wel een relatie met hem.Maar ik deed het anders,Hij mcht me met geen 1vinger aanraken,als ik met hem afsprak bleef ik nooit lang weg.Veel meiden veriznen van alles om zelfs s avonds laat bij hem te zijn.een van mn patienten klom zels uit het raan s avondes.Ik niet ,na een half jaar zei ik tegen hem komen of oprotten,Ik ben geen straatmeid!En hij is gekomen.Ik heb het heel slim aangepakt.Voelde me lekker want hij had me nooit aangeraakt,geen eens een knuffel,hij mocht niet eens te dicht bij me staan,Ik had en heb trots!!Ja ik hield veel van hem deed wel hard(van binnen was ik bang dat ik hem kwijtraakte)Maar dat liet ik niet zien,Al hield ik veel van hem en hij had me gevraagd of ik met hem wilde slapen anders zou hij weg gaan,dan had ik hem laten gaan,al deed het pijn.Liever deze pijn(kan je genezen)als gebruikt worden als vuil en dan verlaten worden!!In middels heb ik een zoon van 6mnd.Lieve meiden julie zullen denken is ze gek ofzo.Nee ik wil voorkomen dat jullie in de problemen komen.Mohoen denk na .Ik wens jullie veeeel succes. Moge allah julie harten met liefde bestralen.

Moeslimma87
30-11-2003, 15:00
soubhanallah, zulke verhalen kom je meer en meer tegen!! moge allah ons allen behoeden van zo'n zaken en de vervloekte shaytaan verre van ons houden inchallah, amien ya rabb!!! ps: slim van jou om jou man zn grenzen te laten kennen int begin!!!

Moslima_05
30-11-2003, 18:05
moge allah ons allen behoeden van zo'n zaken en de vervloekte shaytaan verre van ons houden inchallah, amien ya rabb!!! :verdriet: :verdriet: AMIEN!!! :traan1:

Ruselfa
30-11-2003, 19:30
Heftig verhaal hoor.... Ik hoop dat het uiteindelijk een beetje goed is gekomen met dat meisje... Life is a bitch....

Rhizlane100
30-11-2003, 20:15

bedankt dame k weet er nu wat meer van nu k dit gelezen heb zal wat beter met me vriend erover gaan praten want k wil ook niet zo belanden hoe dat meisje ook beland s Love ya

Selina
30-11-2003, 20:43
Is te lang misschien andere keer

talliban
30-11-2003, 21:28
Bad Case la ielaha ielalah

princess87
30-11-2003, 22:52
iK word er echt ziek van als ik zulke dingen lees. Ik wens dat meisje veel geluk en hoop dat alles goed met haar zal komen. En nu weet iedereen waarom de ouders streng zijn, als je dit leest begrijp je het! beslama

sweetlady-casa
01-12-2003, 02:11
sorry dat ik het zeg hoor maar wat ben jij een slechte maatschappelijk werkster zeg!!!!! Lekker iemands verhaal ten 1e hier op internet zetten en ga nou niet zeggen dat het als waarschuwing dient bla bla want er zijn genoeg van zulke verhalen oke? Ten 2e als maatschappelijk werkster hoor jij hier neutraal tegenover te staan en je praat alleen over de marokkaanse meiden er zijn genoeg meiden die nog veel ergere dingen hebben meegemaakt(niet dat dit niet erg was maar oke) Het is goed dat je gelovig bent prachtig zelfs hoe jij en je man alles hebben gedaan maar vind je niet dat je een beetje teveel mensen zo beoordeelt .. De jeugd doet nou eenmaal dingen fout heel fout zelfs maar zij komen dan naar jou toe en mevrouw heeft al haar mening klaar tuurlijk is het in strijd met de islam maar ben jij degene die dat op een gesprek moet toevoegen ?? Leer de meiden wat bij en niet via internet met zulke verhalen van je eigen client zorg er gewoon voor dat jouw client het goed gaat doen in de toekomst en dergelijke maar oordeel haar niet je moet je verplaatsten in haar situatie De mensen op je werk zouden dit berichtje maar eens te lezen krijgen............

Selina
01-12-2003, 04:45
Origineel gepost door ikramm20 Salaam meiden!!Door mn werk als maatschappelijkwerkster kom ik vel in aan merking met marokkaanse meiden.En ze hebben meestal altijd een probleem en af en toe ga ik hier surfen op internet en lees dat probleen ook hier vandaar dat ik wil dat jullie dat lezen(niet iedereen hoeft zich aan gesproken te voelen)AUB meiden LEES DIT GOED!!!Ik heb het over met probleen ONTmaagd.Meiden die een relatie begiinen en dat de jongen zehma van haar houd en dat hij haar vraagt om met haar naar bed te gaan.Want hij trouwt toch met haar zehma(er zijn jongens die het wel doen)Maar meiden geloof me meer als de helft trouwet niet met haar!!Ik hoop dat als jullie dat lezen er wat van leren!!Want het doet me pijn als een van onze marokkaanse zusters zoiets overkomt.Want onze eer is zeer belangrijk!Warom zijn onze uoders streng tegen hun dochters?Het komt er op neer dat ze eigenlijk onze maagdenvlies bewaken!!E meiden ten eerste is een reatie haram.Maar ja we leven eenmaal in de 20 eeuw.Maar wat ik als boodschap wil doorgeven:Is meiden als jullie tocgh daaraan beginnen doe het dan voorzichtig.Wees hard tegenover een jongen.Niet goedkoop doen al hou je veeel van hem.laat je niet kennen!!Als hij je vraagt om met hem naar bed te gaan.Moet je het niet doen!!ook al ben je er zeker van dat hij gaat komen,wacht gewoon tot je huwelijksnacht.Doe het zouals onze ouders het hebben gedaan en geleerd!!Met iemand naar bed gaan voor je huwelijk is zwaar Haram!!God vergeeft maar als je dit doet dan safi!!God vervloekt je dan.Als een jongen echt van je hield dan zou hij het niet eens over zn lippen krijgen want hij weet hoe onze cultuur is hij weet dat het niet goed is.Dus als hij jou zo iets vraagt dan weet je dat hij geen respect voor je heeft.Hoe zou hij het vinden als zn zusje zo iets overkomt??Ik had laatst bv een jonge meid van 19,zij leerde een jongen kennen ze waren inmiddels 2 jaar samen in het begin deed hij alles voor haar echt alles hij gaf haar zo veel liefde.dat het leek alsof ze in de 7e hemel was en elke dag vertelde hij als hij een huis had enzo en als zij er klaar voor was,ze gingen trouwen.Tot op een dag dat ze hadden afgesproken.Hij zij dat hij veel van haar hield.en dat hij zn liefde wilde uiten.En als zij van hem hield dan ginge ze ermee akoord.(hij wilde met haar naar bed)Paar dagen later hadden ze afgesproken bij haar thuis(haar ouders waren naar marokko)Ze was enigst kind)Dus het huis was verder leeg)daarna heeft hij haar ontmaagd,zonder voorbehoedsmiddel)Want dat was niet lekker volgens hem)En dat meisje was jong,ze had strenge ouder ze wist niet van de pil.En hij stelde haar gerust dat er niks kon gebeuren en ze gingen toch trouwen,Ging een week voorbij,hij liet niks van zich horen,inmiddels een maand totdat ze besloot om hem te bellen.Voice mail.Nog een paar weken maar niks.Ze merkte dat ze ook niet ongestelsdwerd.Liet een test doen.En toen.....kreeg ze de schrik van haar leven ze was zwanger....Ze deed nog een poging om hem te bellen hij ging over.....Ze vertelde het hem en wilde zn hulp.Dat hij naar haar ouders moest komen...ze was bang....weten julie wat hij zei??Hij lachte haar uit.Hij zei je hebt jezelf wegegeven ee **** denk je dat ik met je ga trouwen??Lachtte en hing op.ze belde terug en smeekte om hulp.Hij stemde toe en ginge naar haar.Nou hij zij ik heb een olplossing,waarna ze instapte ze was blij,ze wist niet wat haar te awchte stond...Totdat ze bij een kliniek kwam, Hij ging naar binnen praatte met de dokter daar.Hij gebaarde naar haar dat ze naar binnen moest.ze kon meteen geholpen worden>Zij paniekerig toen legde de dokter uit waarvoor ze hier was.Het was een abortuskliniek!!Haar vriend liet haar toen geloven dat het beter was,want ze waren te jong voor een kind.Ze gingen binnenkort toch trouwen en dan konden ze zoveel kinderen maken als ze wilde.Nou ze stemde erin mee.Aborus gepleegd klaar.Hij bracht haar naar huis.Daarnaa gingen er maande voorbij en hij liet niks van zich horen,had ook een ander telnr.Zij meskiena ging kapt van binnen.Liet alles vallen,haar studie(rechten)Sliep niet mee,at niet niks.Totdat ze weer een tel. kreeg..van hem.Hij vertelde haar zehma dat hij op vakantie was(kwam er later achter dat het een leugen was)Hij wilde opnieuw beginnen,zij blij.maar hij was veranderd ze moest alles voor hem doen,Ze moest hem haar leven geven!!alles voor hem betalen,alles gewoon,anders zou hij haar gehein verklappen!!Zo ging het 1,5 jaar verder,Totdat ze lichamelijk en geestelijk neer stortte.En op een geven moment totaal van de wereld was.Zwe liep weg,kwam daarna in een psichiatrie terecht.Ze was haarzelf niet meer,herkende haar eigen moeder niet eens.En in middels bleek ooknog datze zwanger was.maar ja zij had beseftte dat niet.Ze wist niet eens wie ze zelf was.Nou mensen jullie begrijpen dat haar fammilie helemaal kapot ging.Zo ging het een jaar voorbij,en met alle hulp ging ze langzaam vooruit en geneesde.Maar haar leven was kapot,haar ouders wilden haar niet meer.In die tijd kwam ze haar ex 1 keer tegen hij lachte haar uit.En noemde haar hoerige gek!!Zij kreeg een huis aangeboden in een andere stad.En probeerde haar leven wat aan te plakken.(dat kind dat ze had,had ze afgestaan,natuurlijk onbewust)Nu leeft ze met een groot liteken en ik als haar hulpverleenster probeer haar te helpen.Nou meiden ik heb dit verhaal globaal proberen te vertellen maar in het echt zijn er nog veeel pijnelijke dingen gebeurd.Om dit te voorkomen probeer ik jullie wat te leren!!Ik hoop dat jullie dit van me aan nemen.Meiden wees voorzichtig.Ik ben hamdoelilah getrouwd,Ik had wel een relatie met hem.Maar ik deed het anders,Hij mcht me met geen 1vinger aanraken,als ik met hem afsprak bleef ik nooit lang weg.Veel meiden veriznen van alles om zelfs s avonds laat bij hem te zijn.een van mn patienten klom zels uit het raan s avondes.Ik niet ,na een half jaar zei ik tegen hem komen of oprotten,Ik ben geen straatmeid!En hij is gekomen.Ik heb het heel slim aangepakt.Voelde me lekker want hij had me nooit aangeraakt,geen eens een knuffel,hij mocht niet eens te dicht bij me staan,Ik had en heb trots!!Ja ik hield veel van hem deed wel hard(van binnen was ik bang dat ik hem kwijtraakte)Maar dat liet ik niet zien,Al hield ik veel van hem en hij had me gevraagd of ik met hem wilde slapen anders zou hij weg gaan,dan had ik hem laten gaan,al deed het pijn.Liever deze pijn(kan je genezen)als gebruikt worden als vuil en dan verlaten worden!!In middels heb ik een zoon van 6mnd.Lieve meiden julie zullen denken is ze gek ofzo.Nee ik wil voorkomen dat jullie in de problemen komen.Mohoen denk na .Ik wens jullie veeeel succes. Moge allah julie harten met liefde bestralen Wie ben jij om zo iets te zeggen,terwijl jij zelf ook zwaar haram bezig was:jammer:en trouwens beroepsgeheim heb je toch en roddelen is ook zwaar haram :rolleyes: Moge allah je leiden

sabigha
01-12-2003, 12:57
Origineel gepost door sweetlady-casa sorry dat ik het zeg hoor maar wat ben jij een slechte maatschappelijk werkster zeg!!!!! Lekker iemands verhaal ten 1e hier op internet zetten en ga nou niet zeggen dat het als waarschuwing dient bla bla want er zijn genoeg van zulke verhalen oke? Ten 2e als maatschappelijk werkster hoor jij hier neutraal tegenover te staan en je praat alleen over de marokkaanse meiden er zijn genoeg meiden die nog veel ergere dingen hebben meegemaakt(niet dat dit niet erg was maar oke) Het is goed dat je gelovig bent prachtig zelfs hoe jij en je man alles hebben gedaan maar vind je niet dat je een beetje teveel mensen zo beoordeelt .. De jeugd doet nou eenmaal dingen fout heel fout zelfs maar zij komen dan naar jou toe en mevrouw heeft al haar mening klaar tuurlijk is het in strijd met de islam maar ben jij degene die dat op een gesprek moet toevoegen ?? Leer de meiden wat bij en niet via internet met zulke verhalen van je eigen client zorg er gewoon voor dat jouw client het goed gaat doen in de toekomst en dergelijke maar oordeel haar niet je moet je verplaatsten in haar situatie De mensen op je werk zouden dit berichtje maar eens te lezen krijgen............ F.u.c.k. haar! Ze is geen maatschappelijk werkster, wantuhhhhh haar Nederlands is s.h.i.t. Enne aangezien ze een maatschappelijk werkster is moet ze toch wel weten dat niemand zomaar een abortuskliniek binnen kan wandelen! Zoiets gaat altijd via een huisarts en niet via mannelijke vrienden.....Wahahahaha mensen hebben echt niets te doen....... :D

laylanador
01-12-2003, 13:09
Origineel gepost door Moslima_05 moge allah ons allen behoeden van zo'n zaken en de vervloekte shaytaan verre van ons houden inchallah, amien ya rabb!!! :verdriet: :verdriet: AMIEN!!! :traan1: Dat soort verhalen ook je steeds vaker een meisje die bij me op school zat ze leek zo onschuldig tot ze op een dag zwanger raakte ze wist geen raad meer :( moge allah ons behoeden ja amin

Isha
01-12-2003, 13:39
Goed van je meid!! Zo kunnen misschien meiden leren van de fouten van anderen, van dit meisje in dit geval! Petje af dat je het hebt geplaatst!

NoreJihan
01-12-2003, 14:34
Origineel gepost door Jamila16 hallo! ik vind dat jullie haarr niet zo moeten aanvallen! ze doet iets om jullie te waarschuwen tegen die jongens...en er zijn heel veel meiden die hie wat van leren dus als je zulke verhalen niet leuk vindt dan......nou...lees ze dan gewoon niet en ik hoop dat jullie de later geen spijt van krijgen. moge allah ons allemal beschermen! :) Ze heeft een beroepsgeheim en zoals iemand al eerder zei:'' Ze is een maatschappelijke werkster'' Ze moet anders tegen zulke situaties kijken. Ze bedoelt het goed ,maar heeft het fout aangepakt veel liefs, NoreJihan :zwaai:

wardawarda
01-12-2003, 15:53

salam, blijkbaar kan het niet vaak genoeg gezegd worden, want het gebeurt nog dagelijks zulke dingen. En elk meisje die dit leest en er iets mee gaat doen en er vanaf nu beter opgaat letten is mooi weer eentje meegenomen. En wat beroepsgeheim betreft, ze noemt toch geen namen of zo, ze3ma jullie weten wat beroepsgeheim is. eerst weten wat een woord :confused: inhoud en dan reageren a.u.b GOED GEDAAN MEID :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4