Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkoopster

Audry
16-02-2008, 15:15

Verwachten ze dat je je c.v. meeneemt als je op sollicitatiegesprek gaat of is het voldoende als ik mijn ervaringen vertel?

lina2000
16-02-2008, 15:39
meid, altijd je cv meegeven,ook all zoek je alleen een weekeid baantje,ze willen als van je wetten, voor dat ze je aannemen.

whataday
16-02-2008, 16:27
Als je een beetje professioneel over wilt komen... cv mee!!

miss_z84
16-02-2008, 16:35
CV!! Haha voor n vrijwilligersbaan moet je je CV inleveren, laat staan een betaalde baan!

Audry
16-02-2008, 16:49

CV!! Haha voor n vrijwilligersbaan moet je je CV inleveren, laat staan een betaalde baan! Huh??

hanane89
16-02-2008, 17:29
een nette sollicitatie brief, daarnaast een Cv met referenties. Hanane

miss_z84
16-02-2008, 17:37
Huh?? Verkoopster = betaalde baan! Bij een stichting of organisatie vrijwilligerswerk doen = onbetaalde baan! Om een functie te krijgen bij bijv. Amnesty International moet je gewoon ook op gesprek gaan en je CV inleveren. Dus mijn punt is, als je voor een vrijwilligers (onbetaalde) baan je CV moet inleveren, dan is het vanzelfsprekend om dit te doen voor een betaalde baan zoals verkoopster!! *was mijn opmerking echt zo moeilijk te begrijpen..:moe: *

Audry
16-02-2008, 17:42
een nette sollicitatie brief, daarnaast een Cv met referenties. Hanane En als je alleen een c.v. meeneemt zonder sollicitatie brief? Verkoopster = betaalde baan! Bij een stichting of organisatie vrijwilligerswerk doen = onbetaalde baan! Om een functie te krijgen bij bijv. Amnesty International moet je gewoon ook op gesprek gaan en je CV inleveren. Dus mijn punt is, als je voor een vrijwilligers (onbetaalde) baan je CV moet inleveren, dan is het vanzelfsprekend om dit te doen voor een betaalde baan zoals verkoopster!! *was mijn opmerking echt zo moeilijk te begrijpen..:moe: * Ja, omdat je ineens over vrijwillgersbaan begon.

hanane89
16-02-2008, 17:50
Het is natuurlijk belangerijk om een nette sollicitatie brief mee te nemen, zo kun je laten zien dat je alle mee brengt, hun kunnen je sollicitatie brief er na lezen , of even snel door lezen om te kijken wat jou geschikt maakt tot die baan. Ik hoop dat ik je hierbij heb geinformeerd. Hanane

Audry
16-02-2008, 17:52
Het is natuurlijk belangerijk om een nette sollicitatie brief mee te nemen, zo kun je laten zien dat je alle mee brengt, hun kunnen je sollicitatie brief er na lezen , of even snel door lezen om te kijken wat jou geschikt maakt tot die baan. Ik hoop dat ik je hierbij heb geinformeerd. Hanane Dank je Hanane. :sjans: Heb jij misschien. tips (of een voorbeeld brief) van een sollicitatiebrief voor zo'n functie?

AmazighPearl_
17-02-2008, 00:23
Wel meenemen!