Bekijk originele versie : het begin van een nieuw perspectief?
Hebben jullie vandaag het nieuws gevolgd? Een paar positieve krachten uit israel en de palestijnse gebieden (die je niet zou moeten onderschatten) zijn met elkaar tot overeenstemming gekomen....aleen, ja hoor....de regeringen liggen weer dwars!!
Op dit moment worden zowel in Israel als in de Palestijnse gebieden mensen gemobiliseerd, iedereen krijgt een folder waarin de iedeeen zijn uitgewerkt...Jongens dit is echt toppie!! Een ieder wordt op deze manier betrokken, en kan zo zijn eigen mening vormen, en wat het resultaat zal zijn.........ik volg het met belangstelling!! Een ding weet ik zeker: Democratie houdt in dat als regeringen niet meer hun volk vertegenwoordigen, ze niet meer lang te leven hebben....en maybe that's the problem...
Hulde aan degenen die dit proces op gang hebben gezet, dat zijn mensen met lef, mensen die durven te bewegen om oplossingen te zoeken voor hun leefomgeving...
Jihad en de strijd tegen het terrorisme...Bush en Bin laden...het is allemaal ooit ergens begonnen....misschien dat een nieuw begin aldaar...ok, ik loop vooruit op zaken...maareuh, volgen die ontwikkelingen jongens, absoluut...!!!
Ik ken het plan niet, maar laten we maar hopen op een wonder
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 00:05
Je bedoeld hulde aan die 'mensen' met veel onschuldig bloed aan hun handen.....de mensen die de Irakezen zomaar wilde wegvagen omdat hun werknemertje plotseling bazig wou doen....dat pikt de baas die jouw hulde ontvangt niet......''jij gaat eraan makker!'' roept de baas met een vurige blik en wijsvinger.....heel bureau van de baas werd overhoop gehaald en het papier moesten het bekopen....het slingerde overal naar toe.....de bevolking, Mo en Faat modaal moeten het met hun levens bekopen omdat baas Amerika ruzie had met werknemer Saddam.....
Je moet niet alles geloven beste krytje......en al helemaal niet wanneer het afkomstig is van de gebruikelijke media......jij hebt een eigen waarnemings-gave gekregen van jouw en mijn Schepper.....gebruik die in het vervolg rytje. ;)
sneakynawal
30-11-2003, 00:07
Zo jullie houden volgens mij dag en nacht het nieuws bij.. deze topic is niets voor mij :(
HeyoanQT
30-11-2003, 00:08
Maar Bidawi je moet toch erkennen dat deze neerwaartse spiraal niet door kan gaan? Eens moeten de mensen de kracht vinden om uit deze draaimolen te springen en elkaar te tolereren. Hoop ik, steeds negatief doen helpt ook niets.
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 00:10
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Zo jullie houden volgens mij dag en nacht het nieuws bij.. deze topic is niets voor mij :(
Zullen we de jacht voeren op MSN lieverd ? :D
Ben jij ook weer blij :D :o
sneakynawal
30-11-2003, 00:17
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Zullen we de jacht voeren op MSN lieverd ? :D
Ben jij ook weer blij :D :o
Ah zomaaaaaaar denk jij dat ik 1 of ander easy chick ben... om ff op msn te gaan zitten... :o ... ik ga morgen ook het nieuws volgen..en dan ga ik ook die-hard topics plaatsen!!! :kwaad:
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 00:23
Ah zomaaaaaaar denk jij dat ik 1 of ander easy chick ben... om ff op msn te gaan zitten... :o ... ik ga morgen ook het nieuws volgen..en dan ga ik ook die-hard topics plaatsen!!! :kwaad:
Come on babe.....heb ik je tedere vrouwen hartje geraakt.....gaan we :ego: doen?.....ik bedoel iedereen kijkt mee dus je voelt je in je waarde aangetast....nee lieffie het was maar een geintje.....ach wat kunnen ons die kaaskoppen schelen:D......zullen we saampies de roddelbladen als Nova en Netwerk door nemen? :D
sneakynawal
30-11-2003, 00:37
Come on babe.....heb ik je tedere vrouwen hartje geraakt.....gaan we :ego: doen?.....ik bedoel iedereen kijkt mee dus je voelt je in je waarde aangetast....nee lieffie het was maar een geintje.....ach wat kunnen ons die kaaskoppen schelen:D......zullen we saampies de roddelbladen als Nova en Netwerk door nemen? :D
Ha ha ha..!
Waar heb je die onzin gehaald... cliche cliche... maar goed...
hmmZzz
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 00:43
Ha ha ha..!
Waar heb je die onzin gehaald... cliche cliche... maar goed...
hmmZzz
Voor menig CS-terrorist klinkt jouw reactie denk ik ook cliché....zo goed? :D
Hhmzzz ja ;)
sneakynawal
30-11-2003, 00:46
Voor menig CS-terrorist klinkt jouw reactie denk ik ook cliché....zo goed? :D
Hhmzzz ja ;)
ik ben geen terrorist.. ik heb alle mensen namelijk voor LIEF...
hmmZzz ok... ;)
Je bedoeld hulde aan die 'mensen' met veel onschuldig bloed aan hun handen.....de mensen die de Irakezen zomaar wilde wegvagen omdat hun werknemertje plotseling bazig wou doen....dat pikt de baas die jouw hulde ontvangt niet......''jij gaat eraan makker!'' roept de baas met een vurige blik en wijsvinger.....heel bureau van de baas werd overhoop gehaald en het papier moesten het bekopen....het slingerde overal naar toe.....de bevolking, Mo en Faat modaal moeten het met hun levens bekopen omdat baas Amerika ruzie had met werknemer Saddam.....
Je moet niet alles geloven beste krytje......en al helemaal niet wanneer het afkomstig is van de gebruikelijke media......jij hebt een eigen waarnemings-gave gekregen van jouw en mijn Schepper.....gebruik die in het vervolg rytje. ;)
Met de waarnemingsgave die ik gekregen heb weiger ik om alleen in te gaan op jouw bevindingen, en laat ik me juist verder orienteren door bv de gebruikelijke media.. vervolgens neem ik waar dat er zowel Israelieten als palestijnen zijn, die het verleden steeds als excuus gebruiken om de vicieuze cirkel in stand te houden...intrepeteer ik die waarnemingen met mn verstand, besef ik dat de schepper ons dat vermogen nooit gegeven kan hebben om zijn eigen creaties te vernietigen...
Omdat ik geloof in de waarnemings-gave van de schepper, geloof ik ook dat anderen met hun waarnemings-gaven qua potentie in staat zijn hun problemen op te lossen....ga daar eens een op in, daar was mijn topic voor bedoeld....en hou op met die flauwekul.....Ik nodig je uit om ff op inhoudsniveau te reageren, of is het je intentie de discussie te ontwijken en op betrekkingsniveau verder te gaan? Ik snap niet zo goed wat de bevrediging kan zijn...dit is internet, we zijn toch allemaal anoniem??
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 00:58
ik ben geen terrorist.. ik heb alle mensen namelijk voor LIEF...
hmmZzz ok... ;)
Hahaha :D
Beeldspraak is ver te zoeken bij jou....Centraal Stations maken hersentjes nu eenmaal bekrompen.....maargoed lieffie jij bent denk ik ook een LIEF meisje.....de wereld kan meer van jouw soort lieve mensen gebruiken :p
Slaaplekker lieffie :D
sneakynawal
30-11-2003, 01:05
Hahaha :D
Beeldspraak is ver te zoeken bij jou....Centraal Stations maken hersentjes nu eenmaal bekrompen.....maargoed lieffie jij bent denk ik ook een LIEF meisje.....de wereld kan meer van jouw soort lieve mensen gebruiken :p
Slaaplekker lieffie :D
Bah bah.. jij met je vooroordeel... zomaar denk jij over mij, dat ik mij dagelijks op het CS bevind...
- beeldspraak ver te zoeken?
- hersens bekrompen (ik hoop het nie.. moet nog afstuderen!)
Je vindt mij naief.. goedgelovig...
Je bent vaag.. Ga maar slapen!!!
Bidawi_Mazlot
30-11-2003, 01:13
Bah bah.. jij met je vooroordeel... zomaar denk jij over mij, dat ik mij dagelijks op het CS bevind...
- beeldspraak ver te zoeken?
- hersens bekrompen (ik hoop het nie.. moet nog afstuderen!)
Je vindt mij naief.. goedgelovig...
Je bent vaag.. Ga maar slapen!!!
http://www.kidscards.org/cards/rose.gif
Dit wil af en toe wel eens helpen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.