Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kruimeltaart

sneakynawal
29-11-2003, 23:36

Ik ga morgen kruimeltaart maken... voor mijzelf.. mjammie... En de voorbereidingen... staan op de verpakking, van Honig.. of was het Honing.. nee Honig, was het... En ja dat ga ik dus morgen maken! Als ik nog zin heb... anders begin ik... en dan laat ik mijn moeder het afmaken...:D Ik vind het namelijk helemaal nie leuk om in de keuken te staan, het is ook de eerste keer, dat ik me in Cuisine begeef..:)

lalla_Amina
29-11-2003, 23:56
ohh lekker ............ en dat moet jij nu pas zeggen he zaterdagavond.......... yaak morgen winkels dicht en ga niet ver winkelen voor een pakje honig... stuur ss wat morgen a pipo

sneakynawal
30-11-2003, 00:44
Nee ik heb het al in huis gehaald... wees nie bang!

OUIDAD1
01-12-2003, 14:33
laat weten als het gelukt is..

lalla_Amina
01-12-2003, 20:23

yah he trouwens is het nog gelukt????

sneakynawal
01-12-2003, 20:36
Ik heb het nog niet gemaakt... ik heb tegen mijn moeder gezegd: Ma... als je zin hebt in taart.. kan je hem gaan maken :D Ik ben lui... en begeef mij nooit in de keuken... :huil:

lalla_Amina
01-12-2003, 22:01
whuahahah, ewa yahh zo we hebben wat gemeen!!! :D :D w8en tot ma het gewoon maakt.. en zeggguhh laat een groot stukie voor m ewa yahhh ikke keuken misschien over paar jaren zal het lukken incha allah ohyahh zondag voor het eerst van me leven wat gemaakt zonder ma in de keuken (lmsemem) agg yahh

sneakynawal
01-12-2003, 22:13
Origineel gepost door lalla_Amina whuahahah, ewa yahh zo we hebben wat gemeen!!! :D :D w8en tot ma het gewoon maakt.. en zeggguhh laat een groot stukie voor m ewa yahhh ikke keuken misschien over paar jaren zal het lukken incha allah ohyahh zondag voor het eerst van me leven wat gemaakt zonder ma in de keuken (lmsemem) agg yahh Hey kei goed :goedzo:.... mijn ma zou in de lucht springen, als ik dat zou maken... maar ik vindt het niet leuk om in de keuken te staan, dus daarom doe ik het nie graag... ach ja... de tijd zal het leren...!

Tazawi
13-05-2006, 01:26
mag ik de kruimels van je kruimeltaart als je klaar bent met eten?..ikkie honger hebbuuuu :nijn: hop hop hop