Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom slenteren (sommige) Marokkaanse jongens bijna altijd op het Centraal Station?

Pagina's : [1] 2 3

_MaJesTeiT_
03-09-2002, 22:48

Hallo luitjes, Kan iemand mij een antwoord geven op mijn volgende vraag? Waarom slenteren (sommige) Marokkaanse jongens bijna altijd op het Centraal Station? Kunnen ze niks nuttigs doen, bijvoorbeeld zoals werken of naar school gaan? Dan doe je tenmiste wat.... Waar gaat de wereld met ons heen of beter gezegd waar gaat de mens van tegenwoordig heen? Ik hoor het dan nog wel van jullie onbekenden en bekenden wezens waar je ook maar bent groet ik jullie en wens ik jullie een fijne avond............. ;) groetjes van mij

tangia19
03-09-2002, 22:50
daar zijn ze marokkaans voor ,daarom

tangia19
03-09-2002, 22:58
Origineel gepost door Pim Ja waarom? Hoort bij de cultuur denk ik.. cultuur???laat me niet lachen man.... :eek:

VersaceGirl
03-09-2002, 23:57
Origineel gepost door marwan21 Waarom slenteren jullie marokkaanse meiden altijd door de stad hebben jullie dan niks te doen dat is hetzelfde nou er staan meer marokaanse jongens op het station dan marokaanse meisjes in de stad hoor!!!!!!!!!!!

Sjakie
03-09-2002, 23:59

Origineel gepost door Saida Hallo luitjes, Kan iemand mij een antwoord geven op mijn volgende vraag? Waarom slenteren (sommige) Marokkaanse jongens bijna altijd op het Centraal Station? Kunnen ze niks nuttigs doen, bijvoorbeeld zoals werken of naar school gaan? Dan doe je tenmiste wat.... Waar gaat de wereld met ons heen of beter gezegd waar gaat de mens van tegenwoordig heen? Ik hoor het dan nog wel van jullie onbekenden en bekenden wezens waar je ook maar bent groet ik jullie en wens ik jullie een fijne avond............. ;) groetjes van mij Voorbeeld: Utjuh....CS...:) Al3afriet P.s. triestheid alom

nadia523
04-09-2002, 12:59
marwan je hebt gelijk de stad zit propvol met marokkaanse meisjes. Als ik naar de stad ga dan ga ik omdat ik daar iets moet kopen maar volgens mij lopen die marokkaanse meisjes daar alleen maar modeshow te lopen en kijken ze of ze nog wat aan de haak kunnen slaan.

freemale
04-09-2002, 14:15
Hmmm, ik ben ook erg benieuwd maar blijkbaar weten ze het zelf ook niet gezien het aantal reacties...

Sarahsalima
04-09-2002, 23:05
Origineel gepost door Pim Ja waarom? Hoort bij de cultuur denk ik.. je hebt geen betere reactie kunnen bedenken PIM CULTUUR en PIM heeft echt een magische samenhang If you know what I mean ;)

tangia19
05-09-2002, 21:25
Origineel gepost door Sarahsalima je hebt geen betere reactie kunnen bedenken PIM CULTUUR en PIM heeft echt een magische samenhang If you know what I mean ;) go go girl :D

Jemal2002
05-09-2002, 22:02
Origineel gepost door Saida Hallo luitjes, Kan iemand mij een antwoord geven op mijn volgende vraag? Waarom slenteren (sommige) Marokkaanse jongens bijna altijd op het Centraal Station? Kunnen ze niks nuttigs doen, bijvoorbeeld zoals werken of naar school gaan? Dan doe je tenmiste wat.... Waar gaat de wereld met ons heen of beter gezegd waar gaat de mens van tegenwoordig heen? Ik hoor het dan nog wel van jullie onbekenden en bekenden wezens waar je ook maar bent groet ik jullie en wens ik jullie een fijne avond............. ;) groetjes van mij Centraal station a.k.a the meeting point...... wat wil je nog meer veel mensen, verschillende mensen veel meisjes, veel jongens gezelligheid!!! vanuit cs kan je direct een trein pakken naar een van de vele andere centraal stationen binnen nederland. http://stuwww.kub.nl/~s935425/bommel/kvk/pub/bestanden/conducteur/opeens.gif :idee: http://stuwww.kub.nl/~s935425/bommel/kvk/pub/bestanden/conducteur/je-wordt.gif Elke dag weer een miljoenenpubliek ze staan toch de heledag op het station???

-Reda-
05-09-2002, 22:24
Origineel gepost door Saida Hallo luitjes, Kan iemand mij een antwoord geven op mijn volgende vraag? Waarom slenteren (sommige) Marokkaanse jongens bijna altijd op het Centraal Station? Kunnen ze niks nuttigs doen, bijvoorbeeld zoals werken of naar school gaan? Dan doe je tenmiste wat.... Waar gaat de wereld met ons heen of beter gezegd waar gaat de mens van tegenwoordig heen? Ik hoor het dan nog wel van jullie onbekenden en bekenden wezens waar je ook maar bent groet ik jullie en wens ik jullie een fijne avond............. ;) groetjes van mij Ze zijn doelloos:D:D:D:D

tangia19
05-09-2002, 22:27
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Ze zijn doelloos:D:D:D:D dat zijn de babbels :D :D

mtalsi
05-09-2002, 22:48
in de marokkaanse cultuur is het een gewoonte om s'avonds (vooral zomers) naar buiten te gaan tot laat in de avond te blijven met vrienden gezellig praten etc.. dit in tegenstelling tot de nederlandse cultuur waar men het een gewoonte vindt om s'avonds samen met de hele familie thuis gezellige dingen te doen... vandaar dat je natuurlijk ook groepen marokkanen in de avond ziet buiten op de hoekjes..althans daar waar veel marokkanen wonen... en wanneer het koopavond is gaan ze dus naar de stad maar ook om natuurlijk te kijken of er nog wel ergens een leuk meissie te vinden is... 'k ben d'r ook bijna elke koopavond en zaterdag in de stad .. gewoon gezellig met je vrienden richting stad gaan leuke gesprekken houden de tijd doden... k bedoel ..'t is toch niet slecht om naar de sad te gaan met je vrienden om de tijd te doden zolang niemand er last van heeft! Abdelouahed :zwaai:

mihan
05-09-2002, 22:54
Centraal is een leuke plek, je komt daar de leukste mensen tegen. Ik zelf kom daar elke dag veel leuke marokkaanse meisjes tegen. Soms zelf op exacte tijdstippen. Echt leuk vind ik dat

eme3esh
06-09-2002, 00:20

salaam allemaal, ik kan op deze vraag een antwoord geven maar dat geld niet voor alle marokkanen en geld alleen voor Rotterdam CS. de jongens die hier hele dagen rondhangen zijn -----> 1) drugsrunners 2) zakkenrollers 3) schandknaapjes (vooral achter cs) de ander jongens die er niet hele dagen rondhangen zijn reizigers of wachten op iemand ik hoop hiermee een antwoord te hebben gegeven op je vraag

Pagina's : [1] 2 3