Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Past Bij Wie?

ChOcOtOfFfF
29-11-2003, 22:59

Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet ook druk zijn anders wordt het zo saai:gniffel: Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet juist rustig zijn, anders wordt het een gekkenhuis ;) Ik ben heel rustig en zoek absoluut een rustige man/vrouw, ik hou niet van herrie :o Ik ben rustig en zoek een man die sowiezo veel praatjes heeft:cool: Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken :melig: Ik ben en serieus type, en verwacht dit ook van mijn partner :o Het maakt mij niks uit, als ik maar een man/vrouw krijg :( Dat zie ik dan wel weer, als hij/zij maar mooi is :Iluvu: Sorry ik ben niet zo goed in meningen vormen, mijn ouders maken mijn keuzes voor mij:verdriet: Anders namelijk.... :zwaai:

khalied
30-11-2003, 12:00
succes

Bachelorette
30-11-2003, 12:23
had er dan een poll van gemaakt meissie, maar ik zou gaan voor:::::::::::::::::::: Ik ben rustig en zoek een man die sowiezo veel praatjes heeft:cool:

missie_19
30-11-2003, 12:27
IK BEN MEESTAL SUPER DRUK ALS IK IEMAND GOED KEN, DUS WIL IK OOK EEN DRUK IEMAND, LEKKER GEZAMELIJK GEK DOEN

SweetRose
30-11-2003, 13:28

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Ik ben heel rustig en zoek absoluut een rustige man/vrouw, ik hou niet van herrie :o Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken :melig: Ergens tussen deze twee bevind ik mij met Ali :p

Marocca
30-11-2003, 13:34
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken ;)

HappyGurl
30-11-2003, 15:30
Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet ook druk zijn anders wordt het zo saai... :hihi: Anders word ik depressief.. en zo wil hij me egt niet zien.. :hihi:

ibtiessem18
30-11-2003, 15:47
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken Ik ben en serieus type, en verwacht dit ook van mijn partner :hihi:

praatjes
30-11-2003, 15:51
Origineel gepost door Bachelorette had er dan een poll van gemaakt meissie, maar ik zou gaan voor:::::::::::::::::::: Ik ben rustig en zoek een man die sowiezo veel praatjes heeft:cool: Ohw verdomd ik was ook op zoek naar jou, ik heb jou nodig :Iluvu:

Lady_moi
30-11-2003, 16:18
:lol: :lol: ze heeft duidelijk u naam genoemd he :D ok ik ben echt superrrrrdruk wollah bijna hyper :maf: en dus moet hij ook druk zijn :hihi: :zwaai: