Bekijk originele versie : Wie Past Bij Wie?
ChOcOtOfFfF
29-11-2003, 22:59
Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet ook druk zijn anders wordt het zo saai:gniffel:
Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet juist rustig zijn, anders wordt het een gekkenhuis ;)
Ik ben heel rustig en zoek absoluut een rustige man/vrouw, ik hou niet van herrie :o
Ik ben rustig en zoek een man die sowiezo veel praatjes heeft:cool:
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken :melig:
Ik ben en serieus type, en verwacht dit ook van mijn partner :o
Het maakt mij niks uit, als ik maar een man/vrouw krijg :(
Dat zie ik dan wel weer, als hij/zij maar mooi is :Iluvu:
Sorry ik ben niet zo goed in meningen vormen, mijn ouders maken mijn keuzes voor mij:verdriet:
Anders namelijk.... :zwaai:
Bachelorette
30-11-2003, 12:23
had er dan een poll van gemaakt meissie,
maar ik zou gaan voor::::::::::::::::::::
missie_19
30-11-2003, 12:27
IK BEN MEESTAL SUPER DRUK ALS IK IEMAND GOED KEN, DUS WIL IK OOK EEN DRUK IEMAND, LEKKER GEZAMELIJK GEK DOEN
SweetRose
30-11-2003, 13:28
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ik ben heel rustig en zoek absoluut een rustige man/vrouw, ik hou niet van herrie :o
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken :melig:
Ergens tussen deze twee bevind ik mij met Ali :p
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken ;)
HappyGurl
30-11-2003, 15:30
Ik ben superdruk, mijn man/vrouw moet ook druk zijn anders wordt het zo saai... :hihi: Anders word ik depressief.. en zo wil hij me egt niet zien.. :hihi:
ibtiessem18
30-11-2003, 15:47
Ik ben een vrolijk type en mijn man/vrouw moet absoluut op mijn lachspieren werken
Ik ben en serieus type, en verwacht dit ook van mijn partner
:hihi:
praatjes
30-11-2003, 15:51
Origineel gepost door Bachelorette
had er dan een poll van gemaakt meissie,
maar ik zou gaan voor::::::::::::::::::::
Ohw verdomd ik was ook op zoek naar jou, ik heb jou nodig :Iluvu:
Lady_moi
30-11-2003, 16:18
:lol: :lol:
ze heeft duidelijk u naam genoemd he :D
ok ik ben echt superrrrrdruk wollah bijna hyper :maf: en dus moet hij ook druk zijn :hihi:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.