Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben heel erg rijk, ik verdien bakken met geld

Pagina's : [1] 2

praatjes
29-11-2003, 22:24

Welk van jullie meisjes zou het leuk vinden om de rest van mijn leven mijn willen helpen met het uitgeven van al dat geld?? :confused:

sneakynawal
29-11-2003, 22:26
Ik ben nog rijker... :lekkerpuh:

chebhassan
29-11-2003, 22:26
EEEEEEE kifesch alleen ik heb zo veel geld het wilt niet op dammmmmmm

sneakynawal
29-11-2003, 22:27
IK sta in de Quote 500 :D

Tarkiztia
29-11-2003, 22:29

zielieger kan niet

MocrowGirlBella
29-11-2003, 22:31
Origineel gepost door praatjes Welk van jullie meisjes zou het leuk vinden om de rest van mijn leven mijn willen helpen met het uitgeven van al dat geld?? :confused: Blablablablablablablablabla :confused: Laat me raden je hebt weer eens niks te doen....:hihi: Maaar als je teveel geld hebt he dann....... :confused: wil ik het best wel voor je uitgeven hoor mijn bankrek. is 549878854:D :zwaai::zwaai:

praatjes
29-11-2003, 22:32
Origineel gepost door TnAwIeS Heb jij dat probleem ook al! Er zitten alleen stinkwijffen hierzo hoor he! Ik begin dit ook een beetje door te krijgen. Ik word overal van beschuldigt, ze zijn een haat campagne aan het opzetten tegen mijn. Echt ik ga ze slaan man :D

praatjes
29-11-2003, 22:33
Origineel gepost door MocrowGirlBella Blablablablablablablablabla :confused: Laat me raden je hebt weer eens niks te doen....:hihi: Maaar als je teveel geld hebt he dann....... :confused: wil ik het best wel voor je uitgeven hoor mijn bakrek. is 549878854:D :zwaai::zwaai: Kom het maar halen, wees een vrouw, jij hebt het geld nodig :D

MocrowGirlBella
29-11-2003, 22:34
Origineel gepost door praatjes Ik begin dit ook een beetje door te krijgen. Ik word overal van beschuldigt, ze zijn een haat campagne aan het opzetten tegen mijn. Echt ik ga ze slaan man :D :lol: Wallah jij spaceddd m zwaaar:hihi:

littlegirl
29-11-2003, 22:34
zijn jullie er ook trots op dat jullie zo veel geld hebben...???????? en het ook nog eens laten weten.....???????

AbaHoeCh
29-11-2003, 22:35
Origineel gepost door chebhassan EEEEEEE kifesch alleen ik heb zo veel geld het wilt niet op dammmmmmm wejow nog maar 17 jaar en je zit al in die wereld?! :eek:

MocrowGirlBella
29-11-2003, 22:42
Origineel gepost door praatjes Kom het maar halen, wees een vrouw, jij hebt het geld nodig :D :haha::p:p Geef je Adress k sta morgen ochtend om 7 uur voor je deur:hihi: :zwaai: En niet alleen he dat je dat weet me vader komt meeh die wil ook wel wat van jouw geld uitgeven:D

praatjes
29-11-2003, 22:47
Origineel gepost door MocrowGirlBella :haha::p:p Geef je Adress k sta morgen ochtend om 7 uur voor je deur:hihi: :zwaai: En niet alleen he dat je dat weet me vader komt meeh die wil ook wel wat van jouw geld uitgeven:D Nee, kom alleen dan gaan wij twee een berg geld uitgeven.

MocrowGirlBella
29-11-2003, 22:50
Origineel gepost door praatjes Nee, kom alleen dan gaan wij twee een berg geld uitgeven. :p:p Elaaaa Sidi:D mijn vader komt mee dan gaan we met zijn drieen geld uitgeven en misschien neem k me broer ook wel mee dan wordt t met zn vieren geld uitgeven:D K kom niet alleen in ieder geval Wayooooow k zou niet durven alleen op zoek naar PRAATJES die altijd onzin praat blablablablablalablablabla:hihi: :zwaai: Tot morgennnn!!!

naisha
29-11-2003, 22:52

Origineel gepost door MocrowGirlBella :p:p Elaaaa Sidi:D mijn vader komt mee dan gaan we met zijn drieen geld uitgeven en misschien neem k me broer ook wel mee dan wordt t met zn vieren geld uitgeven:D K kom niet alleen in ieder geval Wayooooow k zou niet durven alleen op zoek naar PRAATJES die altijd onzin praat blablablablablalablablabla:hihi: :zwaai: Tot morgennnn!!! Zit je de hele dag vast aan al die praatjes...:maf:

Pagina's : [1] 2