Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help me aanstaande komt me hand vragen, wat is leuk om als eten te maken!!!

Pagina's : [1] 2

rajhan
29-11-2003, 21:31

Graag advies me vriend komt aanstaande weekend om me hand vragne en zou graag willen weten wat het beste is om te maken (ETEN) wat leuk is!!! en lekker hahahah, ik hoop dat meiden die het mee hebben meegemaakt mij advies kunnen geven. Graag snelle reacties AUB Alvast bedankt ieder voor zijn reacties!!

al_hoceima1984
29-11-2003, 21:48
couscous!!!!!!!!!!!!!!11

soennia83
29-11-2003, 23:10
Origineel gepost door TARIFITGIRL toen ze bij ons kwamen hebben we voor ze pastilla kip en vlees klaar gemaakt met wat salades erbij en ze wouden de volgende dag gelijk terugkomen om weer mijn andere zus haar hand te vragen zo lekker was het dussss wuahahahha, die is goed :D

TARIFITGIRL
30-11-2003, 00:25
Origineel gepost door soennia83 wuahahahha, die is goed :D ;)

Classic_One
30-11-2003, 13:19

And what to wear??????????????

samiatje16
30-11-2003, 14:43
je kunt ook kleine happjes maken voor bij de thee ofzo zoals pateitjes en loempija's enzo oh ja felicteerd alvast Origineel gepost door TARIFITGIRL toen ze bij ons kwamen hebben we voor ze pastilla kip en vlees klaar gemaakt met wat salades erbij en ze wouden de volgende dag gelijk terugkomen om weer mijn andere zus haar hand te vragen zo lekker was het dussss dit lijkt me ook wel lekker ja veel sucses xxxxx samia

samiatje16
30-11-2003, 14:45
And what to wear?????????????? je kan een taksita aan doen, dus gewoon een marokkaanse jurk maar dan een deelig. dat is mooi en lekker simpel xxxxxx samia

rajhan
30-11-2003, 23:53
dank jullie wel voor jullie reacties Wat ik ga dragen is gewoon een leuke jabador. voel ik me lekker in en kan me er makkelijk in bewegen in de keuken hahahaha. Ik denk dat ik couscous ga maken en daarna kip met eitjes en lekkere pruimen en olijven en daarna verschillende salades en voor dit alles thee met verschillende koekjes en nootjes en als het laat word dan na het eten koffie met gebak Ik denk dat het dit word! wat vinden jullie ervan? veel liefst en nogmaals Tnks voor jullie reactie!!

rajhan
30-11-2003, 23:54
Trouwens ik ga het niet zelf allemaal maken hahahhaah was maar waaaaaar!! oh die lieve moeders en oudere zussen zijn in zulke situaties het half werk!!

rajhan
30-11-2003, 23:56
Samiatje16 harstikke bedankt meid!! met je felicitatie.

thedoc
01-12-2003, 09:47
Origineel gepost door rajhan Graag advies me vriend komt aanstaande weekend om me hand vragne en zou graag willen weten wat het beste is om te maken (ETEN) wat leuk is!!! en lekker hahahah, ik hoop dat meiden die het mee hebben meegemaakt mij advies kunnen geven. Graag snelle reacties AUB Alvast bedankt ieder voor zijn reacties!! je moet ze ingewanden voeren, en dan lever met hart hahhahahahhahahahahah want als je dat kan maken en het is nog een keer te eten dan weet je zeker dat er niets meer mis kan gaan tenzij ze gezellig met z`n allen over hun nek gaan. :zwaai:

Miss_wild
01-12-2003, 09:56
wajow proficiat jullie meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop inscha allah ik ook zo snel mogelijk, maar dan eerst iemand ontmoeten!!! hahahaha sucvces

samiatje16
03-12-2003, 18:05
geen dank hoor ik blij voor jou moge allah jou helpen dat je nog een leuke toekomst tegemoed gaat xxxxxxx samia

Keltoem
14-12-2003, 16:11
Hoe is het afgelopen :hihi:

rajhan
14-12-2003, 16:31

Het was echt perfect gegaan was gezellig en de ouders konden het toppie met elkaar vinden, was wel erg blij toen het allemaal achter de rug was, want ik stressde als een gek de laatste half uurtje hahahahaha maar ach hoort er allemaal bij. bedankt ieder voor zijn reactie en voor ieder die nog geen mannetje heeft gevonden 3oekba la3endkoem insa allah.

Pagina's : [1] 2