Bekijk originele versie : iben geslagen k en vernederd vanaf mijn kinder jaren
HE HALLO ALLEMAAL IK MOET DIT EEN KEER KWIJT IK LOOP ER JAREN MEE IK KAN HET NIET MEER AAN.IK WIL JULLIE BEST MIJN VERHAAL VERTELLEN IK BEN BANG DAT IK EEN KEER ZELFMOORD GA PLEGEN EN DAT ZALL NIET LANG DURE ECHT!!!!!!!!!!
iK WIL ALLEEN NIET DAT GOD MIJ DIT KWAALIJK GAAT NEMEN
powerrrrrplant
15-02-2008, 01:56
zeker arabier jij
KrullieBerkania
15-02-2008, 02:13
Dan maak je de grootste fout van je leven en je dood meid. Dat is shitan, haal die gedachte uit je hoofd.. ! Pm me maar als je erover wilt praten. :sjans:
Komt goed inshaAllah..
Lieve_Riffia_
15-02-2008, 02:19
zeker arabier jij
Wat een Rare opmerking Zeg:jammer:
Je zal het wel verdiend hebben
Whahaha zeker soussi ofzo in dit geval moet je ff apeldoorn bellen
Sidikrona
15-02-2008, 02:59
praat normaal asahbi, schaam jullie zelf
praat normaal asahbi, schaam jullie zelf
Waarvoor schamen:confused:
Je bent bang dat God je dat kwalijk zal nemen? Nou hij zal je i.i.g niet met het Paradijs belonen.
Je bent bang dat God je dat kwalijk zal nemen? Nou hij zal je i.i.g niet met het Paradijs belonen.
So er is dus nog leven op m.nl:nerd:
En wat voor.
Wat voor:confused: :confused:
HE HALLO ALLEMAAL IK MOET DIT EEN KEER KWIJT IK LOOP ER JAREN MEE IK KAN HET NIET MEER AAN.IK WIL JULLIE BEST MIJN VERHAAL VERTELLEN IK BEN BANG DAT IK EEN KEER ZELFMOORD GA PLEGEN EN DAT ZALL NIET LANG DURE ECHT!!!!!!!!!!
iK WIL ALLEEN NIET DAT GOD MIJ DIT KWAALIJK GAAT NEMEN
aahjoh das de shaytan die je gek probeert te maken, leer van je ervaringen en word sterker .. dood gaan is nooit een optie, dat doen lafaards die van hun problemen willen weg rennen. Confronteer je angsten en steek je middelvinger op naar je problemen .. ;)
for cryen out loud show some balls woman !!
iedereen gaat door de zelfde fases als jij, leer ervan!
Dat zyn pas ware woorden van een ezeney hihi..
;)
wollah je heb zeker hulp nodigg en waarom plaats je deze topic in uit het oog verloren, wat ik denk dat dit gewoon zo een zielige actie is om aandacht te krijgen, nou dat is je gelukt mijn aandacht heb je!
Ga gewoon naar onzin hoekje of theelounge en plaats daar al jouw onzin
mvg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.