Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom positioneren alle Marokkanen zichzelf in de slachtofferrol?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Bandarbaab
29-11-2003, 21:00

Hoi mensen, Zelf ben ik geen Marokkaan maar ik ben wel tussen ze opgegroeid. Veel van mijn vrienden waren Marokkaans. Totdat ik dus merkte dat ook mijn vrienden 'standaardmarokkanen' waren! Allemaal de criminaliteit in! Allemaal lopen kloten op school en geen van allen gedisciplineerd genoeg om zich verre van dit soort onzin te houden! Wel zeggen ze allemaal dat ze het rot vinden dat de Marokkanen gedemoniseerd worden. En dat de mensen altijd weer generaliseren als ze het over 'kutmarokkanen' hebben. Maar zeg nu even zelf? Waarom zouden de mensen in Nederland positief moeten denken over jullie? Het uitschot overstijgt het goede namelijk! Dit is wat ik ervaar en ik vind dat jullie het tegendeel eens moeten bewijzen zonder een grote mond maar met goede daden! Groetjes, Reza

sneakynawal
29-11-2003, 21:25
Ik nodig je uit om een dagje door te brengen.. met mij! You will love me :D

Flipper
29-11-2003, 21:41
Origineel gepost door Bandarbaab Hoi mensen, Zelf ben ik geen Marokkaan maar ik ben wel tussen ze opgegroeid. Veel van mijn vrienden waren Marokkaans. Totdat ik dus merkte dat ook mijn vrienden 'standaardmarokkanen' waren! Allemaal de criminaliteit in! Allemaal lopen kloten op school en geen van allen gedisciplineerd genoeg om zich verre van dit soort onzin te houden! Wel zeggen ze allemaal dat ze het rot vinden dat de Marokkanen gedemoniseerd worden. En dat de mensen altijd weer generaliseren als ze het over 'kutmarokkanen' hebben. Maar zeg nu even zelf? Waarom zouden de mensen in Nederland positief moeten denken over jullie? Het uitschot overstijgt het goede namelijk! Dit is wat ik ervaar en ik vind dat jullie het tegendeel eens moeten bewijzen zonder een grote mond maar met goede daden! Groetjes, Reza Bah Bah bah! Waarom zou IK mezelf moeten bewijzen? Dat moeten de Marokkanen altijd, zich dubbel en dwars bewijzen omdat Nederlanders anders een conclusie trekken. Van mij mogen jullie hoor. Dat er een stel pubers de opleiding Criminaliteit volgen is hen pakkie aan. Moet ik me daarvoor gaan verantwoorden? Ik weet beter! Ik ben GEEN crimineel! Ik werk, ben sociaal en gelukkig heb IK in mijn omgeving GEEN problemen met de Nederlanders. Sterker nog ze zien iemand als ik liever komen dan gaan! Tsss allemaal de criminaliteit in. In your sweet dreams honey!

Scottie
29-11-2003, 21:56
Nou, Mijn God, kan de hypervis niet weg? Daarnaast legt de Marokkaanse regering alle milieu-afspraken naast zich neer en doodt al die vissen, als springen ze hier heen en weer. Scottie, zeeziek.

Scottie
29-11-2003, 22:02

Nou, en naast die arme vis, Marokkanen "positioneren" zich niet in de slachtofferrol, zij zijn slachtoffer. Van zichzelf. Nederland heeft ruim 40 jaar lang geld gegeven, buurthuizen opgezet, mensen willen opleiden, medicijnen uitgereikt voor vage rugklachten, WAO-uitkeringen, oplichting toegestaan van de KInderbijslag en een tweede huis van een tweed Bijstanduitkering door de vingers willen zien en miljoenen uitgegeven aan taal- en fietslessen, toch hebben die MaroNederlanders kans gezien maatschappelijk tot de risee, de rafelrand, als moderne zigeuners, te gaan behoren. Dat noem ik geen verlies, dat is hun winst. Ze hebben zich niet alleen in de verkeerde positie begeven, erger, ze lijken geen verschil tussen goed en kwaad te kennen, nog erger is dat een minderheid doet als de Nederlandse overheid hen naar een kamp wil hebben. Nou, nog een stap verder en dan krijgt die minderheid waar het om lijkt te vragen. Zij zien hun winst als iets dat wij verlies noemen. Slachtoffer ben je als je aangereden wordt omdat je door "rood" liep. Het zijn er maar 300.000. De maatschappelijke ramp is te overzien. Een onkostenpost op de begroting. Afgeschreven. een gemiddelde dijkdoorbraak kost meer. Die mensen moesten maar eens heel snel over gaan tot de orde van de dag. Scottie, scherp.

sneakynawal
29-11-2003, 22:08
Hahahahaha Scottie.. die hypervis... is inderdaad irritant!

Flipper
29-11-2003, 22:47
Origineel gepost door Scottie Nou, Mijn God, kan de hypervis niet weg? Daarnaast legt de Marokkaanse regering alle milieu-afspraken naast zich neer en doodt al die vissen, als springen ze hier heen en weer. Scottie, zeeziek. Nee hypervis kan voor jou helaas niet weg. Hypervis blijft actief. Zoals jij irritante kwezel ook doet. :lekkerpuh

Flipper
29-11-2003, 22:50
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Hahahahaha Scottie.. die hypervis... is inderdaad irritant! Jij bent inderdaad sneaky. Ik weet niet of je het door hebt maar Scottie is een anti-Islam dollo. En dan ga jij hem een beetje aanmoedigen. Tazz 3liek

sneakynawal
29-11-2003, 23:05
O ik ben hier NOOIT... ik wist nie dat ie anti-islam was... en dan nog... ik vond zijn opmerking wel grappig... wat zijn we toch lief voor me kaar... tazz heliek en tie... geljien... nerrie... mag ik hier nou niets kwijt :(

Scottie
29-11-2003, 23:22
Nou, precies, Diana, die Flipper is een dierenbeul, geflipt, als het mij vraagt ... Ik, ik anti-islam? Ik kijk wel uit, straks komen Flipper en zijn vriendje bin Laden hun Glorieuze Islam Legioenen hier de boel overspoelen. Ik roep gelijk Insjala, God is groot en steek ze door, dijken en goot. Straks ga ik zingen ... Scottie, ...

Flipper
29-11-2003, 23:38
Origineel gepost door SnEakyNaWaL O ik ben hier NOOIT... ik wist nie dat ie anti-islam was... en dan nog... ik vond zijn opmerking wel grappig... wat zijn we toch lief voor me kaar... tazz heliek en tie... geljien... nerrie... mag ik hier nou niets kwijt :( Nooit hier op dit forum en dan wel meekraaien met Scottie? Zijn opmerkingen zijn gelijk aan een wc pot met diaree. En meid je mag hier alles kwijt wat mij betreft :p

Flipper
29-11-2003, 23:40
Origineel gepost door Scottie Nou, precies, Diana, die Flipper is een dierenbeul, geflipt, als het mij vraagt ... Ik, ik anti-islam? Ik kijk wel uit, straks komen Flipper en zijn vriendje bin Laden hun Glorieuze Islam Legioenen hier de boel overspoelen. Ik roep gelijk Insjala, God is groot en steek ze door, dijken en goot. Straks ga ik zingen ... Scottie, ... Mijn vriendje is Free Willy :D ...jij met je Bin Laden.

sneakynawal
29-11-2003, 23:47
WC Pot met diaree :D... hahaha maar tnx for the warning... (enna fhemtek ;) )

sneakynawal
29-11-2003, 23:50
Origineel gepost door Scottie Nou, precies, Diana, die Flipper is een dierenbeul, geflipt, als het mij vraagt ... Ik, ik anti-islam? Ik kijk wel uit, straks komen Flipper en zijn vriendje bin Laden hun Glorieuze Islam Legioenen hier de boel overspoelen. Ik roep gelijk Insjala, God is groot en steek ze door, dijken en goot. Straks ga ik zingen ... Scottie, ... Diana... hmmZzz... heb jij het boek gelezen? Diana de Witt... jij hebt ' Godin van de Jacht ' gelezen, toch?? Hihi.. grappig.. ik vond de Gelukkige Huisvrouw beter... maar ik had denk ik ook te hoge verwachtingen.. net zoals dat iedereen dat had over de Matrix (deel 2 en 3 zijn immers bij de meesten tegen gevallen, ook bij mij) Scottie je bent een aparte... hahahaha ga je dan zingen... ? :D

Barbarije
29-11-2003, 23:53

Volgens mij is Scottie een gemiddelde LPF-er. Waar ik al helemaal niet tegen kan is van die "allochtonen" die hartstikke blij zijn dat ze niet in een verdomd hoekje zitten en het dan lekker gaan afgeven op "Marokkanen" om zo aan die "blanke autochtonen" te laten zien dat "niet alle allochtonen zo zijn, maar dat het voornamelijk de Marokkanen zijn die voor een negatief beeld zorgen" Zeg Reza, bewijs jij maar eens dat jij niet aan steniging meedoet als een vrouw overspel pleegt en dat jij niet vrouwen verplicht om zich van top tot teen in het zwart te verhullen. Dus Reza bewijs maar eens dat jij niet bent, wat wij wel in de kranten lezen over de mensen in Iran

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8