Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Atlas-blue invullen van gegevens...vraagje

Pagina's : [1] 2 3 4

samraatjex
14-02-2008, 23:09

salaam allikom, Ik heb geboekt via atlas-blue van amsterdam>el hocaima. Ze hebben niet gevraagd naar mijn geboorte datum, dat staat leeg op mijn bevestiging. Heeft dat gevolgen voor mijn ticket? Heeft er iemand hier ook ervaring mee?? Twijvelachtig, shoekran, samraatjex

Amandel_Oogjes
14-02-2008, 23:39
Ik heb vorige week een ticket geboekt voor men vader. Dat is me idd ook opgevallen, ze vragen niet naar de geboorte datum. :)

samraatjex
14-02-2008, 23:52
oke, heb je de ticket ook via mail ontvangen? Weetje hoeveel kg bagage je mag mee nemen.

Amandel_Oogjes
15-02-2008, 00:00
Ja ik heb 2 mailjtes gehad. 1 was voor de ticket en de 2e voor verzekering ofzo. Dat begreep ik dus ook niet zo, volgens mij 20 of 30 kg en 5 kg handbagage Ik heb momenteel storing om hotmail te openen. :)

samraatjex
15-02-2008, 12:07

Ja ik heb 2 mailjtes gehad. 1 was voor de ticket en de 2e voor verzekering ofzo. Dat begreep ik dus ook niet zo, volgens mij 20 of 30 kg en 5 kg handbagage Ik heb momenteel storing om hotmail te openen. :) Salaam allikom, Ik heb maar 1 mail gekregen. Ik denk 20 kg tenzij je vanuit italie vliegt mag je 30 kilo en 5 kilo handbagage. Voor mij is het ook allemaal niet duidelijk omdat het in het engels staat. Wanneer en waar vlieg je?? samraatjex

alhamdoellilah
15-02-2008, 14:36
Selem, Ik heb ook al een tijdje terug geboekt. Ik heb maar een mailtje gekregen en je mag maar 20 kilo en 5 kilo handbagage.

samraatjex
15-02-2008, 19:13
Selem, Ik heb ook al een tijdje terug geboekt. Ik heb maar een mailtje gekregen en je mag maar 20 kilo en 5 kilo handbagage. salam, oki, ticket liggen dan klaar op schiphol? waar en wanneer vertrek je? samraatjex

HajjaHanane
15-02-2008, 19:32
Ik heb er ook mee gevlogen, Alleen vanuit Belgie, Toen ws het ook 20 kilo bagage ( zat er 7 kilo bovenop) maar ze hebben daar niks over gezegd, En handbagage is 5 kilo. Je neemt alleen een uitdraai van je bevestiging mee en die lever je in als je gaat inchecken. ps: In marokko doen ze wel heel erg moeilijk over bagage als je teveel mee hebt.. Maar makkelijke oplossing zorg er voor dat je tassen hebt die je als handbagage kan meenemen..kan je het daar in stoppen. :o)

ringetje2
15-02-2008, 19:38
ze zijn duuuur geworden

samraatjex
17-02-2008, 17:11
Ik heb er ook mee gevlogen, Alleen vanuit Belgie, Toen ws het ook 20 kilo bagage ( zat er 7 kilo bovenop) maar ze hebben daar niks over gezegd, En handbagage is 5 kilo. Je neemt alleen een uitdraai van je bevestiging mee en die lever je in als je gaat inchecken. ps: In marokko doen ze wel heel erg moeilijk over bagage als je teveel mee hebt.. Maar makkelijke oplossing zorg er voor dat je tassen hebt die je als handbagage kan meenemen..kan je het daar in stoppen. :o) oki, dan neem ik aan dat het via adam ook 20 kg is. Je hebt geluk dat je die 7 kilo extra niet bij hoeft te betalen! Vanuit hier doen ze er iets makkelijker over dan als je vanuit marokko extra kilo's bij je hebt. Marokkanen kunnen dan extra profiteren van extra money:) Haha, ik zal extra plastice lege zakken mee nemen voor handbagage (wordt bijna nooit gewogen). :nijn:

samraatjex
17-02-2008, 17:12
ze zijn duuuur geworden Klopt, hoog seizoen nadert. Tickets stijgen, atlas-blue stijgt bijna ieder uur!!! Pfffff...

ringetje2
17-02-2008, 17:32
Klopt, hoog seizoen nadert. Tickets stijgen, atlas-blue stijgt bijna ieder uur!!! Pfffff... ja klopt:jammer:

Anoniempje29
17-02-2008, 17:46
oke, heb je de ticket ook via mail ontvangen? Weetje hoeveel kg bagage je mag mee nemen. Je mag 30 kilo meenemen en 5 kilo handbagage. Ben er vorig jaar mee gevlogen. Ik weet het, op je bevestigingsemail staat 20 kilo, maar het is 30kilo.

samraatjex
17-02-2008, 17:58
Je mag 30 kilo meenemen en 5 kilo handbagage. Ben er vorig jaar mee gevlogen. Ik weet het, op je bevestigingsemail staat 20 kilo, maar het is 30kilo. Wat gek, waarom veranderen ze dat niet? En waar kan ik dit nachekken dat je wel 30 kg i.p.v 20 kg mee mag nemen.? Hoe was de vlucht gegaan en waar ben je naar toe gevlogen?

Amandel_Oogjes
17-02-2008, 20:44

Salaam allikom, Ik heb maar 1 mail gekregen. Ik denk 20 kg tenzij je vanuit italie vliegt mag je 30 kilo en 5 kilo handbagage. Voor mij is het ook allemaal niet duidelijk omdat het in het engels staat. Wanneer en waar vlieg je?? samraatjex Ik heb die niet voor mezelf geboek maar voor men vader :) Hij vliegt vanuit dusseldorf naar nador en jij? Ik ga pas in juli

Pagina's : [1] 2 3 4