Bekijk originele versie : Tanden bleken
Ik wou vragen of iemand ooit zijn tanden heeft laten bleken?Ik bedoel witter laten maken door de tandarts.Weet iemand hoeveel zoiets kost en of het word vergoed?
Jemal2002
03-09-2002, 21:15
Origineel gepost door Wamen
Ik wou vragen of iemand ooit zijn tanden heeft laten bleken?Ik bedoel witter laten maken door de tandarts.Weet iemand hoeveel zoiets kost en of het word vergoed?
nu snap ik waarom jij je tanden niet laat zien (je foto, avatar) ;)
just a joke
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
dit is geen grap ,
grootmoeders aijze om je tanden spierwit te maaken ook al zijn ze kanarie geel
je moet je tanden poetsen met een harde tandenborstel en eens goed die tandenborstel in het zout steken en dan goed poetsen dan spoelen met suiker water....(water met een beetje suiker in)
doe dit twee weken en je krijgt zeker reacties van mensen dat je tanden mooi wit zijn !!!!!:stout:
Meen je dat en hoe lang blijven ze wit?
Origineel gepost door Jemal2002
just a joke
Ik lijk een oude dame met rotte tanden :D
Jemal2002
03-09-2002, 21:18
dat moet je informeren bij je ziekteverzekering, als dat in je pakket zit dan krijg je het natuurlijk vergoed anders moet je zelf betalen.
De kosten daar van zijn afhankelijk van de aantal tanden die je hebt en die erg ze aan toe zijn.
Petit_Taxi
03-09-2002, 21:21
Origineel gepost door Jemal2002
just a joke
Wajow hehe die is vies man, wat zijn we weer aardig voor elkaar.
Nee meid dat behoort tot de estethische tandheelkunde en wordt niet vergoed. Rekening houdend met de verschillende typen aanvullende verzekeringen kan ik niet met zekerheid zeggen of je daar ook niet een deel van terug kunt krijgen.
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
ze bliven zolang wit je wil ,doe het gewoon elke dag desnoods ,zeker genoeg zout en goed schrobben ,dan ga jij mensen blind maken meisje!!!!!!:stout:
dit is echt zo een heel oud trucje,ik heb het van een vrouw van 84 gehoord en ze had nog steeds haar echte tanden en ze deed het elek week 3 keer en die waren echt spier spier wit!!!!!
Thanks voor de tip ik ga het proberen ;)
Aha, je hebt qua uiterlijk toch een zwak puntje :)
Origineel gepost door Najib26
Aha, je hebt qua uiterlijk toch een zwak puntje :)
Wie zegt dat :D niemand is perfect qua uiterlijk en innerlijk :)
just-somebody
03-09-2002, 21:30
he wamen....
je tanden laten bleken heeft niet veel nut ofwel het is maar tijdelijk... naar enige tijd worden ze toch weer geel...
het geheel wordt niet vergoed door het ziekenfonds welk pakket je ook hebt ben je par verzekerd dan moet je na vraag doen...
maar nogmaals het is een tijdelijke oplossing.. je kan beter een zonnebank kuurtje nemen... zie je er gezonder uit en je tanden lijken dan witter...
groetjes
Wie zegt dat :D niemand is perfect qua uiterlijk en innerlijk :)
Het zal denk ik best wel meevallen. Jij hebt geen bleekmiddel nodig :)
Bedankt iedereen voor de info :zwaai:
Jemal2002
03-09-2002, 21:57
Origineel gepost door just-somebody
he wamen....
je tanden laten bleken heeft niet veel nut ofwel het is maar tijdelijk... naar enige tijd worden ze toch weer geel...
het geheel wordt niet vergoed door het ziekenfonds welk pakket je ook hebt ben je par verzekerd dan moet je na vraag doen...
maar nogmaals het is een tijdelijke oplossing.. je kan beter een zonnebank kuurtje nemen... zie je er gezonder uit en je tanden lijken dan witter...
groetjes
Ja dat is ook een oplossing, zonnebanken tot je door gebakken bent en dan lijken je tanden witter....waarom ben ik daar niet op gekomen????
just-somebody
03-09-2002, 22:07
jemal omdat je misschien niet een van de slimste bent?????
denk daar eens over na!!!!!
Obiwan_kenobi
03-09-2002, 22:08
Je hebt trouwens spul voor 200 Gulden of 200 Euro... en dat gebruik je een week lan iedere behandeling 4 uurtjes en daar worden ze echt wit van. Ik kan wel de naam voor je opzoeken als je nog interesse hebt ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.