Bekijk originele versie : Jongens
Aicha_El
29-11-2003, 18:52
Ik heb even een vraagje, waarom zijn er hier jongens die zo over meiden lopen te zeuren?
Ze kunnen geen goed meisje vinden, ze is zo etc.
Maar jongens zijn erger dan meisjes (geldt niet voor iedereen). Tuurlijk ik ken ook meisjes die er wat van kunnen maar jongens.....ppffff.
Ik ging vandaag lekker winkelen met mijn pa en ma, tja wat horen we????? Ja hoor weer van die Maroc jongens die van iedereen de aandacht willen hebben! Waarom doen ze dit?
Tja je kan je ook afvragen waarom meiden dat doen.
WAAROM DOEN JULLIE DIT????MEISJES EN JONGENS!
Ik had een keer met een vriendin van me afgesproken om ergens te gaan winkelen. Dus ik naar het station, staan daar een paar andere Maroc meiden, ik kende er 1 van. We liepen de trein in en gingen zitten. En ja hoor we reden nog niet weg en ze begonnen al. BLABLABLA HAHAHAHAHAHAHA Jeetje is schaamde me dood. Iedereen keek naar ons.
Kom ik op het station in Rotterdam (ik was er nooit eerder geweest) Allemaal jongens (Maroc) Ik saampjes met mijn vriendinnetje. Het leek alsof we in Maroc waren..... he pssssst e zien. Ik wist niet wat me overkwam. Er liep een man langs en zei wat in me oor! tazzzz ik dacht dat ze dat alleen in Maroc deden.
Jongens roken, gebruiken drugs, drinken alcohol, hebben een Nl vriendin, hebben al flink wat af gese*kst, zijn ook al geen maagd meer. Hoe halen ze het dan in hun hoofd om een maagdelijk, lief, mooi, nette, intelligent meisje te eisen. DACHT HET NIET HE!
Ezzedine
29-11-2003, 18:58
TooCool nu ben ik het met je eens hahaahahah hoe vaak hebben we zulke topics gehad.
Als we 1 eurocent kregen voor eentje waren we nu multi miljardair
Aicha_El
29-11-2003, 19:12
Oke je hebt wel gelijk, hier gaat het heel vaak over, maar eigenlijk meen ik het serieus hoor.
Ik snap werkelijk niets v/die lui.
Maar ja......
HeyoanQT
29-11-2003, 20:02
Ik kijk niet naar de sexe, maar neem elk persoonlijkheid afzonderlijk onder de loep. Een mens verschil kan een wereld van verschil betekenen. Jongens, meiden ,maakt niet uit.
:jammer: het zit in ons bloed :D
Origineel gepost door Aicha_El
Ik heb even een vraagje, waarom zijn er hier jongens die zo over meiden lopen te zeuren?
Ze kunnen geen goed meisje vinden, ze is zo etc.
Maar jongens zijn erger dan meisjes (geldt niet voor iedereen). Tuurlijk ik ken ook meisjes die er wat van kunnen maar jongens.....ppffff.
Ik ging vandaag lekker winkelen met mijn pa en ma, tja wat horen we????? Ja hoor weer van die Maroc jongens die van iedereen de aandacht willen hebben! Waarom doen ze dit?
Tja je kan je ook afvragen waarom meiden dat doen.
WAAROM DOEN JULLIE DIT????MEISJES EN JONGENS!
Ik had een keer met een vriendin van me afgesproken om ergens te gaan winkelen. Dus ik naar het station, staan daar een paar andere Maroc meiden, ik kende er 1 van. We liepen de trein in en gingen zitten. En ja hoor we reden nog niet weg en ze begonnen al. BLABLABLA HAHAHAHAHAHAHA Jeetje is schaamde me dood. Iedereen keek naar ons.
Kom ik op het station in Rotterdam (ik was er nooit eerder geweest) Allemaal jongens (Maroc) Ik saampjes met mijn vriendinnetje. Het leek alsof we in Maroc waren..... he pssssst e zien. Ik wist niet wat me overkwam. Er liep een man langs en zei wat in me oor! tazzzz ik dacht dat ze dat alleen in Maroc deden.
Jongens roken, gebruiken drugs, drinken alcohol, hebben een Nl vriendin, hebben al flink wat af gese*kst, zijn ook al geen maagd meer. Hoe halen ze het dan in hun hoofd om een maagdelijk, lief, mooi, nette, intelligent meisje te eisen. DACHT HET NIET HE!
Ik geef je geen ongelijk meid, mensen oordelen zo makkelijk....ze gaan af op de boerka, het hoofdoekje en whatever om te kunnen oordelen: da's nou een goede moslim of niet!! Maar het is weer zoals altijd: ze zien grrag de splinter in andermans ogen maar vergeten de eigen balk in hun ogen...' Weet je...volgende keer als je weer van die mannen tegenkomt, vraag ze es waar hun baardje is gebleven...als ze consequent zijn in hun redenering hebben mannen immer ook van die leefregels...of we moeten ze allemaal afschaffen en weer es gaan kijken hoe we in ons hart goede gelovigen kunnen worden..., of als het niet om geloof gaat het verschijnsel tradite benoemen....die altijd veranderd omdat contexten ook veranderen...
sneakynawal
30-11-2003, 15:55
hmmZzz ik vind jongens grappig... :D
Aicha_El
30-11-2003, 18:01
He rytje!
Thanks, en ik zal het zeker doen!!!!
Hoe langer ik er over nadenk........... tja ik kom er maar niet uit.
:confused:
Lady_moi
30-11-2003, 18:17
Origineel gepost door TooCool
Scheer je weg naar het Onzinhoekje.
:lol: :giechel: :melig: :haha: :hihi: :lol:
ojoo da was lachu hahahaha :D
:zwaai:
Guilty as charged
Daarom heb ik 5 maanden heropvoeding in Maroc gehad. Ik heb nu geleerd van mijn fouten en zal ze niet meer maken. Maar het is nu de vraag of ik een tweede kans krijg.
Aicha_El
30-11-2003, 18:26
vertel vertel!!!
Deed je ook zo?
Origineel gepost door Aicha_El
vertel vertel!!!
Deed je ook zo?
Het is net wat je zegt. 24/H per dag was ik aan het zwerven op het centraal station van Rotterdam en Utrecht. Echt hopeloos, maar wij het tuig der tuig noemden het 'Lheyhaa'oftewel 'LEVEN'. Met mijn gare nep kleren (Armani en Versace) en stoppelbaardje dacht ik oprecht dat alle meisjes mij wouden hebben. Ik was zo zelfverzekerd dat kun je, je niet voorstellen.
Als een meisje (random choice) langsliep dan begon het gelazer. Psssst a zine. Ewa schoonheid waar ga je naartoe? Mag ik mee, ik hou je tasjes wel vast. Ewa ben je doof wella? Hey $%#@$#@ ik heb het tegen jou.
Als ze niet reageerden dan was het omdat haar broer, neef of oom haar in de gaten hield. Dus eigenlijk kon ze niet eens reageren ook al had ze dat gewild. Kortom het kwam erop neer dat ze mij wel leuk vond, maar de omstandigheden niet gunstig waren.
Aicha_El
30-11-2003, 18:37
Echt erg........ je valt ze echt lastig.....
Je hebt nu door dat je fout bezig was! Dat betekend dat je op de goede zit....
Allah is vergevingszind..... ga de goede weg op en je hopelijk krijg je een nieuwe 2 kans waarin in je je kunt bewijzen!
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.