Bekijk originele versie : Ik vind als je een vriendin hebt dan is ze tegelijkertijd je bezit
praatjes
29-11-2003, 17:23
Ja zo is het dan wel, het is niet van kom jij bent nu mijn meisje nee! Jij bent van mijn en ook mijn bezit. Je behoort bij mijn en soms bij een verzameling. Jullie dames zijn eigenlijk min of meer gewoon goederen :D
littlegirl
29-11-2003, 17:25
heb je er ooit overnagedacht dat het ook andersom kan zijn...
dat jij ook bij de verzameling hoort.. en je meisje je ook ziet als bezit..
als een goed dat tog gemakkelijk is intewisselen....????????
NOU.........????
LellaBerkane
29-11-2003, 17:29
Origineel gepost door praatjes
Ja zo is het dan wel, het is niet van kom jij bent nu mijn meisje nee! Jij bent van mijn en ook mijn bezit. Je behoort bij mijn en soms bij een verzameling. Jullie dames zijn eigenlijk min of meer gewoon goederen :D
:lol:
Jij Moet Echt Gaan Solliciteren Bij De Comedy Factory :giechel:
Gegarandeerd Dat Je Wordt Aangenomen :D
:zwaai:
Dat was mijn idee joh, en als jij een stuk was van mn verzameling dan had ik je mooi in een kast in de wc of zo een plekje gegeven met een sticker op je voorhoofd ( onder de naam ) nergens toebehorend iets
praatjes
29-11-2003, 17:35
Origineel gepost door littlegirl
heb je er ooit overnagedacht dat het ook andersom kan zijn...
dat jij ook bij de verzameling hoort.. en je meisje je ook ziet als bezit..
als een goed dat tog gemakkelijk is intewisselen....????????
NOU.........????
Ja ik weet het dat wil ook wel eens voorkomen bij hoe.rtjes. Die controlleren een heel groot assortiment aan bezit. Maar dat komt niet voor in mijn clubje :D
praatjes
29-11-2003, 17:37
Origineel gepost door Lampjuh
Dat was mijn idee joh, en als jij een stuk was van mn verzameling dan had ik je mooi in een kast in de wc of zo een plekje gegeven met een sticker op je voorhoofd ( onder de naam ) nergens toebehorend iets
Kijk hier boven bij mijn vorige reactie en lees hoe ik erover denk wat een meisje is die een verzameling aanhoud. :)
praatjes
29-11-2003, 17:41
Origineel gepost door LellaBerkane
:lol:
Jij Moet Echt Gaan Solliciteren Bij De Comedy Factory :giechel:
Gegarandeerd Dat Je Wordt Aangenomen :D
:zwaai:
Jij ziet mijn voor joker aan, echt jij bent niet iemand waar je een serieus en volwassen gesprek mee kan voeren. Het gaat over liefde en ik leg het hier op kaart neer. :)
Jij ziet mijn voor joker aan, echt jij bent niet iemand waar je een serieus en volwassen gesprek mee kan voeren. Het gaat over liefde en ik leg het hier op kaart neer. :)
Hoe zou je het vinden als je vrouw jou ziet als een bezit, nou meer als een stuk van een verzameling :D
praatjes
29-11-2003, 17:49
Hoe zou je het vinden als je vrouw jou ziet als een bezit, nou meer als een stuk van een verzameling :D
Dat kan niet, dat past niet bij een vrouw. Je moet dingen niet door elkaar halen :)
Dat kan niet, dat past niet bij een vrouw. Je moet dingen niet door elkaar halen :)
Dat pas niet bij een vrouw idd, maar bij een man ook niet :) al denken jullie van wel ;)
praatjes
29-11-2003, 17:55
Dat pas niet bij een vrouw idd, maar bij een man ook niet :) al denken jullie van wel ;)
Geef het nou ook maar toe, anders doe ik jou tot mijn verzameling behoren. Echt als je me nog eens tegenspreekt dan roep ik op dat jij tot mijn bezit hoort en dan kom je er ook nooit meer uit. Ik word baas over jou.
Geef het nou ook maar toe, anders doe ik jou tot mijn verzameling behoren. Echt als je me nog eens tegenspreekt dan roep ik op dat jij tot mijn bezit hoort en dan kom je er ook nooit meer uit. Ik word baas over jou.
Hoe? :o
praatjes
29-11-2003, 18:01
Hoe? :o
Oke dat neem ik op als toegeven, heb jij even geluk anders zat jij in mijn verzameling, dan moest je onderaan beginnen en je moeten bewijzen wat je waard bent :D
Salamat7
29-11-2003, 18:03
Praatjes praatjes en nog meer praatjes....... :jammer:
berbersbloedje
29-11-2003, 18:04
juist!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.