Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IMPORTANT!!!!!Enkel voor de meisjes!!!!!!!!!!!!Oke?!!!!!!!!!!!!

Marocca
08-11-2002, 20:03

Origineel gepost door moslima ana ik zie niet in waarom je zo onbeleefd moet zijn, als je vriendelijk tegen hun zegt nee dank u ik wil niet, dan blijven zo toch weg. Als ik niet wil trouwen dan zeg ik gewoon: Ik kan nog niet zo goed koken, dan zijn ze vlug weg :gniffel: :D

miss__1984
09-11-2002, 22:14
Ik begrijp niet dat deze discusie nog steeds aan de gang is zeg Je weet toch dat 90% van die gasten in marokko je willen om de papieren.. dan is het toch wel normaal om stom te reageren.. 1 op de zoveel houdt echt vanje maar omdat half marokko acteer lessen ofzo heeft genomen kan je ze niet meer van elkaar scheiden... Allemaal een pot nat.. weg er mee!:(

Marocca
09-11-2002, 22:39
Origineel gepost door miss 17 Ik begrijp niet dat deze discusie nog steeds aan de gang is zeg Je weet toch dat 90% van die gasten in marokko je willen om de papieren.. dan is het toch wel normaal om stom te reageren.. 1 op de zoveel houdt echt vanje maar omdat half marokko acteer lessen ofzo heeft genomen kan je ze niet meer van elkaar scheiden... Allemaal een pot nat.. weg er mee!:( hahaha!!!!!!acteerlessen............... :D

mistarifest
13-11-2002, 17:31
vrouwen snap ik niet ze haten het als er iemand aan de deur komt om hun hand te vragen. Ze haten het maar toch zeggen ze tegen elke jongen die interresse in hun heeft als je me echt wil dan moet je mijn hand komen vragen

mistarifest
13-11-2002, 17:43

Origineel gepost door OneTouch Meiden toch, waarom allemaal meteen zo negatief. Ik wilde graag meedoen met de enquete maar mijn gewenste antwoord stond er helaas niet bij. Als het een goede jongen is zou ik het aanbod wel overwegen.. waarom niet. Als er een ding is wat ik deze zomer geleerd heb is het wel dat de heren in Marokko over het algemeen een stuk volwassener zijn dan de heren in Nederland en vaak ook een stuk symphatieker.... dusse.....why not!!! :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: mannen uit marokko zijn net vogels hebben ze eenmaal wat ze nodig hebben)))) vleugels)))))))) )papieren om in nederland andere vrouwen te versieren) dan laten ze je gewoon aan de kant staan dus meiden wees gewaarschuwd en laat de marokkaanse jongens van marokko lekker daar. Daar waar ze thuis horen. Als je ze vleugels geeft gaan ze vliegen en interresant doen

nootje
16-11-2002, 14:52
ze komen gewoon niet binnen wahahaha

love.u.forever
16-11-2002, 16:05
Mensen mensen toch.. ALS ER ME TOCH 1 SUKKEL IN DE BUURT KOMT WAAR DAN OOK OF HET NOU IN NEDERLAND OF MAROKKO IS ME VADER WEET ER ALTIJD IETS OP :) tja :stomp: :auw: Zo zie je maar weer....

Marocca
16-11-2002, 21:14
Origineel gepost door love.u.forever Mensen mensen toch.. ALS ER ME TOCH 1 SUKKEL IN DE BUURT KOMT WAAR DAN OOK OF HET NOU IN NEDERLAND OF MAROKKO IS ME VADER WEET ER ALTIJD IETS OP :) tja :stomp: :auw: Zo zie je maar weer.... :D :D

gooja
16-11-2002, 23:37
mijn vader staat met de knuppel voor de deur..............

s.elhabri
19-11-2002, 14:48
ja he dat doen ze ook bij mij loop je zo met je vader door de winkel hoor je al die mannen fluiten (vershrikkelijk)en dan zie je al die lelijke hoofden naar je kijken (ze zijn niet altijd lelijk) ze fluiten zelfs naar mijn zusje van12 (zolang je maar papieren hebt) en even over die vraag die je hebt gesteld ik heb gekozen voor;ik wil nog gaan studeren maar ook ik ben te jong

missalcapone01
25-11-2002, 11:42
ligt eraan het is echt schaamte loos mensen weten niet wat respect is gewoon uit je huis zetten als zij niet weten wat respect is moet jij hun ook respectloos behandelen

missrifia
26-11-2002, 11:58
Salam zusters, somisand je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een neef, die bidt kent de koran uit zijn hoofd spreekt alle talen en hij zit op dit moment op de universiteit. Hij heeft mij dus ten huwelijk gevraagd maar ik ken hem heel anders hij mag dan wel bidden maar hij is echt een FAKERD, absoluut geen respect voor vrouwen hij verbiedt zijn zusjes om naar buiten te gaan ze mogen niet naar buiten zonder dat ze helemaal bedekt zijn, en weet je wat en aan mij vraagt hij ga je mee de stad in, probeert een prive gesprek met mij aan te gaan, en zijn zusje (die ouder dan mij is) die mag niet eens met een jongen praten. Mijn moeder die werd ook boos die zei ook je verbiedt je zusjes alles waarom ga je dan ook niet zo met mij dochter om.

fatousch
03-12-2002, 20:16

als het een broeder is die volgens koran en sunnah leeft dan zal ik zeker ja zeggen en als het iemand is die niet volgens kitab en sunnah leeft dan wijs ik hem het gat van de deur

fatousch
03-12-2002, 20:19
oh ja ik mag trouwe met wie ik wil. Er kwam een broeder me vragen en iedereen was er hier op tegen. Dus heb ik het niet gedaan. Ben er nu ontzettend blij mee. Het zou echt de verkeerde keus geweest zijn.

fikriaatje
03-12-2002, 20:19
Ik heb er nooit last van, mijn vader zegt altijd dat ik al verloofd ben!!!!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5